aku berjiran dengan tarzan......

salam suma.....
apa khabar weh....
hurm hari nih nak citer pasal tarzan
korang suka tgk citer tarzan tak
versi malaysia yg katun tuh
tarzan yang real korang pernah tgk tak..
aku pernah tgk kat bendang rumah aku
tarzan nih aku panggil
tarzan pokok nyok
tarzan pokok kelapa
tarzan pokok nyior

okkeh nih tarzan version boy2 gitu korang layanzz jer eh...heheheh aku mula2 dah puas larang tapi degil nak buat gak makanya aku biarkan aja.....



okkeh ni gul lak.... permintaan dari aku....ahahahhaha


--------------------
dari 2 tarzan di atas mana yang buat korang suma suspek erkk respek... mana hebat lagi... gul tuh hebat lagi kan... wakakakkaak


p/s: nih jer yg mampu coz dlm simpanan.... aku kurang sihat skit... aktivity mensnap pic tak dpt di jalan kan.... keje aku hanya lah tido sahaja usai pulang dri intebiu pg tdi.... bapak lama giler nek lenguh badan jadi pak pacak.... intiu akan ku ceritain lain kali k....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

7 Response to "aku berjiran dengan tarzan......"

  1. Teja Evalea says:
    1/10/10, 1:07 AM

    kdg2 xphm aq pemende cite neh huhu,,,
    myb da mlm kot,,, sok aq try bc blek,,,

    **xleh tdow cni la

  2. hisham says:
    1/10/10, 1:09 AM

    hehe,,,tazen ade citah...

  3. ::[putihpurple]:: says:
    1/10/10, 6:36 AM

    terhantuk ke tazen pompuan tu??
    oouchh~
    saket weh..
    sian dye..

    ke tazen wanita itu ko sayu???
    agagagaga=p~

  4. al-lavendari says:
    1/10/10, 7:55 AM

    kalau pakcik buat camtu, seminggu demam tak kebah ... silap2 pelepah nyor tu yg ngaku kalah !

  5. beautiful_rose says:
    1/10/10, 9:01 AM

    hahhaha yeke tarzen tu?
    ak nak bele sorng bole?
    wt soh die petik kelape =p

  6. apan lee says:
    1/10/10, 9:58 AM

    oit.kau jadi tarzan??wakaka.

  7. sayu=pilu says:
    1/10/10, 10:56 AM

    slap me please:
    ko tak faham erk...aahhaha aku rasa ayat2 nih simple tak panjang mcm selalu....


    hisham:
    aah citah blum msuk dlm list lagi..wakakka


    putih:
    aah... dia terlampo laju sgt... wakakkaka sikit jer tuh yg dahsyat ko tak nampak aku jer yg tgk wakakkaka

    eh aku muda gitu memang sweet la woi...ahhaaha


    al-lavendari:
    ahahahha... betul tuh... sayu nak try gak tapi tak da keberanian and tak mo tanggung risiko..


    beautiful_rose:
    ye tarzan kg jer tuh.... nak petik kelapa bukan tahap tarzan nih lagi skil baru seciput...


    arque:
    aku jadi mak tarzan jer...wakakka