bunting tunang aka bakal bini.....awek belen di usung sana sini

balik keje penat giler..... huhuhu... dah arh buat keje lari dr bidang yg aku amek..memang hampagas tol lor.... tapi takper arh... nak cari duit kalo tak mcm na la nak hidup woiiii.... masuk toilet nak terkucir nak terber pun kena baya ni kan pulak nak hidup kat donia nih... dulu 10sen zaman mummy aku macam2 bleh beli... masa zaman aku kecik2 50sen dapat me@bihun sepinggan air sirap secawan... tapi sekarang 50sen nak masuk mulut pun tak lepas.... 100sen mcm lekat celah gigi jer.... huhuhuhu... tak per lah bersenang2 dahulu bersusah2 kemudian... betul tak.... ahahah bersusah2 dulu bersenang lenang kemudian.... tak pa demi nak mencari sesuap nasi terpaksa la membanting tulang 4kerat aku nih..... huuhuhuhuhuhhu...... okes malas citer bab nih...jum baca cite aku pasal dak2 kat tempat keje aku...woooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww beb wa cakat lu...xpert giler babas weh..aku yg lebih tua di situ pun tak se xpert tuh...siamanag tol dak2 zaman sekarang.........
=========================
bunting tunang aka bakal bini.... awek belen di usung sana sini

hahahahah ahahahhahaahha gempaq tak tajuk n3 aku kali nih.... bunyi mcm hot jer kan.... erkkk hot sangat ker...hehehehe..... kat tempat aku keje sekarang nih hot dgn cite nih arh...jum aku nak story mory nih...baca sampai habis even panjang berjelajeli wokkeh....

dak laki nih umo 20 bakal bernikah pada hari jumaat minggu depan....  tapi yg tak sedap di dengari adalah tunang aka bakal bini nya tu udah mengandung..... perut dah memboyot kedepan..... ura2 kejadian nih adalah berpunca drpd datuk si ppuan menurut si pencerita.... dak laki nih gi pinang dak ppuan tuh tapi amoun yg di tawar kan terlalu tinggi so laki nih tak mampu... biasa lah org kampung jer pun dah tuh keje pun stakat keja kg jer mana ada puluhan ribu.... maka nya terjadi lah tragedi ini demi untuk mendapat kan harga yg rendah...  memang bebaloi2 beb trus kawin free siap dpt baby segera trus... huhuhu..... aku cite nih dah mcm nak jual cucu lak kan.... begitu lah kisah nya

malang nya si laki nih ada plak awek form 5 yg sering di usung sana sini... merempit kesana kemari.... bersantai dimana2 sahaja... kata nya awek yg bela diri nya... tanpa segan silu cerita sambil kami2 smua denga.... memula aku tak bapa faham maklum lah lembap dah lama2 baru aku faham.... awek beli kan hset awek anto makanan minuman ptg2 (kdg2 jer)..... kitaorg suspek dia pun dah kawin sama itu awek cuma nikah ajer blum tuh.....

si awek tau si laki akan berkawin tapi stil mahu bersama kata nya dpt trima suma nih krn sayang kan si laki.... si tunang aka bakal bini tau perkara nih tapi tak dpt trima menda alah nih..... udah berperang berkali2 tapi suma nya mcm tak bererti.... lalu di diam kan sahaja... so jadi lah cinta 3segi... laki tuh sayang kan bakan bini dlm waktu yg sama masih syg kan awek nya...... ntah ala dak2 zaman sekarang uda2 lagi dah jadi cam nih....

