suma yer cikgu ikut ramai2 nyanyi meh

salam suma.....
hari nih tanak cakap byk jus nak nyanyi jer
mari nyanyi sama2....
sila guna cermin yg besar supaya mata anda tak berpinar.....
=============================

nih aku nak letak rakaman suara aku yg mcm kitten tuh tapi aku tatau nak letak mcm na...
huuhhu sapa tau sila lah ajar in aku yer dong
nanti aku kasi ko thumbup ye hehehheheh


bangau oh bangau
kurus engkau kenapa
kurus tak aku mana macam
timbul mau tak ikan
timbul mau tak ikan

ikan oh ikan
timbul mau tak engkau kenapa
timbul nak aku mana macam
sangat panjang rumput
sangat panjang rumput

rumput oh rumput
panjang engkau kenapa
panjang tak aku mana macam
aku makan tak lembu
aku makan tak lembu

lembu oh lembu
rumput makan tak kenapa
makan nak aku mana macam
sakit aku perut
sakit aku perut

perut oh perut
sakit engkau kenapa
sakit tak aku mana macam
mantah nasi makan
mantah nasi makan

nasi oh nasi
mantah engkau kenapa
mantah tak aku mana macam
basah api kayu
basah api kayu

kayu oh kayu
basah engkau kenapa
basah tak aku mana macam
aku timpa hujan
aku timpa hujan

hujan oh hujan
turun engkau kenapa
turun tak aku mana macam
aku panggil katak
aku panggil katak

katak oh katak
hujan panggil kenapa
panggil tak aku mana macam
aku makan nak ular
aku makan nak ular

ular oh ular
katak makan nak kenapa
makan tak aku mana macam
aku makanan memang
 aku makanan memang
big clap
clever gulz
good boy
pandai nya suma
mingtian laoshi gei nimen sweets okeh
(esok cigu kasi gula2 pd suma)
hehhehhe

ini n3 cermin.... kalo tak faham sila lah baca berulang kali dgn mengguna kan cermin okes


p/s: aku kepeningan nih....mood swing lalallalaallaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

9 Response to "suma yer cikgu ikut ramai2 nyanyi meh"

  1. rizputra7 says:
    1/20/10, 11:20 PM

    lagu budak tadika..hahaha.layan jer ler..

  2. Aku Beskot™ says:
    1/20/10, 11:57 PM

    lagu patriotik xde ke??..
    xpn lagu budi bahasa budaya kita.
    hakhak..

  3. oranglidi says:
    1/21/10, 12:06 AM

    waaaaaaah! lagu ni bukan pasal orang yang suka cari silap orang len ke?

    huih.. sedap lagu ni.. lagu rakyat

  4. mamai says:
    1/21/10, 12:16 AM

    bangau oh bangau tidak akan ada kesudahannya

  5. i'msosupernotcool says:
    1/21/10, 1:16 AM

    jap.. gua nak cari cermin..
    eh xde lah..

  6. sayu=pilu says:
    1/21/10, 7:25 AM

    riz7:
    heehehe tau tak per...

    beskot:
    hehehe ada nanti wa buat khas tuh lu hehehe

    oranglidi:
    ye lor...hehhhehe sedap lu nyanyi arh kuat2... ngeeee

    betul tuh pokcik....

    i'msosupernotcool:
    hehehehe... guna hp pun bleh...hehhe

  7. oranglidi says:
    1/21/10, 7:54 AM

    dah nyanyi ni! dengar x?

  8. ezzati says:
    1/21/10, 12:01 PM

    hehe..lagu lama2

    p/s: nak tau cmna nk ltk lagu?leh tnya kite..hehe

  9. sayu=pilu says:
    1/21/10, 10:22 PM

    oranglidi:
    ye ker asal mcm kurang jeles ajer...erk jelas hehehehh

    ezzati:
    ya betul tuh hehehhe...okes....nanti akan ku tanya diri kamo syg