tahniah bertemu jodoh sudah selamat suma nya

salam suma

hari nih aku gi kenuri kawen kawan aku.... seingat aku cuma majlis kawin 2org kawan jer yang aku sempat g coz yg lain2 wat time aku takde kat kg aku overcountry heehhehhhe..... hari nih aku janji dgn sahabat baik aku jumpa kat klinik nak g kenuri kawan aku.... jam 1235 aku stat moto kapcai jer g... sahabat aku dah sampai hehehhhee aku bawa moto mcm siput sedut hahahhahahaah g 15mnt jd 1/2jam yg 1jam jd 2jam haahahaha........ sampai kat klinik sahabat aku dah tunggu situ sian dia hehehe nak wat cmna aku berhati2 ingat mummy tersayang..... kul 1 sampai arh rumah pengantin.... kelam kabut jer aku tgk si pengantin maklum lah majlis nya sedang berkumandang maka nya di hati dup dap2 lah selagi majlis tak selesai takut ada yg tak berjalan lancar....

aku sampai situ jumpa arh kawan2 lama yg dah terputus hubungan lepas spm suma bawa haluan masing2... ada yg datang bawa suami ada yg datang bawa bini ada yg datang bawa anak aku datang bawa diri jer...huhuhuhu..... pakat2 lah rancak bersembang tanya itu tanya ini bla bla bla..... aku di tepi diam jer biasa arh aku dlm reality sedikit pemalu hahahahaahha.... sepatah yg di tanya sepatah yg aku jawab....  tengah2 rancak bebual kawan lama buka crite kisah lama..... aduh hanya senyuman yg mampu aku balas dr persokalan yg di tanya.....

hang bila lagi
diam jer sambil senyum tak nampk gigi.... buka mulut skit jwb penuh sopan takde calon lagi
eh ang dulu bukan ker kawan ngan abang at.....
ohhhhhh tidak kisah lama di buka kembali... senyum nmpak gigi yg mampu di beri.... sambil dlm hati terimbau kembali kisah dahulu..... si jejaka AA yang amat aku admire..... kisah nya di sini CINTA MONYET - CINTA MONYET 1 - CINTA MONYET 2 - CINTA MONYET 3 - jika waktu itu aku ada keberanian mungkin sekarang kami dah berstu arh tidak kenangan menjelma di ruangan minda..... aku terkesima.... arh malas arh nak cite panjang2 benda dah lepas tapi kata orang kalo jodah tak kemana...hehhehhehhee masih menaruh harapan even aku sendiri tak tau kisah AA lepas aku habis sek...hehhehehe ok aku gedikssss hohohoho.....

kawan aku buat perkawin xpress hehehhe....bertunang raya k3 ritu 12/12/2009 kawin nikah 11/12/2009....perancangan yg telah di ubah....hehheeh 

nih kad yg pengantin hanto kat aku


nih plak hadiah yg aku kasi kat dia.....hehehe mummy yg balut kan hahahaahha 



nih barang2 hantaran nya.....biru turquoise cantik gak arh lembut jer....

* oh tidak aku jeles tgk suma kawan2 aku pakat2 nak kawin dah..... nex wek ada g jemputan kawin kawan2 sek....mcm malas jer nak gi hhuhuhuhuu....... jeles nya aku ngan bakal2 pengantin.....

* ayat yg aku dapat bila balik dr rumah kawan aku hang nih bila lagi orang len pakat dah kawin hang dok sorg2 gi..... huhuhuhuhuhu

* dekat 3jam aku kat rumah kawan aku hahaahahhaa jamu mata.... makan tdi skit jer agak2 nasi ujung senduk jer.... dah 1wek aku tak makan nasi....nak berdiet konon hahahaahhaa

lupa nak cakap pic pengantin aku tak sempat nak amek...pengantin sibuk sangat hehehheeheh

p/s: nak tido esok ada urusan yg perlu di selesaikan....daaaaaaaaaaaaaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

13 Response to "tahniah bertemu jodoh sudah selamat suma nya"

  1. jalak lenteng says:
    12/13/09, 2:23 AM

    aku 1st..!!

    jgn risau sayu..jodoh tu ade je..tunggu mase k..wat mase nih..kite minum dulu.~ekekeke..

    sehat?

  2. abe long says:
    12/13/09, 2:32 AM

    jodoh dh ditetapkan....
    xkn ke mane nye...
    ntahw2 jodoh kor ngn jalak..
    mane la tau
    hahaha
    kn jalak kn?
    hahahahaha

  3. Noorlaila Mohamed Nor says:
    12/13/09, 3:08 AM

    musim kenduri sekarang
    jd soalan standard dah bila lagi tu kan

  4. ber_uwang says:
    12/13/09, 8:25 AM

    he he he cakap la hang tungggu farahin ahmad meminang.. ahaks

  5. mamai says:
    12/13/09, 10:43 AM

    single make simple copule make trouble....jgn dengar ungkapan nie

    sampai masa ketemu jua

  6. sayu=pilu says:
    12/13/09, 12:12 PM

    jalak:
    tahniah ko 1st...
    aku masih berharap pd yg sui eceh...hehehehe

    aku sihat jer...
    p/s: aku tgh tunggu lagu dr ko nih...ahahahaha


    abe long:
    hehehhe akn ku menanti dengan penuh pengharapan...ahahaah ayt mcm desprte hohoh

    erk aku ngan jalak....abis awek klate da nak campak mana...hehehhehe


    norlaila mohamed nor:
    a'ah tu la siyes haru biru hidup bila pk soal jodh....uwaaaaaaa


    beruwang:
    sayu tunggu pokcik...ahahahaaha


    mamai:
    ungkapan nih kdg2 betul gak...ahahaha

    setia menunggu...hehehe

  7. oranglidi says:
    12/13/09, 12:33 PM

    orang suh jamu perut dia pegi jamu mata. chis

  8. beautiful_rose says:
    12/13/09, 1:02 PM

    huhuuh musim org kahwin skang nieh kan.......moge berbahagie la kpd mereke2 itu...

  9. sayu=pilu says:
    12/13/09, 2:05 PM

    oranglidi:
    hahaha aktivty sampingan tuh hehehe

    beautiful_rose:
    musim kawin lah cuti2 sek nih...hehhehe
    yah moga berbahagia keakhir hayat

  10. rizputra7 says:
    12/13/09, 3:49 PM

    sekarang musim org kahwin..hehehe..makan free...

  11. sayu=pilu says:
    12/13/09, 4:37 PM

    rizputra7:
    ya betul tapi aku tak lalu nasi...hahahah
    ko lama menyepi dah kawin ker...erk heheheeh

  12. rizputra7 says:
    12/13/09, 7:33 PM

    hoho aku kahwin ker??..mana ada ler...aku cuti sebab line kabel telefon kena curi daa.....jom ler kita kahwin....

  13. sayu=pilu says:
    12/14/09, 1:31 AM

    rizputra7:
    kabel kena curi...sian ko...rindu ko lo...heheheeh

    ahahah ko nak ajak aku kawin...hehehheh bawa arh rombongan pinang aku...hehehheh