demanding....ingat diri ko tuh artis....

aku nak ini sapa yg dapat kasi aku
tentu aku buat laki trus...
wakakakaka
 
----------------
aku nak bunga.....
harap sangat tiap2 pagi dpt skumtum bunga
tapi aku tanak bunga taik ayam...
hukhukhuk
 
---------------
 aku nak pasangan sangat2
harap dia dapat teman aku sampai akhir nyawa aku
aku pun akan teman dia sampai akhir nyawa dia....
takkan ada pengganti buat selamanya...
hanya kesetian ku berikan pada nya....
ini betul tau...cara promo diri...sapa nak blaja kasi ongkos dulu
hikhikhik
 
--------------
aku harap teman aku hencem mcm nih...
ahahahah
kalo dpt tuh kira bonus lah kan...
aku tak memilih sangat....
ye ker...wakakkaaa

cukup lah sekadar cukup sifat2 nya...
tiada kemerengan atau yg sewaktu atau seumpama dengan nya...
 
--------------
aku harap aku bakal temui sang pencuri hati (bak kata lumut) dalam masa terdekat nih.... aku nak kawin awal... bes nya ada orang yg teman kan hari2...erkkk yaka bes...ntah2 lagi byk konflik..yg di depan mata nih pun melambak...wakakakkakaka

p/s: penat2 bersoal jawab.... letih2 hadapi itu hari2.... sengal2 badan terasa tiap hari.... jodoh pertemuan di tangan Yang Maha Esa...ku berserah aja.... jum tido...ngantuk arh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

17 Response to "demanding....ingat diri ko tuh artis...."

  1. panggiL guA siv. says:
    1/6/10, 12:38 AM

    gua fes ke?

  2. panggiL guA siv. says:
    1/6/10, 12:40 AM

    ahah.
    orang lain tidor neh.
    aku nak yang boleh jaga aku.
    okay tak?
    n i thought, i oredy found dat guy.
    :)

  3. jalak lenteng says:
    1/6/10, 12:42 AM

    sebok arr siv...

    insyaAllah ..bnykkan bedoa..aku dapat rasakan aura jodoh tuh semakin hampir dgn ko sayu..puuuuhhh..!!(meniup asap kemenyan)..agagaga..


    Sabar..k..huhu

  4. seroja jingga says:
    1/6/10, 12:50 AM

    hai sayu
    lama akak tak merempat kat sini..sebok bebenar lah

    insyaallah adalah nanti si pencuri hati kamu tu..

  5. AzuanBudakMemandai says:
    1/6/10, 1:16 AM

    ada jodoh tak kemana haha

  6. i'msosupernotcool says:
    1/6/10, 3:15 AM

    aku br bangun..

  7. beautiful_rose says:
    1/6/10, 5:22 AM

    ade jodoh pasti bertemu gak..
    just lmbt dgn cept jerk.
    insyallah mst ade.
    kan ALLAH da jd kan kite sume berpasangan.
    =)

  8. ber_uwang says:
    1/6/10, 6:27 AM

    kawen kawen ... nikah dan kawen ada perbezaan

  9. helena's says:
    1/6/10, 9:26 AM

    cikhel dah jumpe sang pencuri hati tp dia tanak kawen lagi.cikhel jek yg nak kawen..alaa nak kawen..aha

  10. oranglidi says:
    1/6/10, 10:22 AM

    aik? nak kawen dah?

  11. al-lavendari says:
    1/6/10, 11:19 AM

    saya doakan semoga segera ketemu jodohnya seperti spesifikasi yang telah ditetapkan!

  12. blueCITY says:
    1/6/10, 11:42 AM

    may ur dreams come true..

    hehehe

  13. arque says:
    1/6/10, 12:34 PM

    demand betul yee.kakaka.

    im back btw.tak tahan.gian nak menulis. ;P

  14. Rara says:
    1/6/10, 12:57 PM

    nk mcm ni jgk bolehh? :)

  15. Fhad Boulala says:
    1/6/10, 1:53 PM

    orang lidi free lagi.. ape kate amik die.. die ensem.. aku penah jumpe kat genting dulu...

  16. Razman says:
    1/6/10, 2:32 PM

    ko nak gambar kereta tu je kan? aku leh bg pic tu...

  17. sayu=pilu says:
    1/6/10, 8:38 PM

    panggil lu siv:
    tahniah lu 1st.... hehhehe... wahhh bes nya dah jumpa soulmate... tahniah..itu yg terpenting weh...


    jalak:
    sabo jalak.... jgn marah siv.... sapa cepat dia dapat...wakaaakaaa....

    amin weh berkat doa ko aku harap2 aku dapat lah ketemu sorang dua...heheheheh....


    kakjingga:
    aiii akak...bzy erk....takpe2 faham... harap2 begitu lah...


    azuan:
    harap2 mcm tuh la..


    i'msosupernotcol:
    ko nih membuta jer yer...heheeheh


    beautiful_rose:
    yup...harap2 cepat aku dah tak saba nak kawin nih...wakakaka


    beruwang:
    hehehhe betul tuh...nikah lambat kawen cepat...adeh lor pening2...


    helena's:
    jum kita kawen beramai2...ahakzzz


    oranglidi:
    belum lagi...wa tgh mencari nih...lu nak jadi agen cr jodoh tak..wakakaka


    al-lavendari:
    amin harap cepat termakbul....


    bluecity:
    thanz sis...hopefuly begitu...


    arque:
    tak deman pun...heheheh tapi kalo dpt tuh bonus...ahaaa

    slamat kembali.welkam bek...


    rara:
    bleh2...amek la..hehehe


    fhad:
    ko nak jdi agen cri jodoh erk...heheeheh...

    kalo orglidi wa kena tanya adi dia dulu... semalamesok...heheheh


    razman:
    siot arh ko..pic tuh amenda..kalo ko kasi sebiji trus kan lebih baik...wakakka