suar dalam fully utilized

salam suma......
sihat kah anda hari ini....
aku masih begini lagi....
rockerssss beb...
yeeeeeyeeeeeeeeeeeeeeee

hari tuh toknek cakap sora aku macam anak kucing meow meow
hari nih paklang cakap sora aku macam itik angsa plak
then tetiba cakap bukan mcm itik angsa tapi mcm itik nila serak2 basah
uwaaaaaaa mentang2 la aku sakit tekak nih mcm2 gelaran yg dorang kasi kat aku
sedih betul la.......
---------------------
aku nak kisah kan di sini 1 story..... lumut tgh mencari siapa yg bleh tandingi diri nya mengguna kan suar dalam dgn secara kekreatifan yg lebih melampau lagi....... hehehhehehe.... aku pun ada gak kisah di sebalik suar dalam...... eeeewwww malu lak nak citer nih.... dah arh semalam aku citer pasal aku kencing dekat mall yg memalukan itu...... sekarang kalu aku citer pasal suar dalam plak.... alangkah lebih malu lagi diri ini...... uwaaaaaaaaaaaaa...... nak citer ka tak nak nih eh.......... huhuhuhuhhu...... 50-50 berbelah bagi...........

unrestmind aka bro sham pun dah menciter kan asal usul suar dalam yg stat di pakai oleh tarzan  bg melindungi tut nya dr di gigit ikan keli and lumut pulak dah menstory kan kisah suar dlm yg di applikasi dlm bentuk yg lebih kreatip sebagai pelindung rambut nya dr terjuntaii ke luar.... and aku nak story kisah suar dalam gak yg aku apply sejak aku sek rendah lagi.......

suar dalam nih bukan sahaja berfungsi untuk menghide kan tut tut suma orang malah bg yg lebih kreatip lagi akan memberikan kepuasan yg maksimum..... kita perlu berfikir dr luar kotak fikiran yg sedia ada then baru lah benda di sekeliling kita bleh fullt utize tanpa ada pembaziran....... weeeeeeeeeee nih pendapat aku lah tak tau lak korang bagai mana kan.....hehheehee

oohhhh masih belum masuk bab aku applikasi kan menda alah yg di beri nama

suar dalam aka spenda aka underwear aka sotong kering aka suar kecik

dan yg sewaktu dgn nya


p/s: wa makan ubat tdi ngantuk la wa nak tido jap nanti wa dah bangun wa hupdate smula pasal cara applikasi suar dalam wa fully utize okkeh...chiowww

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

8 Response to "suar dalam fully utilized"

  1. MOFASAD says:
    1/16/10, 12:37 PM

    salam blogger..

    I looked at your blog and is very good, greetings and welcome to my blog page

    and dont forget to put your link in this blog

    http://yokongsi.blogspot.com/

    thanz!!

  2. Anonymous Says:
    1/16/10, 1:32 PM

    huh..luku paler nk??huuh

  3. Beruwang says:
    1/16/10, 2:50 PM

    suar dalam berbunga bunga...

  4. cik helena says:
    1/16/10, 4:44 PM

    sepasang..

  5. lumut says:
    1/16/10, 6:52 PM

    gua mrh ni lu main2 hati gua.smgt dah nak bace..lu tiru cara gua main2 kan hati para pembaca kan?haha

    pi tido lah dulu..
    jgn lpe pkai sua dlm..
    nnt kene gigit semut.wakakak..
    jgn mrh syg.=p

  6. sayu=pilu says:
    1/16/10, 8:48 PM

    farid:
    salam....
    thanzzz........ insya allah akan dilawati link itu....
    trimas singgah sini


    told:
    ahahhaha...luku pala sapa weh...hehee


    beruwang:
    arhh...uncle pun pakai yg bebunga2 erh...pencnta flora and fauna yer


    helena's:
    sepayang kekasih....ehheheheh


    lumut:
    ahahhha lu pasan erk....hehehhe lu kan tokguru wa...ahhaha

    okkeh wa dah cukup tido mlm nanti wa hupdate lagi.....

  7. Insan Biasa says:
    1/16/10, 10:41 PM

    saya membaca....

    sya suka antri ni ...

  8. sayu=pilu says:
    1/16/10, 11:33 PM

    insan biasa:
    sila lah baca
    thanzzzzz