siakap senohong gelama ikan duri bercakap bohong lama2 mencuri

aku tengah marah nih... balik keje cari kertas topup tak der lak dlm beg... mana menghilang erk.... ishh aku tak rasa salah letak.... membara gila dalam jiwa nih... rasa nak lempang jer sapa yg amek tuh... nak tuduh org tak baik... tapi tadi budak tuh amek hset dlm beg aku nak bluetut lagu.... time tuh dah tak sedap ati... tapi buat2 ilek lagi... lepas dia simpan hset dlm beg aku gi cek kunun2 nak minum air.... diam2 aku cek ooo barang tak hilang..... time balik aku tgk dia dok situ amek beg.... dia siap tego aku lagi... kak jum balik... aku pun jum dgn lirikan senyuman yg menawan umpama nak menggoda..... tapi balik2 cek2 beg hampeh takda pun....dekat 4 5 kali aku godek beg.... yg aku jumpa kertas2 nota aku hack tut esen pe pensil purse hanset cabuk..... tadi aku cal kawan aku tanya kot2 tercicir time amek kunci moto tapi siot jer jawapan nya dia dah balik...huhuhuhu

geram weh.... topup RM5 jer pun tapi kalo mencuri memang aku marah doh....bodoh lah sapa yang amek tuh... 

p/s: sebelum buat tuduhan melulu esok aku gi cek smula kat tempat kejadian... malas nak bising2... nanti dah tak bes nak keje kat situ...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "siakap senohong gelama ikan duri bercakap bohong lama2 mencuri"

  1. beautiful_rose says:
    1/4/10, 9:57 PM

    sabar2 jgn mara2
    cube bertenang dn ingat balik
    kot sala letak ker..

  2. GhOsToNe says:
    1/4/10, 10:31 PM

    cari la ek..
    mybe jmpe lepas nieyh..

  3. rizputra7 says:
    1/4/10, 10:43 PM

    cool..jangan marah2

  4. sayu=pilu says:
    1/5/10, 8:00 PM

    beautiful_rose:
    tak jumpa dah hangus aku rasa..... tak mungkin aku salah letak....

    ghostone:
    dah hangus....jebon tol la

    rizputra7:
    peace....huhuhuh