moto baru aku gear 3 beb hebat kan

salam suma.....

wokkeh seperti yang di janji kan buat korang suma.... aku cakap nak kasi tunjuk aku punya moto baru kan..... ari tu aku ada cakap dlm n3 mana ntah... so korang suma pakat2 la xcited nak tgk aku punya moto.... mcm2 andaian ada superbike lah motoka lah.... memang lah teruja aku tgk sorg2 nak tgk moto baru aku.... moto aku nih sempoi beb gear 3 ja.... ko suma tgk la aku nak tayang moto baru aku nih.... ala jgn lah teruja sgt2 woi.... tak tera mana sangat pun moto nih.... moto aku nih zaman tok naduk erk kaduk ke naduk.... ntah la mcm na aku pun tak tau...... tapi moto nih tak der lah hebat sangat weh.... moto baru bagi aku tapi moto lama bg org yg dah pernah guna nya..... hehehehheheeheh

ini lah moto baru aku weh.....jangan gelak yer...hehehehhehe aku baru pandai tunggang moto.... hebat kan aku umo 25 baru mahir nak merempit.... masa lalu terbuang begitu sahaja kerana ketidak cekapan menunggang gaya wiley pacak tonggek dan sewaktu dgn nya.....

teng teng teng
moto baru ku
cuba teka yg mana satu moto baru aku....



 heheehhe aku tau korang mesti malas nak teka kan.... k lah aku kasi tau korang k mana satu moto baru aku...kehkehkeh nih la dia moto baru gear 3 ja..... cantik kan sweet kan hebat kan....
ahahahhah moto nih jer yg mampu aku naik weh.... nak beli baru tunggu tahun depan aje lah yer....

 
nih la moto nya yg helmet merah tuh..... huhuhuuhhu sebelum nih aku nek moto yg satu g elok skit dr yg nih tapi tuan nya dah amek emergenc kes...huhuhuhuu... terpaksa lah aku nek moto ini plak... suma nya rental ja..... huhuhu tak pa bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian..... wokkeh layan kan jer arh

aku agak2 moto nih bahay gak arh
napa aku kata bahaya eh
coz gear 3 meter moto tak jalan meter minyak pening2 bawa laju skit bau hangit moto plak suka semput2..... aku perlu bawa dgn berhati2..... huhuhuhuuhuhu minta2 bulan depan dpt nek moto yg satu lagi semula..... keselamat perlu di utama kan.....


 p/s: doa2 kan lah aku selamat tunggang moto nih..... esok dah arh nak gi keja jalan yg jem byk sek byk keta byk masalah...harap2 kegabraan dpt do control woyehhhhhhh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "moto baru aku gear 3 beb hebat kan"

  1. jalak lenteng says:
    1/10/10, 10:46 PM

    moto ni aku pun tekapai2 jugak weh..sesuai ker awek benama sayu menunggang moto nih..aku cube imagine..hahaha..moto ni nak g kedai kopi ok la..

    ape2 pon ..ia sangat ade sentimental value di situ..


    hati2 bawak moto k..helmet tu pakai..

  2. ::[si putihpurple]:: says:
    1/11/10, 8:05 AM

    asal aku nk komen je mst aku TERbace jalak punye komen dlu..pastu sgala bnda yg aku nk komen kt entry ni trus lenyap..ahh~ ko gune ubat gune2 ke jalak??haha=p

    ape aku nk komen td ek??

    err...

    xpe lah.. haha;D

  3. rizputra7 says:
    1/11/10, 8:31 PM

    gear ada 3 jer..biar betul??

  4. sayu=pilu says:
    1/11/10, 9:07 PM

    jalak:
    ahahhahaha tergelak aku baca komen dr jalak..... ahahahhaha nak gelak dulu wakakkakaka

    ok dah puas gelak... ko jgn pandang sebelah mata weh.... hehehehe okkeh la u i bwa moto hati2 siap pakai baju kurung lagi tuh weh.... ahahahaha

    aku sayang nyawa aku so helmet tak kan ku lupa....

    trimas kasus sebab ingat kan aku.....



    putih:
    alaaaa ko nih saja jer kan... alasan ckp jalak dah ckp suma nya lak...

    cakap jer arh ko spechless tgk moto aku yg baru hebat gear3 jer tuh...wakakkakaa



    rizputra7:
    hehehehe betul lah watpa nak menipu doh.... honda lama gear 3 kan...