10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

salam suma

hurm hari nih aku tak tau nak hupdate apa
otak mula membeku even idea melambak lambak
kat dalam nih rasa berselirat +  kusut masai
ntah apa la yang aku perlu buat lagi
dia datang kembali menghantui
resah gelisah makin mengganggu emosi
rasa sendat jer ruangan hati ini
kekosongan yang begitu payah aku terokai
kini kian layu lemah longlai
segala kekuatan kegagahan diri ini
semakin rebah ke bumi
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
wahai diri jangan lah engkau tersungkur lagi
bangun lah berdiri
seperti diri mu yang dahulu
hati ini ingin bersama mu seperti dulu wahai aku


p/s: aku tak tau apa yang aku rasa saat aku taip n3 nih... kalo lah hati aku boleh di cuci di basuh di sental mau saja aku melepas diri dan berlalu pergi...boleh saja ku ikut kan kata hati....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

11 Response to "10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0"

  1. caluk@cencaluk says:
    11/29/09, 4:04 PM

    cuba kau kira sampai satu juta he he

  2. beautiful_rose says:
    11/29/09, 4:38 PM

    blaja mengire....... 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 =p

  3. mier@merr says:
    11/29/09, 5:27 PM

    1....2.....3.......4........5......6.....7......8.....9.......10.........ticer...lepas 10 ape???

  4. Rara says:
    11/29/09, 6:12 PM

    owhh,ni entry cm emo skit..rlax je okehh..pasni cube kire sme bjuta plak..mgkin oke.. :D

  5. unwanted says:
    11/29/09, 7:01 PM

    aku rasa tajuk entri ni agak unik..:)

  6. sayu=pilu says:
    11/29/09, 7:17 PM

    caluk:
    1juta..dah kira hahahah

    beatiful_rose:
    a'ah nak masuk tadika tahun depan...hihihi

    mier@merr:
    ticer pun tak tau la sayang... ticer rasa 1+0=10...

    rara:
    heheeheh nanti aku try weh..

    unwanted:
    erk...unik???no komen

  7. GhOsToNe says:
    11/30/09, 12:09 AM

    huhuh..

    saba je la...

  8. {lumut} says:
    11/30/09, 7:59 AM

    nape ni sayu..
    let me know k.

  9. mamai says:
    11/30/09, 8:46 AM

    pakcik selalu tido kalau time macam nie

  10. told la hejauw says:
    11/30/09, 10:43 AM

    weh ko napew??...da xyah sedey2..ak kn ader haha

    p/s: cube ko guna varnish...sbb kalo gune serbuk pencuci jew xberkesan...ak tgk ikln dier..ko try r hahah

  11. sayu=pilu says:
    11/30/09, 11:21 AM

    ghostone:
    aah itu yg sedang di laku kan

    lumut:
    ntah arh mut bayang2 kemarin mengganggu gugat kehidupan aku...cis jahanam

    mamai:
    time tido jer berkesan dah bangaun mcm tuh gah aduh memori...

    told la hejauw:
    yea ko ada bila aku ada...hahahhah

    aku pakai tengkorak jer kot nanti...ehheeheheehe mampus trus beb