cantik???

salam suma....

hurm saya ada satu masalah nih nak kan pertolongan suma kawan2 teman2 sahabat2 yg sudi bagi pandangan arh.... segala kerjasama anda amat lah saya hargai dan di dahulu kan dengan ucapan trimas yer..... (skema giler buat ayat cam nih)... nak minta tolong kan kena lah cakap lemah lembut berhemah sikit... betul tak kawan2 teman2 sahabat2......


nak tanya definisi cantik

cantik mesti seksi
cantik mesti bermakeup
cantik mesti bergaya
cantik mesti slim
cantik mesti terserlah keayuan
cantik mesti .........
''
pada pandangan ko suma apa kah maksud cantik............
,,
mcm na ppuan yg dikata kan cantik pada pandangan ko suma...... cuba korang nyata kan pada aku... nih lebih kurang mcm survey gak arh.... membantu aku utk buat n3 yg akan datang.... sila lah tulun yer.... huhuhuhu
'''
*sibuk hari2 terakhir nak habis keje welfare
*td kuar lunch raikan aku yg dah nak pergi
=
p/s: n3 lumut tak tau bila nak pos... weh putih cantik gak isea ko letak cengkih bagai... nati aku buat sure mummy bising weh... gasak arh... janji cantik kan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

34 Response to "cantik???"

  1. ::[si putihpurple]:: says:
    11/11/09, 3:50 PM

    salam..(jwp weh..)
    hurm..cantek ek??
    aku rse ko tgk aku je la kot..
    ko tau la cmne cantek tu..
    kakakakaka~

    cantek bg aku bila aku tgk dye aku akn kate dlm hati "WOW!!!!"
    haa..cmtu r definisi cantek bg aku..
    kihkihkih~

    tp ekcelinyer cntek ni abstrak kn..ade org suke putih ade yg ske itam suwit2 gitu..

    tuk 1st impression tu mmg la org tgk cntek luar je kn..tp bile da knal sket2 bru leh tgk cntek dalam dye cmne..kan kan..

    ni pndpt aku je la..heee;))

    p/s: weh..letak r cengkih n kayu manis plus bunga lawang sume tu..aku xtau la jadi ape mask ko nnt..bleh wat masak kari kot pastu..kahkahkah ;D

  2. {lumut} says:
    11/11/09, 4:03 PM

    hehe..
    cpe le post uit...

  3. mamai says:
    11/11/09, 4:05 PM

    cantik itu subjektif terpulang pada orang yang mendifinasikannya

  4. sayu=pilu says:
    11/11/09, 4:46 PM

    si putihpurple: ecehcehceh... ko nih tau la ko cantik and ayu weh...heheh tapi nih betul ko memang cntk putihpurple weh...

    ko nih idea bagai kang mummy masak mask tuh kasi aku makan weh naya 1bulan penyakit misterius..hehehe

    ok2 than opinion ko tuh

  5. sayu=pilu says:
    11/11/09, 4:48 PM

    lumut: hahahhaah ko dah tak sabo eh weh... ala tunggu arh lu aku nak buat surprise nih... hari keje tak dan arh balik rumah nak masak basuh baju (alasan nk buat ko ternanti2..kihkihkih...)
    tunggu arh akan aku pos jua weh..hehehe

  6. sayu=pilu says:
    11/11/09, 4:49 PM

    mamai: yer pokcik betul tuh....

    tapi cuba bg pandangan pokcik apa itu cantik...huhuhuh

    tulun2 weh

  7. sayu=pilu says:
    11/11/09, 4:50 PM

    tolong arh bg definisi cantik dr mata korang...

    specific kan sikit dr pandangan mata korang...

    misal cantik bila pakai make up ker semulajadi ker...

    ok...

  8. ber_uwang says:
    11/11/09, 5:10 PM

    cantik itu terlaluu banyak penjelasan nya..

    bagi uncle cantik itu membuat kita senang dan tenang.. tak perlu seksi kalau menenangkan ..mesti nampak cantik

  9. caluk@cencaluk says:
    11/11/09, 5:12 PM

    he he layan lagu

    ..waktu kita sama sambut hari lahir
    ku beri hadiah, hadiah bunga
    cantik, engkau memang cantik
    izinkan aku menatap wajahmu lagi
    kau pijak hatiku lagi...

    yg penting hati kena cantik then baru luaran akan cantik

  10. hans says:
    11/11/09, 5:36 PM

    secara jujurnya bagi aku seorang lelaki tu...
    cantik tu bermula dengan wajah dan suara....
    tetapi akhirnya akan ditentukan oleh sikap, tingkah laku dan hati budi yang baik dari perempuan tu sendiri

    itu cantik bagi aku

  11. ::[si putihpurple]:: says:
    11/11/09, 7:17 PM

    sayu..
    ko ni mcm nk wat esaimen plak kn..
    hahaa;D

  12. LiNda says:
    11/11/09, 8:32 PM

    salam ziarah..

