keja baru adakah lebih mencabar dr keja yang dulu.....

salam...
good morning everybody
jum breakfast tea and biscuit
celup2 cicah2 suap2
nyum nyum nyum
delicious right

apa aku merepek meraban pepagi buta nih weh....
speaking mat saleh plak pepagi buta....
tak penah2 di buat nya aku weh....
ahhahah

okeh aku dah tukar profesion dr tukang masak kepada petani kepada pengajar
guru taska tadika nursery mayb aku kurang pasti
bersama kanak2 riang seperti g aku idam2 kan
cuma challenging skit coz aku jd cikgu cakap omputih
huhuhuhu sedikit berdebar2 di dada
tapi ilek2 okeh
dah terpanjang lak n3 nih
ahahhahaha

p/s: minta ini lah keja tetap aku buat masa nih.... moga dugaan dlm keja nih tak lah mencabar sangat wokkeh.... chiow..jum gi keja... jalan kan tanggung jawa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

9 Response to "keja baru adakah lebih mencabar dr keja yang dulu....."

  1. ::[si putihpurple]:: says:
    1/11/10, 8:06 AM

    ahh..cegu bhasa omputih ke??
    uihh..ok2..

    gud monim ticer!!ahh..u look so cute lah tuday ticer..

    kekeke~

    carefull bwak mutor ticer..bai~

  2. blueCITY says:
    1/11/10, 9:06 AM

    heeeeeeeeee...

    amin, semoga yg terbaik buat anda

  3. arque says:
    1/11/10, 1:05 PM

    jalan kan tanggung jawa??

    asam jawa aku tau r.

    wakaka. xP

  4. [z@ck] says:
    1/11/10, 1:39 PM

    wah..banyaknya kerja..
    =)

  5. Rara says:
    1/11/10, 4:47 PM

    bskut gula cicah kopi pns2 sgt sdap... :)

  6. mamai says:
    1/11/10, 4:53 PM

    lepas ni bertukar jadi pelajar pulak jgn bertukar jadi gaban

  7. panggiL guA siv. says:
    1/11/10, 6:02 PM

    wooo!
    teacher.
    may i go to da ladies?
    eh mcm bengong je english aku tuh.

  8. rizputra7 says:
    1/11/10, 8:30 PM

    wah..dah jadi cikgu yer...tahniah2..

  9. sayu=pilu says:
    1/11/10, 9:15 PM

    putih:
    ahahha ngok ngek weh...ahahahah
    murning syg... thanzz

    bluecity:
    thanzz

    arque:
    cis ko bedebah sungguh...wakaakkaak typing error tuh weh...ahakzzz

    zack:
    byk ker skit jer nih....hehheeeheh

    rara:
    yer sedap2 betul weh...lapo lak

    mami:
    ahakzzzzz no komen....hhehehhe

    panggil lu siv:
    yer u can go now... not pipis here....wakakkaakka

    rizputra7:
    cikgu kanak2riangria