helping me.....apakah pengakhiran ini

yeeeeyhhhheeeeeeeeeeeeeee
wa masih rokessssss
rajin gua hupdate nih
masih seperti ini juga seperti hari semalam
tak berubah sedikit pun cuma demam gua dah kebah
apa nak kata cuma satu sahaja
wa rasa gusar nih
rabu wa bakal hadiri intebiu
agak2 lu org lah kan apa pandangan pengintebiu tuh
sekira nya sora wa masih cumel seperti kitten nih
meow meow meow
atau masih teruk seperti itik angsa
ang ang ang ang
atau mungkin seperti itik nila
illla illlla illaa

wa tgh gusar nih... betul2 gusar...
apa wa mau jawab kalo keadaan mcm nih...
wa terpaksa ulang ayat byk kali kasi faham sama itu olang
wa kena paksa tekak wa
cakap kuat2 kasi kuar anak tekak ker
uwaaaaaaaaaaaaaa
10sen tol la

p/s: mummy dah bancuh air asam jawa campur gula batu kasi rejam dalam kolah mandi.... harap2 mujarab lo

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

11 Response to "helping me.....apakah pengakhiran ini"

  1. i'msosupernotcool says:
    1/17/10, 5:25 PM

    mandi bunga la..

  2. helena's says:
    1/17/10, 6:07 PM

    rabu.sempat lagi.nt elok la tu.hehe

    gud luck ye.kalau tahu jawab tahu.kalau tak jawab tak.

  3. ezzati says:
    1/17/10, 6:13 PM

    alalal...sian dia

    gud luck pape pn..

  4. GhOsToNe says:
    1/17/10, 6:31 PM

    moga demam smkin sembuh!

  5. sayu=pilu says:
    1/17/10, 6:46 PM

    i'msosupernotcool:
    mandi bunga erkk... keja yg di cari kang bertemu jodoh plak..wakakkaka

    helena's:
    hehehehhe harap2 begitu lah yer.... wakakak

    ezzati:
    heheh thanzzz

    ghostone:
    trimas harap begitu

  6. rizputra7 says:
    1/17/10, 6:55 PM

    wah..minta kerja baru ker..gud luck k

  7. jalak lenteng says:
    1/17/10, 7:13 PM

    cool sayu..kalu oang tanye nape suara..just jujur jer..cakap suara saye tak sedap..pastu buat2 nanges..nanti oang tu pujuk..die akan bagi tisu suh kesat air mata..pastu dating..eh??..mane aku pegi nih..


    erm..jgn risau..self confiden tu penting..gud luck sayu..

  8. kawie2020 says:
    1/17/10, 11:14 PM

    cam kitten ek... weeeee~ i like... hehehhehehehe...

    gd luck yer...:)

  9. shakinah says:
    1/17/10, 11:44 PM

    minum air zamzam
    :)

  10. oranglidi says:
    1/17/10, 11:54 PM

    smuga berjaya!

  11. sayu=pilu says:
    1/20/10, 6:12 PM

    riz7:
    yg ritu punya weh..trimas kasus...


    jalak:
    ahahhahahah aku nak cari keje lah ngok bukan nak cari jodoh....
    erkk jodoh nak cari gak tapi 1 by 1 okes..hehee


    kawie2020:
    ko suka aku terseksa....huhuhu
    trimas


    shax:
    tadak lor


    oranglidi:
    trimas kasus