apa itu

salam suma..............
hati
jiwa
naluri
otak
minda
perasaan
diri
!!!apa kena kamo semua hari ini???
apa itu yang aku rasa
kenapa mesti begini
kenapa mesti begitu
kenapa?????????
ada sesaper leh jawab bg pihak aku
''
p/s: aku nak taip n3 tapi ada byk gangguan so jdi lah mcm nih....minyak yuyi cap limau 1!!!!!!!!!
p/s: nih n3 pendek kan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

12 Response to "apa itu"

  1. ::[si putihpurple]:: says:
    11/10/09, 11:38 AM

    weh..
    pehal ko ni eh??
    td entry laen..
    skali aku buka blog ko tgk xde pape..
    magic telah belaku ke? haha;D
    bertenang2..
    tarik nafas...tarik lg..ok tarik lg..
    dah..biar je cmtu...xyah hmbus dah..kakakka~

  2. Koyuki says:
    11/10/09, 11:58 AM

    erm

    period???

    ngehehehehe~

  3. sayu=pilu says:
    11/10/09, 12:02 PM

    si putihpurple: heh.. ko dah bace ker weh...hahaha aku tengah menaip bagus nyer tetiba ada skit gangguan so citer tuh aku pospon ngehehehe...

    magic yer magic ala2 david heheh

    wah2 wah2 wah2 ko bukan main gi erk...nak kasi aku tutp mata terus ker..huhuhu tanak bertenang aku nak bertendang jer....

    guro2 yer putih

  4. sayu=pilu says:
    11/10/09, 12:03 PM

    koyuki: tak arhh.. dah kering dah pun....agagagggggg

  5. mamai says:
    11/10/09, 1:33 PM

    blur la kejap

  6. sayu=pilu says:
    11/10/09, 1:58 PM

    mamai: blur ke pokcik weh..ngehehehe

  7. ber_uwang says:
    11/10/09, 4:11 PM

    rindu kat uncle ke.. ahaks..perasan glamer uncle ni..

  8. arque says:
    11/10/09, 8:40 PM

    kau jatuh cinta kaa sayu.
    so sweet~ ;P

  9. Fatt Chin Choy says:
    11/11/09, 2:53 AM

    sekali sekala memang cam tu
    kalau selalu susah

  10. sayu=pilu says:
    11/11/09, 9:06 AM

    beruwang: arh rindu gak ahakzzzz

  11. sayu=pilu says:
    11/11/09, 9:07 AM

    arque: tak arh fobia cinta2 buat msa sekarang...fwiewitttttt

  12. sayu=pilu says:
    11/11/09, 9:07 AM

    ah fatt: betul tuh...huhuhu