ngekngokngap = ???

anodsusahnakeja
(cuba teka nama saper nih)
bias
(baca bi dulu.....then ko baca as.... bunyi apa..... )
--------
p/s: n3 yg terpendek sekali pernah aku buat....ngehhehehe... sabo yer n3 lumut akan menyusul be4 aku gi berhoye2 kat pangko....
p/s: agak2 slamat tak gi pangko time nih...huhuhuhu hujan nih feri tak nyoknyetnyoknyet ker..takut arh dah arh aku tak pandai berenang takat apung kan diri jer ler mamapu dah tuh bila masa nyer nak sampai darat...huhkhukhuk wisau betul lo....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

30 Response to "ngekngokngap = ???"

  1. sayu=pilu says:
    11/12/09, 4:07 PM

    aku dulu punya lah ngok + ngek + ngap = bongokngekngap...heheh aku pronounce cm tuh bi....as....
    bukan bayes...huhuhu ngokngek kan aku nih..

    jd lah bahan gelak kawan aku...

  2. sayu=pilu says:
    11/12/09, 4:09 PM

    erkk

    aku 1st ahh

    sengal heheheh

  3. joegrimjow says:
    11/12/09, 4:30 PM

    aku 1st

  4. joegrimjow says:
    11/12/09, 4:31 PM

    jgn buat gempak2 yek

  5. sayu=pilu says:
    11/12/09, 4:59 PM

    jeogrimjow: tahniah ko 1st selepas aku... kihkihkih

    hahahhaha tak gempak gegar weh.. ntah arh gempaq ker tak nih...tkt boring jer

  6. ::[si putihpurple]:: says:
    11/12/09, 5:12 PM

    ahaha;D
    ntah pape ko ni..
    weh feri tu insyaAllah slmt..
    doa byk2 b4 tolak tu..tkut gk aku musim cmni..
    kikiki~

  7. imHepPie says:
    11/12/09, 6:12 PM

    gi langkawi la bru besh

  8. seroja jingga says:
    11/12/09, 6:18 PM

    eh akak yang ke bape nih

  9. seroja jingga says:
    11/12/09, 6:26 PM

    sajak itu memang best!

  10. Razman says:
    11/12/09, 7:17 PM

    alaa..nk ikot...tp ko ckp aku gay..aku nk flag blog ko..hahaha

  11. sayu=pilu says:
    11/12/09, 7:20 PM

    putih: harap2 mcm tuh... suma doa aku baca nanti weh...


    imheppie: tuh arh nanti ler..gi ngan ko nak tak..heheh

    kakjingga: akak yg ke8 n 9... eh akak jer nampak sajak yg sayu buat...erkkk hehehheheh

  12. ber_uwang says:
    11/12/09, 7:21 PM

    tak ajak uncle gi langkawi pon

  13. sayu=pilu says:
    11/12/09, 7:21 PM

    razman: jum1 weh memeriah kan suasana.. ko leh jd balak aku jap... erkk silap anak ikan aku jap...erkkk hikhikhik


    jgan arh flag blog aku weh..kan aku da minta maap ngan ko...huhuu

  14. sayu=pilu says:
    11/12/09, 7:22 PM

    beruwang: jum arh gi...nak gi pangko bkn langkawi...jumpa sana erk....

  15. ::[si putihpurple]:: says:
    11/12/09, 7:59 PM

    tu la aku plek..pesal k.jingga ckp psal sajak..mne sajak tu weh?? xde pon...aku kne pkai mikroskop ke bru nmpk ni??huhu~

  16. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:08 PM

    putih mo tak nampak ker...weh jaga2 weh.. ko tgk betul2 nampak ker tak...

    hehehe

  17. AzuanBudakPandai says:
    11/12/09, 8:08 PM

    aku pulak nak p langkawi huhu

  18. oranglidi says:
    11/12/09, 8:14 PM

    arnold schwarzeneger?

    bi as?

    pemende ni? weh, g pangkor singgah lumut. lu nak cari lumut ke?

    xpun singgah tronoh ni hah. wa ade je kat sini. haha.

  19. ::[si putihpurple]:: says:
    11/12/09, 8:17 PM

    ko jgn sayu...
    sekeh ko kn..
    xsmpat aku nk blk kmpong ni..
    hahaha~

  20. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:18 PM

    azuan: yeeehaaaa jom gi berhoye2... wah bes arh ko dpt gi langkawi aku tak pernah jejak gi...huhuhu nak ikut


    oranglidi: pandai pun ko teka weh..tp tadak hadiah erkk...

    yer nak cri lumut nak masuk contes dia...

    tronoh??? ok kalo singgah sana aku rojer ko k...erkk no fon plizzz hehehhe

  21. sI tEDI says:
    11/12/09, 8:20 PM

    selamat bercuti ke pangkor!

    musim hujan sekarang ni.
    hati2

  22. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:24 PM

    si tedi: thanzzz...
    tuh arh rasa takut lak..huhuhu
    moga2 selamat

  23. ::[si putihpurple]:: says:
    11/12/09, 8:31 PM

    ooo..arnold schwarzeneger ke benda atas tu..
    abes tu bi as tu plak amende??
    adehh..

  24. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:37 PM

    bias tuh tak der menda pun cuma dulu aku sebut bi then as bukan nya bayes...wakakaakakak huhu

  25. mier@merr says:
    11/12/09, 9:00 PM

    nk itot!!! haha..pdhal da byk kali pegi...

  26. LORD ZARA 札拉 says:
    11/12/09, 10:16 PM

    LOL!

    yg pertama itu Gabenor California sekarang~

    hahaha~

    yg 2nd aku tak mau cakap~

    kih3~

  27. mamai says:
    11/12/09, 11:00 PM

    pakcik rasa ,kamu patut elakkan tempat yang begitu buat masa sekarnag nie memandangkan cuaca kurang mengizinkan

  28. sayu=pilu says:
    11/13/09, 8:43 AM

    mier@merr: wah2 ko nak ikut erk jom arh..aku 1st time nak gi..huhu


    lord zara: suka sebut nama dia mcm tuh heheheh susah sgt...

    ko gelak kan aku erkkkk...cis


    mamai: tuh arh kalo ikut hati takmo gi tp dah terpaksa lak...huhuhu

  29. arque says:
    11/13/09, 10:00 AM

    terapung pun dah kira ok apa. ;P

  30. sayu=pilu says:
    11/13/09, 11:41 AM

    arque: yeker weh..hahahah belon tau ler aku mcm belon.wakakakak hukhuk