(,")enjoying yeppyyyyy >','<

enjoying giler2 + xcited teramat2 sgt.... but nervous usah di kata memula nak stat tuh gelabah nak mampus gak arh even ngan kanak2 jer pun...wakakkak.... tapi alhamdulillah suma nya berjalan ngan lancar.... dah leh layan dak2 tuh even ada yg menyengal kan gak arh..... nak stat bahasa penjajah nih pun ketaq lutut gak arh.... dah arh cakap nya pelan2 lak tuh... bebisik2 jer bunyi soksek2..... aku kena hafal nama dak2 nih...ouchhhh memori kuat lah engkau cepat lah bertindak neuron2 neutron2....

jum study...wakakkaka

p/s: hehheheehhe nanti aku upload pic wokeh.... daaaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

7 Response to "(,")enjoying yeppyyyyy >','<"

  1. Amal says:
    1/11/10, 9:41 PM

    wow!
    best tak ajar bebudak speaking?
    agagaga


    aku tau mencarot in english je.
    ;p

  2. Amal says:
    1/11/10, 9:41 PM

    ehh..
    neh blog ke3 gua aku jd org fess komen.
    bangga syial!

  3. myQza says:
    1/11/10, 9:50 PM

    jom!

  4. mamai says:
    1/11/10, 9:55 PM

    cikgu nanti ajar pakcik yer

  5. Jalaks says:
    1/11/10, 9:59 PM

    tahniah-tahniah...jgn la ko sebat2 budak2 yang tak berdosa nih..jgn ajar bukan2..hahahaha...


    tahniah skali lagik..!!

  6. caluk@cencaluk says:
    1/12/10, 9:14 AM

    happy b'day kat family kau

  7. sayu=pilu says:
    1/12/10, 8:25 PM

    siv:
    wooooo kata aku hebat ko weh.... ko tak tido erk....ahahhaha
    bes2 gak arh tapi pening gak kdg2 tuh weh..... huhhuhhuhuh sakit otak...ahahhaa

    si tedi:
    jom g mana weh

    mamai:
    insya allah....

    jalak:
    aku mana mcm tuh...aku penyayg weh....belai jer hehhehe

    caluk:
    thanzzz