hupdate pic jer




 

 

 

 

 

 

 

 
jalak mesti tau apa menda nih.....time nih aku tak blogging gi kalo tak leh la jumpa jalak lenteng

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

10 Response to "hupdate pic jer"

  1. oranglidi says:
    1/3/10, 11:08 AM

    menda ni?

  2. abe long says:
    1/3/10, 11:15 AM

    ape tuh?

  3. jalak lenteng says:
    1/3/10, 11:43 AM

    hahaha..sayu..kapal kat bawah tu dah karam lame dah..kene langgar iceberg...ko nak datang melaka ker?mcm kasi hint jer?agagaga

  4. ::[si putihpurple]:: says:
    1/3/10, 1:28 PM

    suke la si jalak tu kalo sayu nk dtg melaka..heh~!!


    lalala~

  5. rizputra7 says:
    1/3/10, 3:22 PM

    macam pernah aku tengok gambar2 nie..tapi dimana yer..hehehe

  6. caluk@cencaluk says:
    1/3/10, 4:35 PM

    selamat thn baru --> kapal selam takde gambar ke he he

  7. sayu=pilu says:
    1/3/10, 6:22 PM

    oranglidi:
    lu tak nampak erk..nak tambah power kaca mata kuasa berlipat ganda erk...hehehhe

    abe long:
    wakakak ko pun nak tambah power mcm oranglidi erk...


    jalak:
    heheheh.....titanic malaysia erk...mcm tuh arh lebih kurang weh tapi ngak tau bila doh....heheheh


    putih:
    ko jgn jeles weh...nanti kita pergi bersama wokkeh....


    rizputra7:
    syyhhhhhh....heheheheh


    caluk:
    slamat tahun baru....kapal selam dah tenggelam...hihih

  8. {lumut} says:
    1/3/10, 7:31 PM

    melaka!!
    aku dulu duduk kat peringgit..
    aku anak jati melaka..
    =)

  9. oranglidi says:
    1/4/10, 3:42 PM

    cis

  10. sayu=pilu says:
    1/4/10, 7:49 PM

    lumut:
    hehehhe...nanti jumpa kat melaka k kita cipta sejarah di situ..wakakaka

    oranglidi:
    lu asal weh.... nk cheese cake erk..hihihi