untuk kamu dari aku

salam suma....

maap yer kerana tergendala tapi memang nak tunggu sampai kemuncak tahun baru biar nampak gempak skit...ahahahaah.... nih ada sedikit oleh2 buat kalian suma.... trima lah dengan hati and tangan yg terbuka....

hak cipta terpelihara

 
bermula untuk suka suki
lama lama jadi hobi
1 hari tak menaip menggigil jari jemari
bagai nak pecah kepala cari idea tuk pos n3
1 to 10 n3 aku syok sendiri
lama lama ada ramai la jugak yang sudi
baca n3 yang panjang nya kadang kadang berjela berjeli
lawak ada sedih ada secret recipi apatah lagi
semuanya buat aku dan kau hepi
kita suma berkongsi segala nya di sini
saling bertukar tukar idea nasihat menasihati
kau sedih aku hiburkan aku sedih kau ceriakan
kerana kita sama walau ada perbezaan
tapi itu semua tak jadi hal bagi kau dan aku
kita terima seadanya sesama kita

----------------------------------

 
pantun pantan pantang
hehehehehe


 pergi ke kedai membeli ragi
thanz u'll sudi folo i

sorong papan tarik papan
buah keranji dalam perahu
dah lama aku pendamkan
rasa bersalah itu

buah cempedak di luar pagar
ambil galah tolong jolokkan
kau dan aku blogger tegar
silent reader jadi pilihan

siakap senohong
gelama ikan duri
bukan nya aku sombong
cuma takut komen sakit kan hati



pulau pandan jauh ke tengah
gunung daik bercabang tiga
mohon ampun dan maaf ada yang tak singgah
bukan nya diri tak sudi tapi masalah yang tak diduga

"======_======="

harap maaf yer suma2 yang mana aku tak dapat and tak pernah jengah lagi.... tengah mencari link2 korang tapi masih lum ketemu......



---------------------------------
 folower fasa 4


     bungacahaya           Lenggang Kangkun          Boneka tak sakit

-----------------------------
folower fasa 3



   unrestmind sheikh          helena's              ~Siti Fatimah~
  ada                               Amieynna           PEREKA CERITA
   strengenge                     NuR                  [z@ck]
Noorlaila Mohamed Nor  zieida92           Cik RaRa
 NICK IRFAN               lea                     GhOsToNe
 rowena                           Lilo                    ezzati
 beautiful_rose                 jalak lenteng      triple x malaya
.............................................
folower fasa 2




-  

 | 





 
 ()
 ()
 



   

       
|

 ()
 ()



 cinta lea ixora                ::[si putihpurple]::   Insan Biasa
 Cik Cookie                    eyeshield21         nuRuLain_zAiNi
 nurliezan                         lumut                   reen_sofee 
 rdhanz                            dude                    yayarawr
 redbirdfe                        told la hejauw       miera nurul
 salwa                             miSs s!v               falconbiru falcon
 fecca                             itafukada             eiza in the house..
 abcdeftyyhahh               arque                   fAkHrUL aYsRaF
-----------------------------------
folower fasa 1



-  

 | 





 
 ()
 ()
 



   

       
|

 ()
 ()

 

  imHepPie                     che la                   green
  ✖sLap mE pLz!™✖    jemarisepi              si kosong
  Naz                             seroja jingga          potato people
  yoro okino                  ide anje                  Illyani Ismail
  Idalara                       AirBatu                    sI tEDI
 al-lavendari                  Fatt Chin Choy      AbcdeFtyyhahh;
 ber_uwang                    sayu=pilu              akubeskot
  rizputra7                      mamai                   anak laut

  caluk@cencaluk
--------------------
nih folower yg aku tak pasti apa status nya...hohohohoh

  seroja_89                  adik_ema16              hungryghostantology
« Previous Next » Next »

* nih jer yang mampu aku buat sehabis baik tuk korang suma.... tangan aku kaku tak berapa nak berseni sangat....... nak buat lebih2 kang jadi makin sabut lak....

** harap sangat korang sudi terima ini sempena 2009 yang bakal berakhir lagi 1 hari  dan sempena tertubuh nya kemarin hari ini esok.....

*** hubungan yang terjalin sangat indah even kita tak pernah bersua.... sayang korang suma sangat2....... pasangan gay pun aku sayang gak pasangan les pun aku sayang gak yang lain2 suma aku sayang gak....hehehehehhehe


p/s:  maaf yer kerana n3 nih asik tergendala ja..... rasa nya dah 2 3 minggu gak arh janji nak pos tapi tak pos2 gak n3 nih....... harap maap.... bak kata anak makucu aku.....kakak aaaaa  aaffff..... malu2 sambil blushing.... mieowww mieowwwwp


-  

 | 





 
 ()
 ()
 



   

       
|

 ()
 ()



-  

 | 





 
 ()
 ()
 



   

       
|

 ()
 ()

....aku re-post n3 nih smula....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

8 Response to "untuk kamu dari aku"

  1. CITY® says:
    12/31/09, 3:04 PM

    wahhhhhhhhhhhhh....

    kritis
    puitis
    ceekydis

    errrrrrrrrrrr... belum follow rupanya hamba,

    heeeeeee

    jom countdown 2010
    ekekkek

  2. mamai says:
    1/3/10, 2:19 AM

    kamu ada kerajinan yang aamt baik...tapi mana ilang gampar mamai tu hahaha

  3. al-lavendari says:
    1/3/10, 7:19 AM

    sorong papan tarik papan
    buah keranji dalam perahu
    pakcik seronok lupa nak makan
    nama pakcik dalam fasa satu.

  4. sayu=pilu says:
    1/3/10, 9:12 AM

    bluecity:
    trimas... saja suka suki hehehhehe


    mamai:
    gambar mana pokcik...tak nampak pun...huhuhuhu


    al-lavendari:
    thank u.....pantun tu

  5. Jalaks says:
    1/3/10, 11:45 AM

    lor patut la aku tgk si sayu ni dah tak jgk blog aku..perlukah aku membuat satu amukan?agagaga..

  6. Cikedies says:
    1/3/10, 12:13 PM

    salam kak sayu pilu...
    hati ku terharu...
    kerana ku folower fasa satu...

    ahaks.. (daku silent reader ker???)

    hehehe anyway ada gmbr ku di situ...

    salam dan selamat tahun baru buat kak sayu pilu.....

  7. rizputra7 says:
    1/3/10, 3:24 PM

    ohh..aku fasa 1 yer...ko nie macam buat projek perumahan jer,,siap ada fasa2 lagi...hehehe

  8. sayu=pilu says:
    1/3/10, 6:18 PM

    jalak:
    ko nih jalak sapa cakap aku tak jengah blog ko...hari2 aku jengah tau dok... cuma tak komen jer...wakaakkaak


    IllyaniIsmail:
    wsalam...thanz salam tahun baru


    rizputra7:
    ahahah saja jer tuh heheheh