    Bagi saya cantik itu subjektif . Terpulang pada individu bagaimana dia mahu mendifinasikan cantik pada dirinya sendiri .

    Yang penting perlu ada KEYAKINAN DIRI . Selesa dan sayangi diri sendiri .

    Tak perlu slim or kurus.. sbb kalau gebus pun cantik jugak . Malahan 2 x ganda lebih cantik kannns...

  13. acap says:
    11/11/09, 9:52 PM

    seksi baru laa cantik..
    hahaha.
    gggrrrrr

  14. mier@merr says:
    11/11/09, 10:49 PM

    beauty lies in the eye of the beholder..hehe


    ~erm..byk definisi cntik bg aku nih..
    slgi nmpk manis n ayu dmata aku..aku akan kata cntek...

    aku tak suke yg pkai mekap tebal2... x natural beauty.. :)

  15. oranglidi says:
    11/11/09, 11:41 PM

    CANTIK (DARI KACAMATA ORGLIDI)=

    AWEK YANG RILEK2, TAKDE GELABAH2, SENYUM XLEKANG DIBIBIR, MENJAGA BATAS2, TERAJANG LEMBU X BERGERAK, DEPAN ORANG DAN BELAKANG ORANG DIA SAMA JE (X HIPOPOKIRAT), JAGA KEBERSIHAN, JAGA PAKAIAN, LEMAH LEMBUT, TENANG, RETI BAHASA, SOPAN, BATUK TUTUP MULUT.

    SAIZ, RUPA, HARTA BUKAN UKURAN!

    senang cerita, macam nur amina cite nur kasih tu. hahahahah!

  16. fndrocka says:
    11/12/09, 1:41 AM

    apa saja yang dapat menawan hati adalah cantik

  17. Fatt Chin Choy says:
    11/12/09, 3:54 AM

    Kecantikan gadis2 itu adalah hak milik setiap insan terutamanya aku.. hehe

    cantik itu adalah sedap mata yg memandang mengikut citarasa mereka

  18. arque says:
    11/12/09, 4:50 AM

    ada lesung pipit dan gigi jarang.perghh. T.T

    cantik dalaman itu penting.

  19. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:28 AM

    beruwang: yer setuju sangat2... nih yg buat syg pokcik nih..ngehehehe

  20. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:28 AM

    caluk: lagu apa uh weh...hehehe u r right

  21. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:29 AM

    hans: hurm betul gak kata ko tuh.. thanz bg opinion

  22. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:30 AM

    putih: arh memang pun nak buat asigmen nih... ko tunggu n3 aku weh.. memang sakit gat arh hati aku nih.... hehehe

  23. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:31 AM

    linda: thanzz ziarah kesini

    hurm betul gak cakap anda itu...

  24. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:31 AM

    acap: ko nih tuh jer ko tau erkkk.. seksi bahaya weh kang ko terseksa...

  25. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:33 AM

    mier@merr: hahahah tersenyum lu aku baca...

    u right gul

  26. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:34 AM

    CANTIK (DARI KACAMATA ORGLIDI)=

    AWEK YANG RILEK2, TAKDE GELABAH2, SENYUM XLEKANG DIBIBIR, MENJAGA BATAS2, TERAJANG LEMBU X BERGERAK, DEPAN ORANG DAN BELAKANG ORANG DIA SAMA JE (X HIPOPOKIRAT), JAGA KEBERSIHAN, JAGA PAKAIAN, LEMAH LEMBUT, TENANG, RETI BAHASA, SOPAN, BATUK TUTUP MULUT.

    SAIZ, RUPA, HARTA BUKAN UKURAN!

    senang cerita, macam nur amina cite nur kasih tu. hahahahah!

    =hehehe itu cantik bg ko erk..hehehe yup aku setuju 100% ckp ko oranglidi=

  27. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:34 AM

    fndrocka: errmm

  28. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:36 AM

    ah fatt: ko memang wek..pelangkong ko kang... byk cantik hak milik ko jer

    betul tuh

  29. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:36 AM

    arque: ko nih...hehehehe itu cantik gak erk.. natural beauty kan

  30. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:48 AM

    trimas suma yg bagi opinion
    cantik.... so aku dah faham sekarang...
    nak buat n3 relat mende nih nanti kan k...

  31. yoro okino says:
    11/12/09, 8:48 AM

    aku xcntik=(

  32. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:50 AM

    yoro okino: ish tak baik kamo ckp mcm tuh...

    Allah jd kan kita sempurna kan so makna nya kita nih cantik...

    jgn cakap mcm tuh k

  33. oranglidi says:
    11/12/09, 8:10 PM

    woi! stuju plak! hahahahah.. ala, lu msti salah sorang dr nya.

  34. sayu=pilu says:
    11/12/09, 8:29 PM

    oranglidi: setuju sebab aku pun rasa begitu...hikhik