korban kasih korban cinta jiwa melara

salam suma

kasih ku beri tak di hargai
kesetiaan ku tak di peduli
kejujuran ku di salah erti
kepercayaan ku di perkotak katik kan
---
cinta ku beri tak bernilai pada mu

meski pun kau tau ku setia menanti mu
bebulan lama nya ku ditinggal kan
namun ku masih setia menanti
bagai di gantung tak bertali
itu lah apa yg ku rasa ku alami
sungguh terseksa jiwa dan raga
maka ku korban kan diri demi mu kekasih hati
andai nya itu bahagia yang kau cari
ku lepas kan kau pergi
jauh dari ku lalu ku bawa diri ini
lubuk hati yg terluka ku ubati sendiri
biar pun kenangan itu sering menjengah ku
ku kuat kan hati ini melangkah demi diri ku
mungkin bahagia bersama mu bukan milik ku
---
ini lah
korban kasih korban cinta ku buat demi diri mu kekasih hati
yg meruntun jasad ku menjadi sayu merungkai roh ku menjadi pilu
akhirnya mengakibat kan jiwa ku melara merana menanggung siksa
kerana hati ku luka
---
tapi kini mengapa kau muncul kembali
(menjilat ludah kau semula)
 terasa diri ini begitu hina
terasa geli bila frasa di atas di ungkap kan
(sampah yg busuk di kutip semula)
sungguh aku terasa seperti tak bernilai
----
kalo lah aku si peri dlm cite indon mau aku buang diri ke daerah sepi


p/s: dia dtg cari aku mengakibat kan mood aku terasa seperti terbang ke langit tanpa petanda tanpa arah tuju...kucar kacir terasa di situ....haru biru menjadi kan diri ku sebu.... apakah ujain yg terpaksa aku jalani lagi......
p/s: salam aidil adha buat suma...berkorban demi insan lain yg lebih di sayangi itu yg aku sedang buat..... menangis menyambut aidil adha itu kan yg sepatut nya.... mengapa terjadi..................

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "korban kasih korban cinta jiwa melara"

  1. acap says:
    11/26/09, 11:24 PM

    raya pon entri sedih2??
    ishh..
    raya kena hepi..
    selamat hari rayaa!!!

  2. mier@merr says:
    11/26/09, 11:33 PM

    ayark... tamo buang diri....!


    jom kite berbahagia mkn daging sok!! hehe

  3. sI tEDI says:
    11/26/09, 11:43 PM

    salam aidiladha!

  4. GhOsToNe says:
    11/27/09, 12:28 AM

    ADOYAI2!!!

    GHAYE2 NIEYH PN SEDEY...

    XMO2!!!

  5. sayu=pilu says:
    11/27/09, 8:03 AM

    acap:
    orang tuh arh spoil kan mod raya aku...siot tol

    mier@merr:
    aku memang nak blasah daging sampai bengkak perut aku doh...puas hahahahh

    si tedi:
    salam aidil adha buat kamo jua

    ghostone:
    aduhai2 huuhu sian aku tak dpt korban lembu korban perasaan jer arh