bikin pusing dan pening

tanam ubi rapat rapat
tanam pisang dekat dekat
nak hupdate blog aku tak dapat
kerana aku asik rasa ngantuk jer cepat
(tido awal)


naik beskal pusing kampung
nek beskal sorang sorang
napa aku selalu rasa pusing
dengan soklan hang nih awat tak kawin lagi


p/s: aku 10sen arh soklan nih jer asik dok menerpa bila tgk muka aku....tau le umo aku dah 24tahun 2bulan 2hari....kaco tol la....nyampah aku

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

12 Response to "bikin pusing dan pening"

  1. green says:
    11/29/09, 1:23 AM

    muda lagi..ehehe..
    cube laa di tanya bila nak wat haji umrah ke..ahaha
    ;p

  2. GhOsToNe says:
    11/29/09, 1:56 AM

    ala...
    smpai seru kawen la tue!!!

  3. Noorlaila Mohamed Nor says:
    11/29/09, 2:20 AM

    terbaikk
    luahan dalam pantun
    24
    muda lagi kott
    relax ah dulu
    huhu

  4. jalak lenteng says:
    11/29/09, 2:30 AM

    ish..umur 24 tu dah cukup syarat tuh..mari mendirikan masjid..ekeke

  5. jalak lenteng says:
    11/29/09, 2:34 AM

    pat pat siku lipat
    kenapa kau tidor cepat
    lagi baik kau tidur cepat..
    supaya kau tak bangun lambat..

  6. Fatt Chin Choy says:
    11/29/09, 2:51 AM

    kalau pening kau berpantun yer
    kalau berpantun ko pening yer
    orang tanya bila ko kawen yer
    jangan sakit kepala, relaks2 sudah lah yer

  7. ber_uwang Says:
    11/29/09, 3:07 AM

    Pak cik nak tanya sikit bole...

    Bila nak kawen...ahaks

  8. beautiful_rose says:
    11/29/09, 6:28 AM

    huhuhu solan y membosankan.... "bile ko nak kawen?" haiiyoo aku ko mls da nk dgr solan mcm tuh.rse mls nak jumpe sume org.asek2 solan tuh gak y nak ditanye...

    aku x nk tnye ko bile nak kawen,tp aku nak tnye,bile ko nak kaye? =p lalalalalal =p

  9. ::[si putihpurple]:: says:
    11/29/09, 7:23 AM

    kakaka..
    sengal ler si jalak,ah fatt sama pocik beruwaang tu..kekeke~

    weh rilek r..aku pon xkawen jgk..ckp kt org yg tnya tu ko nk kawen sama ngn aku..tp laki laen2 la weh..

    agagagaga~ >.<

    *weh sayu..aku mlas r nk buka lptop skrg..sori ye..huhu~

  10. LORD ZARA 札拉 says:
    11/29/09, 7:32 AM

    aku nak makan ubi sikit~
    nak naik basikal laju2~
    ko bawak tau?

  11. caluk@cencaluk says:
    11/29/09, 9:51 AM

    kau tanyalah balik kat diaorg, kawen best ke ha ha. pasal kahwin nie jgn pk sgt, nanti tension aje he he

  12. sayu=pilu says:
    11/29/09, 1:53 PM

    green:
    betul tuh weh...hehehehe

    ghostone:
    betul gak tuh...

    norlaila mohamed nor:
    tuh arh aku rasa cm muda gi tp suma org cakap aku dah tua...huhuhuhu

    jalak:
    ko pun sama mcm org2 yg aku jumpa jalak woi...
    ewah ko berpantun lak yer....

    ah fatt:
    cis ko pun nak pantun gak....hahahha aku ilek2 arh nih besabo niha...

    beruwang:
    pokcik nak kena ligan ngan kayu yer...

    beatiful_rose:
    ko pun sama mcm aku ker...senasib ler kita...
    kalo dia tanya soklan bila nak kaya aku jawab kayap banyak ler...hehhehe

    putih:
    memang sengal tol do re mi be3 tuh... ahaha apa salah laki sama putih...winkwink...
    tak per...aku faham sob sob sob

    lord zara:
    meh dtg sini aku bawa ko pusing kg smbil makn ubi kayu..

    caluk:
    aku malas arh nak lawan toje nih las2 aku yg kena balik 5 lawan 1 sure aku kalah beb...