siyes memula wa tgk dak nih sweet memang sweet bai.... baik jer tgk muka rasa berkenan lak...hehehehh tapi lepas dah tau alkisah nya mula la aku takut giler ngan dak tuh cuak arh ngan pandangan mata nya.... jgn di sangka yg baik itu baik yg buruk itu buruk yg jahat itu jahat.... sekarang dah bleh terbalik kan... wa tak sangka bai... mata mudah tertipu kan
================
muda2 lagi dah pandai bab nih.... terer beb cakap menda2 lusyah nih..... wa yg tua nih pun terkedu menda alah apa yg di cerita kan wa tak bapa nak faham sgt kenkadang berkerut gak argh kening wa dahi wa dok memikir ayat2 xpert gituh yg kuar dr bibir dorang tuk bergurau senda..... labuh sampai lutut landuq sampai perut apa menda tuh wa tgh memikir dr tdi lagi nih...pusing otak wa beb..... dah tuh siap lak dok menilit ppuan2 kat situ mcm bengong jer sial tol...

--------------------------
wa nih nak kata kuno pun leh gak arh.... bab nih wa tak bapa pandai sgt.... dulu2 time duk arau... kawan2 wa yg ajar wa apa menda tuh suma..... ada kod2 rahsia yg wa tak faham langsung... dorang la tlg hurai kan kod2 rahsia tuh sampai la wa tau menda alah tuh... bengong kan wa... hehehhe.... sekarang wa blaja dr blog2 hot seperti ini di sebelah ini.... heheheheheh


**awek belen tuh wa baru jer tau maksud nya apa dia...lengai tol la wa nih

p/s: apa akan jadi ngan dak2 zaman akan datang erk... silap2 masuk form 1 trus kawin tak pun lepas baligh jer trus kawin..... huhuhuhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

9 Response to "bunting tunang aka bakal bini.....awek belen di usung sana sini"

  1. beautiful_rose says:
    1/6/10, 11:03 PM

    bdk2 zaman sekarang terlebih pandai sebab dah terlebih belajar.......

  2. jalak lenteng says:
    1/6/10, 11:31 PM

    aku sambung cooment rose..

    telebeh belajar benda yang salah..

    takpe lah sayu..oang akan cakap..

    "Benda dah jadi....nak wat camner"

    nak jage tepi kan oang kang oang marah..

    yg penting kite jage diri kite baik2..jauh kan dari benda2 nih..sbb kite tak tau kite camner esok lusa..

    semoga sayu juga dapat jaga diri baik2..elok la kalu kite befikiran kuno dari beperangai tak senonoh..

    tapi aku pon lebey kuang jer perangai tak senonoh..agagaga..

    take care..

  3. Koyuki says:
    1/6/10, 11:34 PM

    masyaAllah
    pelik dengan dunia sekarang ni

    errr
    awek belen tu apa maksudnya?

    kehkehkeh

  4. panggiL guA siv. says:
    1/7/10, 4:17 AM

    awek belen?
    aku siyes tak tau.

  5. sayu=pilu says:
    1/7/10, 8:07 AM

    beautiful_rose:
    tuh arh paal...nak tes apa yg dah belajar lah tu....


    jalak:
    heheheh betul kata ko tuh jalak weh.... muga di jauh kan lah... takut gak aku... thanzz aku akan jga diri bek2...


    koyuki:
    erm tau tak per... tapi dah takdir kot mcm tuh...erk ya ker..
    belen tuh mcm bekas org lebihan2 sisa baki arh kot....


    panggil lu siv:
    aweh belen tuh yg dah di tebuk or bekas org weh... aku pun baru tau

  6. arque says:
    1/7/10, 8:37 AM

    lusyah.haha.comel.
    awek belen?apekah??

  7. ::[si putihpurple]:: says:
    1/7/10, 8:49 AM

    tu citer yg kite tau.
    yg xtau???

    uihh..sila doa kite same2 jauh dr sume tuu...

  8. helena's says:
    1/7/10, 9:25 AM

    awek belen tu ape?huhu

    teruknye budak2 zamanskng..budak lagi tu..

  9. panggiL guA siv. says:
    1/7/10, 11:50 AM

    wooo siyes?
    aku baru dgr loh word tu.
    hahaha