blue sunday

saat mata terpejam
muncul lah bebayang hitam
saat mata terbuka
bebayang hitam pun tiada
titisan hangat terasa mengalir lembut di pipi
lalu ku seka dengan jari jemari

(tak kan nak seka guna kaki)
lalu tangan ku angkat meraup keseluruh muka
mengharap kan segala nya hilang di pandangan mata
namun aku hampa
manik2 jernih makin menitis
berjuraian jatuh ke bantal
habis basah menjadi tompok2
(bukan tompok2 taik unta)
lalu mata ku sukar untuk pejam
terkebil2 lah ia berjam2
bunyi ngiawan kucing di luar rumah
menjadi kan aku ketakutan lemah
berbungkus lah aku di dalam gelap
di sebalik belakang badan mummy aku mendakap
dengan erat nya seperti hantu bungkus...

p/s: aku tak leh tido semalam tup2 kucing begaduh lak kat luar rumah aku takut menggila las2 terlena sedar2 dah pagi buta....hohohohoho bes kan berjaga malam

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

19 Response to "blue sunday"

  1. told la hejauw says:
    12/6/09, 8:15 PM

    saat ku buka mata mmg ada lmbaga hitam..dgn rambut mengerbang...

    lembaga itam itu mengilai..
    "hoiiii...bagun subuh..."

    haha

  2. mier@merr says:
    12/6/09, 8:37 PM

    hahahhahaha...

    gelak baca komen told... aku bru nk wat...ekeke

  3. beautiful_rose says:
    12/6/09, 9:23 PM

    huhuhuhu aku mengalami insomnia y parah.setp hari jam 3am akn terjge dr tido.knp mest kol 3am yerk???

    penyakit2...sape2 ade tips tok tido mlm y lene dn berjaye sile bgtau aku yerk...aku tension menggile x dpt tido lene.

  4. sayu=pilu says:
    12/6/09, 10:42 PM

    told la hejauw:
    hahhaha ko buat aku tergelak...hehehhe angkat bendera jepun da....

    mier@merr:
    hahahhah aku pun tergelak gak weh...

    beautiful_rose:
    yeker weh...siyes aku tak pernah lak mcm tuh...sian ko mesti terseksa kalo ko memang penakut...aku memang penakut kalo aku kat tempat ko mampus aku jawab nya....

    aku tak dpt nak membantu ko weh...sory..ko makn ubat tak

  5. mamai says:
    12/6/09, 11:03 PM

    pakcik pun malam tadi tak tidur rasa macam lain bila bob tak ada...selalu dia kacau pakcik masa tido

  6. LORD ZARA 札拉 says:
    12/6/09, 11:36 PM

    ajak le den sekali~

    hehehee~

  7. GhOsToNe says:
    12/7/09, 1:19 AM

    semalam den tido pkul 4.30 a.m..huhuhuhuhuhuh

    bergayut!huhuh

  8. miSs s!v says:
    12/7/09, 2:33 AM

    ye ke kucing yg begado?
    ntah2.....!





    lalalalalaaa~

  9. i'msosupernotcool says:
    12/7/09, 6:18 AM

    aku hari2 tido kol 8 pagi..
    haha..

    thx drop kat blog aku..
    nice blog..

  10. sayu=pilu says:
    12/7/09, 9:38 AM

    mamai:
    rela kan ah bob pergi...
    bob cute sgt dgn kala jingga yg soft tuh auwwww...sabo ye pokcik

    lordzara:
    ajak gi mana tuh zara....hehehe

    ghostone:
    heheheh tuh ko buat sendiri....huhuhu

    miss siv:
    syyyyhhhhhhh ko mulut tuh....hehehheeh aku dah arh penakut weh...

    i'msosupernotcool:
    ko nih spesis burung hantu or klawa ker weh....mlm bejaga siang ko mengeram.....erkkkkkkkk

  11. blueCITY says:
    12/7/09, 10:38 AM

    salam sayu = pilu

    heeeeeeee
    akak pernah juga tak dapat tido or tejaga2 tiba2 waktu malam

    tak leh tido kerana asyik teringat seseorg, huwaaaaaaa
    terjaga tiba2 teringat kat dia juga
    huwaaaaaaaaaaa
    tapi itu dulu
    now,
    lena jer tido
    haaaaaaaaaa
    terjaga2 pun
    cam u lah, ada kucen bising kot
    hahahah

  12. Razman says:
    12/7/09, 5:51 PM

    saat g kedai mamak..jpe lembaga hitam..ku sangka bayang..rupanya jasad..hitam sguh mamak itu..

  13. oranglidi says:
    12/8/09, 12:15 AM

    cis..

    kiut2..

  14. {lumut} says:
    12/8/09, 9:15 AM

    aku igt ko cube buat crite hantu.hehe

  15. acap says:
    12/8/09, 6:10 PM

    aku pon dah jarang tido malam.
    biasa tido siang

  16. sayu=pilu says:
    12/8/09, 10:55 PM

    bluecity:
    wsalam... akaka
    tuh arh asal kita terjaga dr tido bila tingat kan seseorang...tak suka nya ingt org itu lagi....ehehehe
    kucing hitam...miaw...hehhehe

    razman:
    cis ko heheheh dah sah arh mamak tuh lembaga hitam...

    oranglidi:
    kiut...sapa aku ker...heheh tq tq tq...blushing...

    lumut:
    hehehhe crite hantu tunggu.....

    acap:
    ko pun nak jadi burung hantu or klawar gak ker weh...jum terbang bersama kala bulan mengembang....

  17. oranglidi says:
    12/9/09, 12:33 AM

    lu jangan blushing sangat. nanti kedut banyak. hahaha.

  18. sayu=pilu says:
    12/9/09, 10:01 AM

    oranglidi:
    ye ke blushg kedut byk....tapi yg bekedut tuh rankg tinggi....hehehehhehe

  19. beautiful_rose says:
    12/11/09, 5:45 AM

    aku x ambk sebarg ubt pon...aku x brani lah takot nnt ketagih nk mkn ubt lak.so,aku biakn jelah mcm nieh terus.........huhuhuh