aku di landa gerhana


rembulan di malam hari
kala bulan mengambang terang
apa lah ubat nya untuk si hati
agar tidak bertambah parah


makan ulam cicah sambal belacan
temenung gorang cicah budu
sungguh sakit nya bila terkena paku
luka nya dalam tapi tak nampak di mata


saat sukar di harungi bersama
saat indah di kongsi berdua
saat berduka tanggung sendiri


menangis lah hati
menangis lah hati
menangis lah hati

*** bila ko bercakap benar then ada org berkata ko menipu apa yg ko rasa???
*** bila kau berlaku jujur dan kejujuran kau di ragui apa yg ko rasa???
*** bila kau di kata ngada2 sedang kan kau menegak kan kebenaran apa yg ko rasa???



p/s: serius aku nak nangis tapi aku perlu pinjam sesuatu dari korang suma... sanggup tak korang kasi aku pinjam sebentar.... bukan nak pinjam duit keta mahu pun harta benda cuma nak pinjam bahu ko tuk di jadi kan alas kepala aku sebentar bagi mereda kan rasa di hati ini..... sedih sangat..... patut kah aku buka hati aku tuk kedua kali nya sedang kan rasa sakit adalah sama seperti itu juga even dgn yg lain nya pula......... :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

9 Response to "aku di landa gerhana"

  1. mamai says:
    1/17/10, 1:28 AM

    oh itu usah di risau kerana kita tahu mana yang benar dan tidak untuk orang percaya sukar buat kita

  2. i'msosupernotcool says:
    1/17/10, 3:26 AM

    kalau kita yakin dengan keputusannya.. pedulikan yang lain..

  3. Anonymous Says:
    1/17/10, 3:59 AM

    kalo ak tegakkan kebenaran tp org ckp ak ngada2 buat ak rasa nk kentot lam mulut beliau haha

  4. Faizal Aziz says:
    1/17/10, 7:07 AM

    sabar je..
    maybe aku phm perasaan ko..

    biar lah kite je yg tahu kebenarannya..
    kadanag2 berdiam diri lebih baik dr bersuara..

  5. ::[putihpurple]:: says:
    1/17/10, 8:00 AM

    alahai..
    awat ni ticer??
    betenang ye..sbar2..
    nk pnjam bahu??boley2..
    xcukup bahu,dada pon boley..

    kekekeke~

  6. sayu=pilu says:
    1/17/10, 9:53 AM

    mamai:
    mmm....betul tuh mcm menegak kan benang yg basah jer


    i'msosupernotcool:
    gitu erk...hmm


    told la hejauw:
    ahahahaha minta tlg ko kentut kan sekali dlm mulut dye...hihi


    basikaltue:
    ko pernah alami yg sama erk... itu lah silent is the bes way mayb


    putih:
    ticer okeh syg...hiihi
    aku nak pinjam dada lah heheheeh

  7. oranglidi says:
    1/17/10, 11:53 AM

    aik? mana komen wa?

  8. oranglidi says:
    1/17/10, 11:54 AM

    hadeh.. ni jiwa kacau ni..

    rilek2.. minum ais kosong..
    takyah layan sangat orang2 x pcaya kat kita tu. yang pnting kita wat benda betul.

  9. sayu=pilu says:
    1/17/10, 4:31 PM

    oranglidi:
    haah... komen lu hilang erk... wa tak delete k..

    ahahha wa tgh rokessss nih lu suh minum ais kosong....

    wa ikut ckp lu beb