+ x - /

salam....

huhuhu aku terasa begitu penat sangat hari nih... semalam kul 930 aku dah membuta... pagi tadi bgun then kul 11 aku membuta gi sampai kul 230 baru aku bangun...... terasa begitu keletihan sangat2 weh... tak larat rasa badan nih.... otak lak asik kuar kan idea yang berbagai2 sedang kan nak kait bait2 ayat satu persatu tuh yang begitu mencabar diri aku..... tapi aku masih ingin menaip tak kira lah taipan aku macam sampah pun aku nak gak taip.... hari nih aku hupdate blog yg bersawang nih dengan mengepos n3 aku sebanyak yang boleh....... hahahahhah haheheheheh gelak orang yang tengah biul otak serabut..... esok nak gi sambung buat keje welfare nih.... bersabar lah wahai diri cuma tinggal dari 2 minggu jer lagi.... diri kuat kan semangat hati tabah lah kamu perasaan beristifar lah banyak2 otak cepat lah ko sembuh.....
..........................................
perasaan
hati
jiwa
minda
mengapa kamo tidak sepakat
mengapa kamo tidak seia sekata
mengapa kamo mesti bercanggah
mengapa kamo buat aku serba salah
mengapa kamo sanggup siksa diri aku
tak kasihan kah kamo pada tuan mu ini
tak simpati kah kamo pada tuan mu ini
tak sayang kah kamo pada tuan mu ini
tak bernilai kah tuan mu ini pada kamo
tak kasih kah kamo dengan aku
tak kisah kah kamo dengan diri aku
tak nak lihat kah aku bahagia
ku sayang kalian suma
tapi bila aku rasa macam nih
aku jadi macam nak berkata2
sila lah tinggal kan aku sendirian
biar aku berfikir dengan tenang
ada faham kamo2 semua
p/s: rasa macam dah jem jer otak aku weh.. saper leh tolong kasi cuci sama ini virus otak...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

11 Response to "+ x - /"

  1. sI tEDI says:
    11/2/09, 9:38 PM

    g lah tgk cuci the musical..

  2. al-lavendari says:
    11/2/09, 9:58 PM

    memang kreatif awak susun sajak tu jadi macam kepala orang ada antenna !

  3. imHepPie says:
    11/2/09, 10:38 PM

    jiwa kacau ke neh

  4. Aku Beskot™ says:
    11/3/09, 12:35 AM

    adeh..
    awatnye ni sayu..
    kusut je tgk..
    sila ceriakn dri anda!!
    hoho..
    senyum seindah suria~
    yg membawa cahya~
    senyum lah dr hati~
    duniamu berseri..~
    sambung la sendri k.
    agagag..

  5. Fatt Chin Choy says:
    11/3/09, 1:36 AM

    dua minggu lagi untuk?

  6. sayu=pilu says:
    11/3/09, 8:40 AM

    si tedi: jauh kl tuh huhuhu...

    al-lavendari: hehehe sajak ke tuh sayu pun tak pasti..thanzz

    imheppie: yup kaco giler2 weh..ada obat tak

    beskot: kusut masai dah weh...suh jalak tolong sambung kan

    ah fatt: 2mgu gi utk fredom dr keje welfare

  7. blueCITY says:
    11/3/09, 8:49 AM

    salam

    heeeeeeeeeeee jiwa kaco kan,
    wat aktiviti2 gila2 sikit tapi bukan gila
    keluar dgn kawan2 yg satu kepala
    wat huhahuha tapi bukan terlampau
    heeeeeeeeeeeeeeeeha

    i pun jiwa kaco
    tapi happy jerk
    huhuhu

  8. caluk@cencaluk says:
    11/3/09, 9:05 AM

    gi amik wuduk he he

  9. sayu=pilu says:
    11/3/09, 9:10 AM

    bluecity: belum berkesempatan nak gi berhuhahuhahuhahuha....suma tengah bz..

    wait 19hb nih berhoyehoye di pangkor


    caluk: mgu depan arh amek wuduk...mgu nih dapat cuti

  10. miSs siv says:
    11/3/09, 12:41 PM

    nak kapersky?
    avira?
    ke nak clorox?

  11. sayu=pilu says:
    11/3/09, 1:26 PM

    miss siv: kapersky dah tak lut
    avira dah lapuk
    clorox bagus gak tapi silap2 aku gi trus weh... uwaaaaaa