gua rockes beb...... sapa nak ajak gua duet jum arh kita karoke

salam suma......
rockesssssssssssssssssss
apa khabar suma..... sihat kah kamo2 suma.....
aku kurang sihat seperti yg di khabar kan dlm n3 lepas....
huhuhu makin teruk weh.... hari nih aku cuti memang tak larat giler bai....
demam panas batuk terkencing2 sesema hidung tersumbat telinga berdengung berdesing tekak perit memekik
yang pasti dan yang tak leh blah sekali
suara aku dah hilang baru 3 hari keje
serak2 basah weh sakit tekak nih bila bersuara
selama 24 tahun aku hidup di bumi Allah nih
selama aku demam panas berminggu2 lama nya pun
blum pernah lagi aku alami demam yg seteruk nih weh
suara aku takdak cakap pun bunyi eow eow eow iiieeewwaakk
kira denga ngn tak denga jer suara aku nih
sampai kantoknek cakap kat aku semalam
mcm anak kucing dok meow meow eoiiiwwww
hahhahaah nak tergelak pun ada gak hahhahaaha
kalo ada org cal aku camna agak nya aku nak bercakap erk... mesti org tuh ingat antu punya sora....hehehehheheehehhee
-----------------------
kanak2 riang ria di taska tuh suma nya berhingus
bleh di kata kan 3/4 sesema
tiap2 masa aku kena lap hingus dorang
mana tak jangkit nya pada suma cigu2
virus sentiasa memenuhi ruangan udara di situ
memandang kan tempat tertutup so
mudah di jangkiti
uwaaaaaaaaaaaaaa
ini lah dugaan
dengan aku terpaksa jerit kuat2 lagi suma nya degil2 belaka
huhuhuhuhuhu
agak2 nya korang suma mcm nih tak kecik2 dulu
aku baik time kanak2riang ria dulu2....hehhehehheeh

p/s: aku tak suka arh muntah2 nih..... buat aku rasa mcm org pregnant lak...ahakzzzz cisss perit nya tekak ku ini...... sambil kesat hingus2 yg sedang meleleh mcm waterfall.... shit

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

12 Response to "gua rockes beb...... sapa nak ajak gua duet jum arh kita karoke"

  1. oranglidi says:
    1/15/10, 12:20 PM

    hahahah! helo rocker!

    waduh, melarat demamnya,

    best la sore mcm anak kucing. payah nak dapat

  2. oranglidi says:
    1/15/10, 12:20 PM

    aik? macam first je?

  3. oranglidi says:
    1/15/10, 12:21 PM

    helo2! hahahahahaha

    lama x dpt jadi first nih. eksaited pulak

  4. blueCITY says:
    1/15/10, 12:23 PM

    g jumpa dok
    jgn lupa makan ubat
    get well soon

    heeeeeeeeee

  5. ::[si putihpurple]:: says:
    1/15/10, 12:25 PM

    hoho..aku pon pnah dulu jadi cmtu..
    xpe2..nnt ok lah tu..
    tp tu lah..kadang2 nk tegelak dgar sore sndri...kakaka~


    weh hingus meleleh tu!!cpt slmatkn!!
    haha:D

  6. mamai says:
    1/15/10, 12:27 PM

    pakcik juga merana seperti kamu seminggu yang lalu...rajin-rajin ala makan ubat

  7. {lumut} says:
    1/15/10, 12:38 PM

    jom karok!
    hehe..makan ubat weh..

  8. .siv. says:
    1/15/10, 12:39 PM

    hahha.
    rehat la.
    blogging je.
    :D

  9. told la hejauw says:
    1/15/10, 1:22 PM

    huhu...hingus same ngan cendol..sedappppp....smogge ko chat...hehe

  10. sayu=pilu says:
    1/15/10, 4:42 PM

    oranglidi:
    ces lu ckp bes sedangkan wa rasa perit sgt tekak nih bile nak bersuara.....waduhhhh

    wah tahniah....len kali wa inform lu bila hupdate biar lu slalu 1st...wakakakka


    bluecity:
    thanzzzz...dah makan ubat dah....


    putih:
    ye ker weh.....huuhhhu
    tuh arh pasal aku pun nak gelak jer bila ckp dgn org lain...wakakaka las aku guna jari bahasa isyarat jer...hehehhe


    mamai:
    erk...virus pokcik erk dtg hinggap di sini....hehehehe thanzzz


    lumut:
    jum weh.... malam kang kita karoke ok babeh....hiihih


    siv:
    okeh...aku folo nasihat ko...


    told la hejauw:
    cis ko nih...jijik siot sama kan ngan cendol lak....ahahhahaah thanzzzz

  11. oranglidi says:
    1/15/10, 7:37 PM

    ok

  12. sayu=pilu says:
    1/15/10, 10:24 PM

    oranglidi:
    kasi la no fon lu senang wa nak caling....aiseh