kembali

salam suma
selamat pagi
sihat kah anda suma

rindu aku ngan korang suma
seminggu rasa nya aku tak membuat n3 baru apatah lagi hupdate aku punya blog nih
huuhuhuu kebizian yang teramat2 lah sangat nya sampai kan aku rasa mcm 24jam tak cukup
kena tambah lagi 24jam itu pun mungkin cukup tuk sementara aja.....hheheehe

aku masih blum melangsaikan hutang aku terhadap beberapa org blogger lagi nih...... maap yer suma ada masalah sedikit dengan itu kesulitan amat lah saya kesali.... di tempat keja aku ada masalah berlaku kecurian yg amat2 lah memalu kan.... tgh menyetal kan perkara itu and dgn tgh memikir kan cara2nak ngajar dak2 yg memang nakal tak denga cakap.... adeh ler

hari nih mungkin aku akan memblog kan diri aku dengan semahu2 nya kerana cuti 2hari....oooyeeee.... mungkin akan ada bebagai2 n3 tuk di saji kan heheheheheh

p/s: aku nak makan jap eh lapo giler semalam balik keja trus tido pagi td sedar2 dah pukul 10 wakakkakakaa(nasib bendera jepun dtg) ehhehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

7 Response to "kembali"

  1. beautiful_rose says:
    1/30/10, 11:35 AM

    hahha selamt kembali!!!
    aku jugak kembali.......lalallala
    cept2 update,x sabar nk bce entry2 ko.huhuuhuh..
    sme2 la kite mengupdate secare meriah!!!

  2. oranglidi says:
    1/30/10, 11:46 AM

    wah! lama x dgr cite lu!

    kecurian memalukan? apa ya?

  3. morbid says:
    1/30/10, 12:07 PM

    yeah! selamat kembali.

  4. jalak lenteng says:
    1/30/10, 12:58 PM

    selamat kembali...rindu sama ngkau bah..~

  5. jalak lenteng says:
    1/30/10, 12:59 PM

    tak sabar aku nak tau cerita ngko..sila sajikan elok2..hehehehe

  6. hamzah@al-lavendari says:
    1/30/10, 1:20 PM

    "kesulitan sementara adalah amat di kesali demi keselesaan anda di masan hadapan" .. betul tak ?

  7. sI tEDI says:
    1/30/10, 1:26 PM

    selamat makan