suar dalam penaik seri wajah

sambungan suar dalam

panties suar dalam sotong kering suar kecik spenda underwear 

panties mcm comel jer bunyi nya kan bila didengari dek telinga.....
suar dalam lak mcm sedikit kasar jer di minda.....
sotong kering lak sedikit secret di situ....
suar kecik lak senda gurau style tuk bermanja......
spenda mcm kekampungan sedikit....
underwear gaya matsaleh maskulin gitu........

aku suka suar dalam yg jenis cotton jer selesa serap haba peluh ringan mudah tuk bergerak....


tapi bagi aku apa2 pun boleh janji selesa bak kata ah fatt aka kapten luffy comforti dicomforti bercomforti mengcomforti...... two way communication antara si pemakai dgn yg di pakai...wakakakakka...... yg di pakai nih pun byk pilihan ikut cita rasa and ikut trend sekarang nih..... ada yg plain ada yg flora and fauna ada  bear smiley macam2 ada... kalo ko gi pasaraya mall ker mana2 even pasar malam sekali pun melambak  ko leh nampak mcm2 fesyen..... dulu time study aku pernah tgh roomate angah(badik2 aku) pakai panties yg kecil sempit sendat jer sedang kan dia badan besau sedikit lor.... panties dia tuh siap ada mata di belakang...ahahhahha gelak aku memula tgk lama2 nampak cute plak...wakakakakaka


okeh panjang giler mukadimah aku pasal suar dalam
mesti korang suma tak sabar kan nak baca....
ala aku bajet mcm blog aku hebat lah konon...
uwekssssss


korang pernah dengar tak orang tua2 berkata apa yg kuar dr badan kita sesetengah itu kdg kala bleh menjadi penawar semula.... mcm susu ibu penawar sakit mata.... air kencing ada penawar nya tuk apa ntah aku lupa lak....huhuhhuhu begitu lah alkisah nya aku mengaplikasikan suar dalam aku dgn fully utilize dgn tahap maxsimum semaximum nya lah.... hehehe 

okes bebalik pada citer suar dalam nih.... time aku sek rendah lagi aku dah buat dah tapi umo dlm lingkungan 11 tahun mcm tuh arh.... time tuh muka aku naik jerawat byk giler and aku suka garu dgn kuku so makin merebak arh.... satu hari famly besau aku p picnik kat pantai merdeka mandi manda di bawah terik mentari.... then muka memang burn giler bai siap melupas kulit bagai.... namun itu mungkin satu hikmah krn suma parut2 jerawat tuh tetanggal and muka aku menjadi okeh semula..... so lepas dr tuh aku di beli kan pencuci muka tuk tanggal kan kotoran and kulit mati...

so bila nak cuci muka aku selalu guna tapak tangan jer..... then satu hari aku terpikir dgn cara nih bleh ker tanggal kan kotoran and kulit mati di muka aku.... so satu hari aku try cara baru tuk tanggal kan kesan degil di muka aku....

okes sekarang masuk pot suar dalam



bangun pagi amek towel masuk bilik air gosok gigi and @^&%(*&  @^%^*))  @**&@ then aku amek sabun pencuci muka.... aku gosok pada tapak tangan then gosok di muka.... then aku amek suar dalam aku basuh cuci kekotoran yg wujud... then aku amek sabun tuh plak aku gosok pada suar dalam aku.... baik punya gosok sampai babuih penuh suar dalam tuh



then aku tonyoh tenyeh gosok kan kemuka aku mengguna kan suar dalam itu sendiri.... tanpa was2 aku kusyuk benar menenyeh menda alah tuh pada muka aku... dalam toilet sapa yg leh tau cuma shytan ni rajim sama itu pemerhati kiri dan kanan jer nampak apa aku buat time tuh.... baik punya aku menyental muka nih guna suar dalam..... lepas tuh aku nampak arh keberkesanan nya pada kulit wajah aku.... licin beb takder rasa kasar dah mayb suma kulit mati and kotoran dah tanggal.... aku hepy giler time tuh coz berjaya cari solution bg pertanyaan aku sendiri....


lepas pada tuh setiap kali aku mandi aku akan cuci muka aku mengguna kan cara yg sama..... kalo aku tak mandi aku cuci muka jus guna tapak tgan tapi tak memberi kepuasan kesan degil tak tanggal.... maka stat dr itu rajin lah aku mandi koman2 pun 1 hr 3x mandi and 3x aku tenyeh muka aku dgn suar dalam....ahaahaha


perkara nih berlarutan sampai lah sekarang.... weeeeeee menjadi rahsia aku sorg sahaja tanpa ada yg lain mengetahui nya..... hehehheheh..... but now korang suma dah tau rahsia kecantikan aku sapa nak tiru sila lah.... heheehehe... tapi make sure suar dalam ko cotton erk jgn yg jenis getah kang muka ko mengelupas wa tak tau beb..... ahhahhahaha



lumut amacam aku ker ko lebih kretip weh...wakakakakak
kita jenis apply suar dalam menyikut kesesuaian tersendiri
ahahahhahahaah


suar dalam penaik seri wajah
hehehheeh
tajuk n3 mcm gampang betul


??? aku tadak men bomoh2 ilmu hitam ilmu batin or apa2 k.... aku di jalan yg benar







p/s: korang jgn arh tiru cara nih kang tak pasal2 berkudis muka aku gak yg kena saman weh.... huhuhhuuhu...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

14 Response to "suar dalam penaik seri wajah"

  1. Jalaks says:
    1/17/10, 7:24 PM

    aku 1st..serius!!!1

  2. acap rahman says:
    1/17/10, 7:26 PM

    astaga..
    haha

  3. Jalaks says:
    1/17/10, 7:27 PM

    adoi...anak dara sekarang..kalu muke cantik licin pasnih aku nak kene wat inspection lah..

