kembali ke alam kanak2 riang ria.....weeeeeeeeeeeeeeeee

salam suma.......

aku masih berehat setengah hari huhuhuhu..... hidung ku dah sendat dgn hingus weh.... sakit telinga berdesing2.... badan masih panas lagi skit..... suara aku masih serak2 basah ala2 kitten gitu.... si putihpurple kata cumel sedang kan aku terasa perit...waduh...... nih suma virus dr taska tadika nursery weh...hehehheh.... tak baik salah kan org lain.... ini kan ujian Tuhan.... takdir tetulis begitu..... okkeh lah jum layan pic.... aku tak leh ckp byk2 nih.... kang korang makin tak faham...wakkakkaak.....

---------------------------------

1. nama dak nih ming xuan....comel ciler and manja + nakal gak lah.....


2. ming xuan ngan kakak nya renee lee.... adik beradik yg pandai + comel sekali


3.suka betul dorang nih posing mentang2 mak nya buka kedai gamba.....


4.tgk tuh mcm2 aksi yg dorang buat....


5. nakal giler dak nih..... siap ajak aku masuk sekali ngan dia dalam rumah nih.....


6. nih lak lee rou ni..... budak pandai tapi sentiasa menangis dlm kelas.... puas gak arh nak pujuk dia.... dah la ckp cina jer speaking pun tanak.....


7. nih time amek pic senyum jer kalo tak menangis jer dia..... time nih tunggu mummy dia dtg...


8. hen keai hen pioliang


9. tgk lah mereka ini blh buat jiwa kita tenang and kadang2 geram pun susah gak nak di kawal dgn kenakalan mereka.....


10. tgk lah dua beradik ini...... potogenik sungguh......
==============


korang bayang kan.... cuba lah bayang kan okeh..... si ming xuan tuh ajak aku masuk dlm rumah nih..... puas aku menolak.... wo pu yao.....  laoshi cannot go inside lor..... i'm so big lor..... hahahahah.... lasly aku terpaksa masuk gak sengek kan badan aku masuk mengiring.....
lama gak arh aku duduk dlm tuh.....
dah puas si ming xuan tuh baru lepas kan aku kuar....ahahhahahahaha lawak and kelakar
duduk ngan budak2 kita pun jadi budak2.....
wooooooooooooo


p/s; jgn tanya aku mengapa pic anak2 cina jer aku amek wokkeh.....hehheheeheheehhe.... k la nak mandi lu....chiowwwwwwwwww........... malam kang ada date....heheheheehehehhehe jum sapa yg nak folo....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

10 Response to "kembali ke alam kanak2 riang ria.....weeeeeeeeeeeeeeeee"

  1. ::[si putihpurple]:: says:
    1/15/10, 7:30 PM

    haha..comel la jgk sore cmtu kn..kekeke~

    ok aku nk tnya..

    "pehal gmbar anak cina je ko amek??"

  2. oranglidi says:
    1/15/10, 7:35 PM

    ape kejadah lu boleh muat dalam tu? hahahaha


    kirim salam xiao yu er kat bebudak mandarin tu. cakap, taiko lo pan kirim salam.

    lei hai pin tow wa!!!??

    cis. ni rase nak cakap cina ni.

  3. .siv. says:
    1/15/10, 7:56 PM

    comel cam aku lah bebudak neh.
    :D


    aku tau ko pon masuk dlm rumah kecik tu kan?

  4. sI tEDI says:
    1/15/10, 7:58 PM

    comel ny ebudak2 tu!

  5. Boneka tak sakit says:
    1/15/10, 8:19 PM

    bdk mana ada kaum! diorang suci.. dari diskriminasi!!

    komen bujdet genius1
    oh ko nie kerja kat tempat pengasuhan ke.. hai~ tambah nyesal aku xjoin contest ko!!

    hahah bujdt ko penyanyang lak! hahaa..
    :P dgn babay 26tahun pown boleh kan nkekekek..

  6. ezzati says:
    1/15/10, 8:49 PM

    pandai tul bdk ni posing2..comel

  7. sayu=pilu says:
    1/15/10, 9:58 PM

    putih:
    ahahaha comel giler weh...siap dorang gelak2 ejek2 aku lagi ada lah...huhuuhuuu

    sebab dorang nih comel2 cute2 and putih gebu melepak2.....


    oranglidi:
    ahahahaah lu jgn jeles wa memang muat duk dlm tuh.....siyes beb...heheheeheh

    wokkeh nanti wa kirim salam lu tuh.... tapi taiko lo pam tuh apa kejadah nya woi.....


    siv:
    cumel sgt2 weh...ahahahahahha ko pun comel gak weh...heheheh


    si tedi:
    comel kan...


    boneka:
    ye ker...dorang memang suci...

    ahahahah padan muka ko sapa suh tanak join...kan dah melepas...wakakakka

    eh aku memang penyayang weh...ko baru nak tau erk...heheheeh


    ezzati:
    pandai kan...comel lagi tuh....

  8. oranglidi says:
    1/15/10, 10:12 PM

    kih2.. wa pn x paham menda wa tulis.

    wa tau wo ai ni je. keh3.

  9. sayu=pilu says:
    1/15/10, 10:22 PM

    oranglidi:
    kahkahkah... nasib bek gua lum sampai kan kalo tak mati2 wa kena gelak ngan dak2 tuh...

    cis lu kentut sama gua ker....

  10. oranglidi says:
    1/17/10, 9:38 AM

    hehes