lemah tenaga batin + zahir

huhuhu aku injured back pain siyes sakit sangat blakang badan asik duk bongkok jer buat keje......
ack pain make me suffer......
tngan pun injured gak......
terkehel loh....
angkat air 45L dlm tangki dlm 100-200m kot tak tau nak anggar......
masuk air dalam botol lak guna manual......
memang sakit dohhhh......


dah la nak g tido tumpang cuti recover smula apa yang patut....

calowwww bebehhhhhh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

10 Response to "lemah tenaga batin + zahir"

  1. al-lavendari says:
    12/30/09, 12:33 PM

    tajuk n3 yang amat mengelirukan !

  2. mukasurat17 says:
    12/30/09, 12:46 PM

    smga cpt sembuh!!!

  3. GhOsToNe says:
    12/30/09, 1:54 PM

    moga cepat smbuh!!

    chaiyok2!!!

  4. ber_uwang says:
    12/30/09, 2:10 PM

    kalau kawen kan ada org tolong urutkan mana yang sakit...kata mummy

  5. beautiful_rose says:
    12/30/09, 2:58 PM

    x pelah ko rehat la dulu ehh.... =)

  6. [z@ck] says:
    12/30/09, 3:03 PM

    get well soon
    =)

  7. ezzati says:
    12/30/09, 3:35 PM

    selamat berehat n cpt sembuh :)

  8. abe long says:
    12/30/09, 4:02 PM

    aH....tajuk 18sx

    aku tak mo bace

  9. mamai says:
    12/30/09, 10:48 PM

    pakcik dah lemah semanggat kat opis nie

  10. sayu=pilu says:
    12/31/09, 12:22 AM

    al-lavendari:
    hehehe saja nak pancing...

    mukasurat17:
    thanzzzz

    ghostone:
    thanzzz...cayok2

    beruwang:
    ahahah kata mummy ker kata uncle...heheheh

    beautiful_rose:
    aku rehat puas2 weh bes....ahahaha

    zack:
    ok..thank

    ezzati:
    thanzzz

    abe long:
    ahahahhaah ko baca la tak tapi aku rasa ko baca jer...hehehehe

    mamai:
    ya ka...huhuhu itu lah akibat yg terpaksa hadapi.....ooooo