  4. Azuan says:
    1/17/10, 7:30 PM

    uit..betul ke nie..nak try ler hahha

  5. lumut says:
    1/17/10, 8:45 PM

    aku dah penah dgr dah yg nak ilang kan jerawat ni..


    maksu aku try..

    TAPI BEB...

    bukan guna seluar dalam ko sendri..
    ko kene gune seluar dalam lelaki...
    yang bersih lah..bukan yg stok mandi wajib tuh bai...haha..

    maksu aku try..
    die amik seluar dlm jiran die..
    sbb ni petua org2 tue..

    syes shit licin doh muke die.
    smp tue xde jerawat jeragat...

    lu berani?

    try la..bukan seluar dlm kite..
    suar dlm lelaki beb!!!!!!!!!!!!


    hahahahha

    kalau sua dalam laki gua nnt gua sanggup la..jiran ape jadah.haha..sepupu pon boleh kot?
    ko try lah sayu oiiii

  6. sayu=pilu says:
    1/17/10, 9:01 PM

    jalak:
    tahniah arh ko fes weh....

    asal lak weh ko nak buat inspection..bagus apa original tanpa brg tiruan weh...wakaakkak


    acap:
    ko asal weh...hehehe


    azuan:
    hehehe betul ker idak tak pula aku tahu tapi itu lah yg aku buat dulu2 smpai sekarang ma....hihi


    lumut:
    hehhehe ye ker weh cmtuh... aku tatau lak weh... aku buat sebab nak tanggal kan kotoran di muka aku jer hihihi

    ada org pernah ckp kat aku sperma lelaki bleh cantik kan kulit wajah wanita.... hehehehe

    nanti aku try weh tp tunggu kawin lu arh... geli aku nak try yg org lain punya weh even adik sendiri pun aku rasa geli doh...wakkaakakka

    dah mcm n3 plak kat komen nih...hehehhhee

  7. kawie2020 says:
    1/17/10, 10:51 PM

    hahahhahahaaha.... camtu pon bleh ek...

    kawie x penah amalkan camtuh pun....

    p/s: maaf kerana lambat dpt link awak... dok mencari td... heheehhehe....

  8. Didi Nadhirah says:
    1/17/10, 11:01 PM

    hehehhe....thanks for sharing

  9. oranglidi says:
    1/17/10, 11:52 PM

    wa baca rasa nak terkejut pun ada.. biar betul weh.. wa baca dari awal sampai akhir, xde plak ayat penafian..

    kesimpulan senang, wa nak gak tengok muka lu skang kalo betul ia menjadi..


    xboleh ke ganti dengan kain lain???? ye la, macam kain sutera ke.. kain perca ke..

    dan wa nak tau,

    "bangun pagi amek towel masuk bilik air gosok gigi and @^&%(*& @^%^*)) @**&@ then aku amek sabun pencuci muka."

    yang sensored tu menda?

  10. Asfan Ash says:
    1/18/10, 7:19 AM

    gua suka boxer....kkadang xpakai pun...lg selesa bhahhaha

    Kisah Profesor Yang Ujub

  11. Amal says:
    1/19/10, 12:13 PM

    giler.
    suar dalam pon boleh jadi isu.
    hehehehe

  12. crazy_labelle says:
    1/20/10, 9:59 AM

    ak rela lg muke berjerawat drp buat camni...

  13. lel says:
    1/20/10, 10:45 AM

    hhuaaa
    tips terbaru
    ni bg muka licin je ke
    boleh bg putih skali?
    hehe

  14. sayu=pilu says:
    1/20/10, 6:05 PM

    kawie2020:
    hehheeheh...ada jer mcm2 kita buat dia bukan dia buat kita...hehehehehe


    oranglidi:
    yup memang betul lor weh.... gua buat cenggini jer selalu.... hehehehe....
    memang xde ayat penafian okes...

    nanti satu hari wa kasi lu tgk muka wa....bila wa tak pasti...tunggguuuuuu heehehhe

    boleh tapi make sure cotton coz tak sakit kan kulit muka lu yg halus n sensitip tuh.... tapi tanggal kotoran jer seri wajah mayb kurang kot...hehehehh

    wa tak pasti la weh... wa saja jer try apply then wa buat cenggitu arh tak skt kulit muka wa

    lu nak tau,

    "bangun pagi amek towel masuk bilik air gosok gigi and @^&%(*& @^%^*)) @**&@ then aku amek sabun pencuci muka."

    yg wa sensored nih lu kena fhm2 sendiri arh....hehehheeh



    ARC:
    sekali sekala tukar selera apa salah nya...hehhehee


    love say it all:
    thanz....singgah sini


    siv:
    hahahhaha
    ko try arh weh


    crazy_labelle:
    lor asal lak weh... suar ko sendiri bukan suar org lain pn...hehhehee


    laila:
    hehhehehe
    tip lama la weh...
    ko nak putih tambah clorox skit weh...hhehehe