resday.....aahh khir nya...



salam suma
sihat tak hari ini
dah makan blum
dah balik keja blum
dah mandi blum
dah res blum
dah kawen blum
ahahhaha
soklan maut tuh wei
kawen kawen kawen
maried maried maried
ngehehhehehe
aku dah malas nak pk biar kan aja
kalo dah takdir
kawen gak satu hari nanti
cuma yg beza nya cepat lambat ajer
aku nak ketawa aja hari nih semahu2 aku
kerana aku tak bisa bersama mu lagi
wokkeh aku merepek meraban sebena nya nih
takda poin pun aku hupdate nih
cuma ketagih jari jemari nak menaip menggodek tenet nih
maklum lah hari ni aku cuti
bessssssssssssssssssss
jum gi jenjalan beramai2

p/s: lama dah aku tak gi tgk wayang... nak kuar tapi nak ajak saper yer... saper sudi kuar ngan aku rojer aku wokkeh..... jummmmmmmm..... oo suma gi sg gabai erk selebet beday cc.... hepy beday yer... beday aku lambat gi...uwaaaaaaaaaaaaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

8 Response to "resday.....aahh khir nya..."

  1. seroja jingga says:
    1/9/10, 2:43 PM

    a ah lah..dorang mesti tengah berkuak kuak lntang tuh!

  2. ::[si putihpurple]:: says:
    1/9/10, 2:57 PM

    jom ahh!!!
    aku folow ko tgk wayang!!

    heh~

  3. oranglidi says:
    1/9/10, 3:16 PM

    jom p ganu

  4. rizputra7 says:
    1/9/10, 3:21 PM

    jom...kita tengok kat taiping central

  5. mamai says:
    1/9/10, 3:34 PM

    meh dating ngan uncle sefamali

  6. Idalara says:
    1/9/10, 5:54 PM

    akak keja, esuk pun keja..mggu ni 7 hari keja..adoi......ni baru nk update kwn2 termasuklah sayu yg sentiasa pilu...

  7. sI tEDI says:
    1/9/10, 8:53 PM

    malas nak jenjalan hari ini!

  8. sayu=pilu says:
    1/9/10, 10:55 PM

    kakjingga:
    tuh arh akak... jeles...

    putih:
    jum weh besok kita gi tgk wayang...

    oranglidi:
    jum lu sponser wa k....hehehe

    rizputra7:
    jum..ko dtg amek aku k...hikhikhik

    mamai:
    naknak uncle dtg amek kat penang bleh...ahakzzzz

    idalara:
    hehehhe keje tanpa henti mcm robot lak... rehat kan diri anda okeh...

    si tedi:
    napa malas.....