januari pelik tapi benar


hari nih buat aku teringat sesuatu aja
ahahhahahahahahha
gelak dulu bak kata lumut
bulan satu
bulan pertama
permulaan baru
bagi tahun baru
2010
itu lah bulan januari
-------------------
ada kisah di sebalik bulan januari... ni berkenaan ngan suma famly aku ja lah.... bukan sedara mara yang lain lagi..... tuh tak termasuk okkeh.... hurm famly aku tak besa sangat cuma ada mummy aku boy gul arway abah.... hurm 5org tuh jer arh dulu tapi sekarang nih cuma tinggal 4 jer pun... tkpa itu takdir Nya... bulan januari selalu buat aku tertanya2.... asal aku sensorang jer tapi meke b4... slalu aku sorg2 jer.... huhuhu sedih pun ada hepi pun ada pelik pun ada tapi itu lah kebenaran nya....

korang kena pecaya okeh apa yg aku akan crita nih.... jangan lak ada yg mencebek muka memuncung mulut terjuih bibir.... ini kisah benar bukan nya tipu semata2.......

okeh aku akan stat crita nih
1

2

3
---------------------
di antara kami be-5 cuma ada sorang yang sangat pelik
cuba korang teka sapa dia
mummy
arwah abah
aku
abg
adik
sapa yg pelik????
apa dia
sapa dia kuat kan sedikit suara anda aku tak dapat mendengar nya dengan jelas.......
sapa pelik??
akkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
erk korang pelik ker.... ahahhaha korang mana tercalon dlm senarai aku nih......
ye betul tuh yang paling pelik sekali adalah aku sayu=pilu
sebena nya aku dah mention kat atas kalo korang perah santan la kan 

napa pelik yer????
kerana bulan januari adalah hari makan kek sepuas2 nya dalam family aku.... 1bulan 4kali makan kek woooo celebrate beday sesaja tuk bulan januari.... fuyooooooo memang bes kan.... sonok jer makan makan makan kendian gemuk gemuk gemuk yg bakal aku dapat.... hehhehe
beday arwah abah 18 jan (hanya tinggal kenangan)
beday mummy 19 jan
beday abg 21 jan
beday adk 10 jan
nampak kan suma dgn jelas bahawa bulan januari adalah bulan meraikan kek dlm famly aku





okeh bebalik kepada perkara pelik tapi benar adalah beday aku sorang jer pada bulan julai.... pelik kan time aku kanak2 aku selalu tertanya2 napa aku selebrate beday sorg2 jer tak der geng pun sedang kan yg lain2 sama bulan jer.... abg pernah cakap aku anak org lain uwaaaaaa nangis aku time tuh dorang kata amek aku kat pokok pisang la apa la.....huuhhuuhhh sedih gak denga menda alah nih... huhuhuuh


tapi bila aku dah besa baru aku faham.... mummy kawin ngan arwah abah pada 14 julai so sebab tuh lah aku lahir bulan julai 1wek after that... tuh teori aku lah kan.... 


p/s: huhuhu nak selebrate beday gaji lum masuk lagi..... uwaaaaaaaaaa bagai mana ya..... bleh ker aku wish jer dulu....... bulan depan baru selebrate beday mummy...wakakaka

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

11 Response to "januari pelik tapi benar"

  1. cintaleaixora says:
    1/12/10, 3:27 AM

    wow.. beshnye mkn2 kek... i likeee.. ;) hepi besday sume..

  2. ::[putihpurple]:: says:
    1/12/10, 7:06 AM

    wah!! mnarik!!

    aku plak dkt ngn bday ayah aku..

    abg aku ngn kakak aku..

    mak aku plak sorg2..hehe..

    tp bulan bday mak aku tu lah ade ticer's day lah mother's day lah..abes duet aku time skolah dlu..kakakaka~

  3. Anonymous Says:
    1/12/10, 9:30 AM

    org kata besdey Julai ni cute2
    ye ker?

  4. ezzati says:
    1/12/10, 10:02 AM

    ayat mengorat xble blah dr kapten luffy...


    menarik tul smua lahir bln stu..xpe..yg ganjil tu la unik.. :)

  5. Jalaks says:
    1/12/10, 10:16 AM

    wahhh..menarik ..ko soang je ganjil..

    tarikh lahir aku bulan 4 dengan bulan 7 gak..sambut 2x..huhuhu.


    kek tu kalu tak abes , bawak2 la kat cek sket noh~

  6. Anonymous Says:
    1/12/10, 10:52 AM

    blogger memang kbnyakannye..pelik2 belak..hehehe

    but, I likeee pelik..hehehe(ktawa stail ayappan)

  7. mamai says:
    1/12/10, 1:55 PM

    pakcik juga dalam bulan january

  8. rizputra7 says:
    1/12/10, 7:11 PM

    happy b`day..

  9. sayu=pilu says:
    1/12/10, 8:46 PM

    lea ixora:
    thanzzz....hehehhehe bes ker nanti i jemput u k...ahahhaa

    putih:
    ko saja nak hangat aku erk....wakakkaakak bes kan satu geng aiseh sedap hati waaaa

    kapten:
    aarh memang pun...cute sgt2.... wakkakaka ahkzz nak muntah lak aku.... bajet diri cun

    ezzati:
    hhehehehhe nak ngorat straight 2 d point trus jer senang cita

    jalak:
    ye ker menarik...hihihii
    ko nih melampau weh byk giler sambut...wakakakka
    ada lagi kek tuh ko dtg arh sini aku simpak tuk ko...

    arryani:
    ahahahha terglak bc komen nih....

    mamai:
    ooh tak sama lor...

    rizputra:
    thanzzz tapi org lain aku lmbt g

  10. Anonymous Says:
    1/12/10, 8:58 PM

    kek ko sehijau ak hahahha

  11. sayu=pilu says:
    1/12/10, 9:09 PM

    ko pokok erk wana hijau wakkakakkak