kebodohan sendiri

salam suma...


apa habaq? sihat ker? rindu aku tak weh...ehehhehehe... yang pasti aku rindu ko suma arh.... aku sampai rumah pagi2 buta kul 1230 pgi ahad paklang aku jemput kat tol...  penat giler tapi enjoy sesangat2 nyer arh.... tapi aku tanak crite tentang percutian aku gi... aku nak crite tentang sesuatu yang betul2 buat aku sedikit bengang and menghilang kan mood aku...
......
aku minta driver bus drop jer aku kat tol sg 2... sebab dah dekat ngan rumah toknek aku and aku pun tak yah bazir masa and duit nak gi arau then patah balik smula keesokan hari nya.... so time sampai tuh rasa bes nyer coz dah tak sabar nak tido jer... badan letih giler arh ingat nak baring jer nak ilek2 rest2 kan badan nih.... paklang dtg jemput kat tol so on d way balik tuh dlm kete aku pun gagau arh poket beg galas aku tuh.... jeng je jenag... aku terpegang sesuatu... KUNCI BILIK PENGINAPAN sebelum bertolak pergi aku lupa nak pasing kat kawan aku.... suma yang duk bilik tuh turun kat tol yg sama so tadak saper yg akan menginap di bilik tuh nanti... bangang...then aku msg gtau ajk yg handle penginapan kita orang kat hostel tuh..... aku msg dia dia msg aku aku msg dia dia msg aku.... mcm tuh arh sampai aku tetido...


bangun pagi jer aku tgk msg kawan aku... aku sambung msg2 dia len... last2 buat keputusan gi anto kat dia kunci tuh kat alor staq jer.... aku p sana tunggu dorang dtg amek kunci then aku amek bas balik smula... penat giler beb... dah arh penat bercuti pun tak habis gi nih kena lak gi a.staq anto kunci dah arh hujan... time duk dlm bas tuh sejuk nak mampus... aircond kuat giler dah tuh lubang aircond tuh bocor lak tak leh tutup... nasib bek aku bawa sweater... dlm perjalanan tuh memang bes giler aku tido jer kejer nyer.... ehehehhehhehe...... penat2 aku berkorban gak demi kebodohan sendiri...... konon2 berhenti kat rumah aku tak yah arh aku bazir masa and duit las2 aku kena bazir masa rehat + skali ngan duit dekat30henggit gak arh... hangin 1 badan atas kebodohan sendiri.... siamang tol
---------------
nih la barang2 yg aku beli mummy order siap bg list bagai lagi adeh.....
ikan bilis and ikan banyak tulang yg di keringkannih udang kepal

nih jajan + ikan pari kering ikan bilis and udang kering
-----------------
plastik beg putih tuh aku beli kat pangko kilang satay mahal nak mampos cekek darah
==>ikan bilis 1 paket rm6.50/paket (2paket aku beli)
==>ikan kering banyak tulang rm7/paket (2paket aku beli)

plastik kuning tuh aku beli kat lumut murah sikit rm 40 dpt beli mcm2
==> udang kepal rm3.50(2paket)
==> ikan bilis 200g rm8
==> jajan 4paket rm 10
==> udang kering 100g rm3.50
==> ikan pari kering rm8 200g
==> kopok+ menda ntah lagi...

so len kali beli ler kat lumut ajer pangko cekik darah.....

p/s: ikan bilis korang aku tgh buat packaging tunggu yer sorang sekor aku kasi nanti k...hehehhheeheh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

10 Response to "kebodohan sendiri"

  1. rizputra7 says:
    11/25/09, 12:40 AM

    haha ko rindu kat aku tak???......mana gambar ko tgh snokling..aku nak tgk nie..ikan bilis aku dah jemu tgk..hari2 dok makan nasi lemak...

  2. sayu=pilu says:
    11/25/09, 12:50 AM

    rizputra7:
    rindu ler weh....hehehehhe
    pic snokeling takder arh suma org tak bawa hp and camera..takut msuk laut...hehehhe pic kayak adaler tuh pun kena minta kat cmeramen lu

  3. Anonymous Says:
    11/25/09, 1:12 AM

    mak aih..nak niaga ka weh??
    hahah

  4. PuanPepel says:
    11/25/09, 1:21 AM

    lorh...klu hg mai tidoq kat uma aku sat pon xpa..uma aku 5 minit ja dr stesen bas...ish3..

  5. Anonymous Says:
    11/25/09, 1:56 AM

    aah lew..
    cam nak niaga..
    hahahaha

    x pew..
    lew..
    sbgai pengajaran..
    hhuhu

  6. sayu=pilu says:
    11/25/09, 7:04 AM

    told la hejauw:
    a'ah mummy aku nak buat kuih ngan menda alah tuh

    mier@merr:
    erk yeker weh...takpe aku tido dlm bas weh tak sedar apa pun khusyuk giler...heheheh

    ghostone:
    yup huhuhuuh pengajaran yang ajar kebodohan sendiri...adeh tk leh blah

  7. Anonymous Says:
    11/25/09, 7:53 AM

    Nak salahkan sape eh??

    Nak salahkan jajan tu pun....tak leh gak....aagagaga

  8. sayu=pilu says:
    11/25/09, 8:17 AM

    arryani:
    huhuhu salah diri sendiri lor..

  9. ::[putihpurple]:: says:
    11/25/09, 9:03 AM

    ello bebeh..
    aku sudah tiba d tanah air ni..
    ngeeheee;))

    bestnyer ko shopim ye..
    upload ler gmbar lg..

  10. sayu=pilu says:
    11/25/09, 9:26 AM

    putih:
    ola..bai..heheh
    welkom2
    demi mummy muahahahha
    insya Allah tunggu cmreman kasi pic lor