lumut lumut lumut

salam suma......

hurmmmm lumut sama si putihpurple dah sampai goldcoast.... aku doakan ko b2 slamat sampai ke destinasi yg di tuju.... deba kapaltebang sila lah memandu dgn berhati2... aku tgk suma pakat2 buat n3 khas tuk lumut....heheheh bes baca dorang dah jumpa lumut tapi aku cuma menatap wajah nya di blog jer.... hohohoho.... nih aku nak cite skit kisah antara kami..... aku dan lumut.... di harap lumut tak marah yer aku tak minta izin dulu tapi ini yang aku nak kerana aku ikhlas and aku rasa sedikit kegembiraan yang lumut ada hanya dgn menatap senyuman nya..... heheehhe
==========='_'========

lumut yang pernah aku kenal dulu b4 aku buat blog.... uishh byk gila folower buat aku takjub asal ramai sgt.... bes ker (ayat dengki nih).... so aku baca n3 dia stat dr mula2 then baru aku faham diri lumut melalui penulisan nya..... memag patut pun folower ramai blog hot beb..... then lepas wa ada blog wa slalu lepak esok semalam..... kadang2 dekat 10 20 kali wa ferfesh esoksemalam....... wa asik gila jd 1st komento kat esoksemalam..... pernah lumut tego wa.... lu nih bapa kali sayu refresh blog aku nih...... hahahhaha memang betul wa asik gila ngn si lumut nih....

pernah dulu lumut ada masalah..... wa kasi lumut semangat konon2 nya wa nih hebat sedang kan wa time tuh pun banyak masalah....heheheh caring tak wa masuk campur.... mula2 wa takut gak lumut sound wa jaga tepi baju lumut tapi wa tolak tepi demi tak nak hilang esoksemalam sama lumut...... nih arh ayat yang wa rangsang lumut........

+++++++++


ko sahabat aku walau kita kenal hanya seketika
ko teman aku walau kita tak pernah bersua muka
ko kawan walau kita tak selalu bersama
tapi aku tau kau ada di mana2

aku syg ko kerana ko sahabat aku
aku kasih ko kerana ko teman aku
aku rindu ko kerana ko kawan aku

apa pun keputusan ko pd esoksemalam
aku terima dengan hati yg terbuka kerana ko sahabat teman kawan aku
so aku akan sokong kawan aku kerana itu adalah yg terbaik buat ko

ko bersaba lah lumut....
simpan air mata tuh sikit untuk aku nanti k...
aku harap kita kawan sahabat teman...
walau apa pun...
aku nanti kan n3 terbaru ko k....
janji ngan aku kau harus kuat k...
pk berulang kali tentang esoksemalam..
dia seorg jea tak suka ko tapi ramai gi yg masih syg kan ko..tengok komen kt n3..suma tak kasi ko tutup esoksemalam..
pk betul2 sebelum buat keputusan k..
aku sentiasa dengan ko sokong ko...chaiyok!chaiyok!chaiyok!
yb,
sayupilu
teman shabat kawan lumut 
tak nak nangig gi ok.senyum sikit mcm tu la..
(ada lagi tapi tuh wa simpan tuk wa sama lumut jer tau)

 --------------------------


aku cari teman sana sini
yg sanggup dengar isi hati ku ini
bagi nasihat serta dorongan pada diri
yg dah kehilangan semangat akibat luka dihati

aku cari teman sana sini
lalu aku temui kau salah seorang nya
yang banyak memberi kekuatan
dari hasil nukilan taipan kau
aku merasai yg kita pernah alami benda yg sama wlau tak serupa
dari situ aku bangun semula
bak kata kak jingga bukan kita jea yg terseksa di uji dengan pelbagai cara

hem aku tak tau nak tulis apa gi dah tapi yg pasti aku tetap menyokg ko lumut..
chaiyok!chaiyok!chaiyok!
bangun lah wahai sahabat ramai lagi yg sudi bersama mu k

--------'_'-------- 

sekarang lumut dah ok even banyak gak maslah yg melanda dia... apa2 pun aku tau lumut adalah lumut..... tetap lumut sampai bila2.... mampu hadapi apa jua rintangan yg datang tanpa putus asa....... aku gembira tgk lumut tersenyum ceria manis ayu buat aku jeles gak pun ada.... hahahahah


 suka sgt tgk lumut senyum..... wish u hapy dear.... tc k.. aku dr jauh sentiasa dgn ko



gapai lah kebahagian yang akan datang pada mu.... moga itu bisa mengubati duka lara diri mu...

cuma terkilan skit sebab tak dpt jumpa lumut.... huuhu...lumut pun ada cakap gak dia rasa terkilan sampai nak mati tak dpt jumpa aku.... hohohhoho sedih baca kat komen blog lumut.... aku minta maap yer mut sebab aku tak dpt jumpa ko mungkin di lain hari kita berjumpa..... ok sayang


p/s: lumut jgn touching k.... nih n3 mohon maaf tak dpt jumpa ko...huhuhu terkilan giler beb.... rembat pic kat blog ko lumut... weeeeeeeeee jgn marah yer sayang ko muah....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "lumut lumut lumut"

  1. lumut says:
    1/1/10, 11:51 PM

    masa bace entry ni aku x senyum pon.
    aku baca dalam hati..
    kejap2 aku stop...
    rasa sebak beb..

    last skali aku senyum..
    aku syg ko...

    apesal ko layan kau baik sgt..
    1 day aku kan senyum jugak dpan kau..
    mmg terkilan xdpt jmpe..
    tp pasti ade ruang satu hari nnt k..
    aku syg kau...
    take care taw..

    taching dowh entry ni.
    tapi aku kene tahan gak.
    mane ade habuk kan.=)

  2. Anonymous Says:
    1/2/10, 12:14 AM

    entry tok lumut lagieyh..

    bagus nyew kwan2diew!

  3. hisham says:
    1/2/10, 1:40 AM

    salam..asal u x join anta fika..ok..i nk bgtau u..x smestinya follower ramai tu sume dtg kt kite..tp mngkin sparuh or suku je yg dtg terjah kite..
    ~syukurlah fika slmt smpai...u tk cre k

  4. beautiful_rose says:
    1/2/10, 11:07 AM

    huhuuh leleh ok aku bce entry nieh...jaht ko wat entry sedey2 mcm nieh =p

    aku pon sme gak mcm ko sayu terkilan x dpt jumpe die selama die cuti hr tuh...hope next time ade rezeki kite nnt kan =)

  5. sayu=pilu says:
    1/2/10, 8:59 PM

    lumut:
    jgn touchg okkeh... insya Allah satu hari kita kan berjumpa weh...aku nanti and harap kan saat itu muncul


    ghostone:
    ko pun kawan aku gak.... nanti aku buat satu tuk ko okkeh...


    hisham:
    i dok penang la.... dlm masa nih stakat utara jer paling juah yg ibleh sampai...hukhukhuk...
    betul tuh macam sayu gak erkkk


    beautiful_rose:
    aku jahat ker weh.... huhuuh sory tak berniat pun...
    harap2 masa itu muncul nanti kan....