kembali aku kembali

salam suma


i'm coming back



i'm coming back


i'm coming back


yea yea yea yea

seronok nyer weh dapat pulang ke rumah
jumpa mummy aku
jumpa toto aku
jumpa bantal busuk aku
jumpa blog aku
kemarin hari ini esok by sayu=pilu
ngeheheheheh

**aku baru buat blogwalking separuh jer nanti aku sambung gi (komen korang lum sempat gi nak drop..sory yer)
**aku tak dapat nak buat n3 tentang percutian nih tunggu nanti yer..otak tgh jem gi masih terasa gegaran ombak...huhuhu
**aku perlu kan rehat yg banyak kerana aku dah kekeringan tenaga... adeh stamina tak kuat asik semput jer...hehhehe
***aku buat n3 tentang percutian aku bersiri eh...hehehehehe byk sgt nak criter..... sharing is caring...

p/s: doa kan kaki tangan and badan aku sembuh cepat...huhuhu lenguh sendi urat suma jem krem...huhuhu..pelan2 aku akan balas komen ko suma k..adios...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

15 Response to "kembali aku kembali"

  1. Rara says:
    11/23/09, 12:02 AM

    ya,sharing is caring..cptla citer..xsbr mao tau..hehe :D

  2. mier@merr says:
    11/23/09, 12:19 AM

    haha....aku xkire ko penat ke tak...
    citer skrang!!!!
    har.har.har.
    gelak penuh kejam....


    hehe....xde lah...
    hv a gud rest yer dear... :)

  3. GhOsToNe says:
    11/23/09, 12:31 AM

    huhh...

    besh2!!!

    cite cepat!!!

  4. ber_uwang says:
    11/23/09, 7:34 AM

    welkam home

  5. sayu=pilu says:
    11/23/09, 7:48 AM

    rara:
    hehehehe sabo yer

    mier@merr:
    ko tak sian aku ker weh...huhuhuhu
    ilek2 k nanti aku crite...

    ghostone:
    sabo sabo k

    beruwang:
    thanz...

  6. blueCITY says:
    11/23/09, 9:01 AM

    yeayyyyyyyyyyyy dah balik. mesti ada buah tangan kan kan kan,
    tak pun buah hati?
    ehehehhe

  7. acap says:
    11/23/09, 9:26 AM

    ikan bilis!ikan bilis!

  8. sayu=pilu says:
    11/23/09, 10:40 AM

    bluecity:
    hureyyyyyyyyy
    ada ikan bilis sekor jer...hihihi
    erk buah hati tak da lagi


    acap:
    yer ikan bilis is coming...

  9. acap says:
    11/23/09, 11:13 AM

    mane?mane?

  10. caluk@cencaluk says:
    11/23/09, 12:01 PM

    jgn lupa post gambar bikini ha ha

  11. beautiful_rose says:
    11/23/09, 7:10 PM

    wahhhhhh suda pulang erk???
    x sbr nak dgr citer kamoo =)

  12. sayu=pilu says:
    11/24/09, 9:48 AM

    acap:
    ada ada

    caluk:
    okeh bikinibikinibikini

    beautiful_rose:
    a'ah dah balik beres....

  13. rizputra7 says:
    11/24/09, 4:59 PM

    aku nak tgk gambar ko tgh berkayak...

  14. sayu=pilu says:
    11/24/09, 6:16 PM

    rizputra7:
    nanti aku pos dlm n3 tapi kena tunggu photogrhr pasing pic kat aku lu weh

  15. sayu=pilu says:
    11/24/09, 7:38 PM

    rizputra7:
    nanti aku pos dlm n3 tapi kena tunggu photogrhr pasing pic kat aku lu weh