cuma ini saja yang mampu saya lafaz kan

assalamualaikum,
selamat malam / pagi / petang/ tengah hari semua,
saya harap semua nya berada dalam keadaan sihat hendak nya.

di kesempatan ini ketika jari jemari saya sedang menari-nari tarian berirama tanggo, saya ingin menyampai kan beberapa ucapan yang di antara nya berbunyi seperti nada gembira, nada sedih, nada lawak, nada sayu, nada simpati dan sebagainya.

saya harap tuan / puan / cik / encik sudi lah memberi sepenuh perhatian terhadap ucapan-ucapan dan kata-kata aluan yang ingin saya sampai kan di malam / pagi / tengah hari / petang ini

pertama sekali saya ingin mengucap kan berbanyak-banyak ucapan terima kasih pada semua yang selalu datang singgah di blog saya dengan rela hati tanpa paksaan daripada diri saya. tambahan pula ada yang sudi memberi komen nasihat segala-galanya bagai kepada diri saya yang sangat mengalu-alukan kalian. saya begitu menghargai kehadiran tuan puan cik encik sekalian dengan sebesar seluas alam ini.

si samping itu juga, saya dengan ini ingin membuat pengumuman bahawasa nya saya memohon beribu-ribu kemaafan kepada kalian semua kerana saya tidak dapat memberi komen dan melawat blog-blog kalian semua  di sebabkan ke bizian saya yang terlampau teramat termaha hebat nya sekali.

begitu pun jua saya hanya sempat menjengah blog-blog kalian semua dengan masa yang terhad kerana saya memerlukan tido yang secukup nya. apa-apa pun jua yang berlaku saya amat lah menyesali akan keadaan ini. saya berharap agar keadaan ini tidak akan berleluasa dan cuma dalam jangka masa pendek sahaja.

akhir kata saya memohon beribu-ribu kemaafan terhadap kalian semua. maafkan lah diri saya yang lemah ini. saya juga mengucap kan sekali lagi ribuan terima kasih yang teramat-amat lah sangat terhadap kedatangan kalian semua ke sini. saya teramat-amat lah menghargai diri kalian semua yang menjadi tunjang kepada blog saya ini.

dengan lafaz bismillah hirahma nirahim saya dengan ini merasmi kan kesengalan yang bakal melanda diri saya stat pada minggu hadapan dan seterus nya sementara saya mampu untuk menyesuai kan diri dengan keadan ini.

harap maklom kepada tuan puan cik encik sekalian,

yb,
saya yang menurut perintah
minda jiwa raga otak akal hati perasaan diri sendiri.

sekian, terima kasih.

**** lama dah tak buat karangan panjang2 macam nih tak kira lah bm or bi..... dah tua rindu nak gi sek blaja mcm dulu2 enjoy nya usia remaja sweet seventeen lagi2 lah kan.... lepas pmr / srp honeymoon year

p/s: ahhahhaahah tak bleh balh bila baca surat tak rasmi nih mcm orang gila pun ada gak..... ngekngok jer bunyi nya.....huauuaahaauaaa.......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

14 Response to "cuma ini saja yang mampu saya lafaz kan"

  1. Razman says:
    1/22/10, 10:34 PM

    mengapakah begitu formal ucapan ini?

  2. oranglidi says:
    1/22/10, 11:12 PM

    macam ucapan kat perhimpunan permulaan sekolah pun ada.

    ke lu dah dapat keja?

  3. myQza says:
    1/22/10, 11:27 PM

    small matter..
    dahulukan yg penting

  4. acap rahman says:
    1/23/10, 4:36 AM

    dah naik pangkat ke?
    jawatan dah tinggi?

  5. lumut says:
    1/23/10, 5:16 AM

    jaga diri syg...
    =)

  6. mamai says:
    1/23/10, 11:04 AM

    permohonan maaf anada telah di terima

  7. rizputra7 says:
    1/23/10, 3:59 PM

    bagi ucapan kat sapa nie??

  8. CITY® says:
    1/24/10, 10:45 AM

    no prob

    sama2 kasih
    heeeeeeeee

  9. Amal says:
    1/24/10, 10:03 PM

    giler.
    gua ingt lu punye entry neh surat yg lu nak antar kat tok kadi.

  10. hisham says:
    1/25/10, 7:19 PM

    salam...u watla mane yg penting dulu ok...tk a rest...tk cre

  11. Jalaks says:
    1/26/10, 1:30 AM

    owh..walau pun nampak cam humor jek surat nih..tapi rase cam sedey plak..jgn lupekan aku kat sini..;(

  12. caluk@cencaluk says:
    1/27/10, 10:49 AM

    berita diterima harap maklum he he

  13. Anonymous Says:
    1/27/10, 6:26 PM

    menyengal ko ek

  14. faizal says:
    1/28/10, 10:09 AM

    err...hi!
    1st time singgah sini:p