naik belon...erkkk

apa nak di cerita kan yer
aku pun tak pasti lak
bila tepk suma pakat2 nak p genting
ohhhh cemburu beraja di hati
hati mula menjadi hitam
lama2 menjadi busuk
heheheeh
takda arh aku ilek2 jer
cemburu tuh ada gak arh sikit2
dah lama ngidam nak gi genting
tapi selalu tak kesampaian
hohohhohoho
--------------
tuh jer nak cakap
takde apa pun nak bebel kan sangat
----------

nih saja jer nak buh pic nih
aku suka belon
tapi kalo dia meletup
aku benci dia
ahahahahaha
======
tingat kisah dulu aku nih uttt skit
ada org ckp nek belon aku pun pelik weh
rupa nya belon=kapaltebang
oh tidak mungkin ku lupa
hehehehhe
--------
ok tak de apa sebena nya saja nak hupdate blog
nak gtau yg aku jeles sgt2 tak dpt gi genting
uwaaaaaaaaaaa


sapa2 yg baca nih tolong lah sampaikan salam aku buat suma yer yg kenal aku yg tak kenal aku tak kisah lah.....

p/s: aku tgh mengarang n3 tuk folower ahad nih mungkin dpt pos insya Allah


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

11 Response to "naik belon...erkkk"

  1. mamai says:
    12/18/09, 11:51 AM

    pakcik pun jeles tak dapat pie genting tu...jomkita dating berdua ajer la

  2. jalak lenteng says:
    12/18/09, 12:09 PM

    wah pakcik mamai..langkah setapak awal dari saye nampak..abis saye nak letak mana..?agagagaa

  3. told la hejauw says:
    12/18/09, 1:03 PM

    hampehh...ak pown mencikk arh xdpt g genting last minute cancel...adeyhhh...

  4. mier@merr says:
    12/18/09, 1:26 PM

    mencikkkk..!!!

    jelessss okeh....

  5. rizputra7 says:
    12/18/09, 4:18 PM

    sayang jelez ker..??tak apa nanti kita gie cameron nak tak sayang??....hahaha

  6. al-lavendari says:
    12/18/09, 4:46 PM

    kejap lagi pakcik nak naik belon, balik semenanjung!

  7. al-lavendari says:
    12/18/09, 4:49 PM

    pakcik takut betul pergi genting ... takut putus !

  8. ::[si putihpurple]:: says:
    12/18/09, 6:16 PM

    jom kite jeles scara berjemaah mau??
    jom la..jom jom!!

    agagaga..

  9. acap says:
    12/18/09, 7:44 PM

    tak baek dengki weh
    haha

  10. beautiful_rose says:
    12/18/09, 9:54 PM

    huhuh aku pon nk menjeles gak lah.....

  11. sayu=pilu says:
    12/18/09, 11:23 PM

    mamai:
    jom2 pokcik trun sini yer...heheeheh

    jalak:
    ko napa jalak.... marah tak dpt jadi 1st ke...heheheh
    dpt pokcik mamai ko aku campak tepi...agagaggagga guro jer

    told la hejauw:
    lor asal ko cancel lak weh...rugi doh

    mier@merr:
    aku pun menci gak...hukhukhuk jeles nih

    rizputra:
    aah sayang jeles nih... nak2 nanti ayang dtg amek sayang yer....kita gi gatherg kat cameron lak...ahaahahhaah

    al-lavendari:
    ohhh...heheheh sayu pun takut gak tapi tingin gak nak gi sekali jer

    putih:
    jom weh ko jadi tekong aku jd pak pacak jer.....gagagaagga

    acap:
    baik..ok aku insaf weh...heheheh

    beautiful_rose:
    mari2 sama2 kita berganding bahu...hihhhihhhhhihihih