apa sudah jadi nih

salam suma.....


amakumu henmendakmak camakapmap samatumu pemekamarama samahamajama

amakumu hamarapmap kimitama sememumuwama bomolehmeh himidupmup amamaman damamamai

bemeramadama damalamam kemeamadamaanman bamaikmik semetimiapmap mamasama

katmat dumunimiyama lumuarmar mememangmang dahmah takmak amamanman lamagimi

somo takmak kanman dimi damalammam dumunimiyama mamayama punmun kimitama nakmak bermergamaduhmuh

takmak besmes lahmah..... kimitama semebamagaimai ramakanman blomogermer semepamatutmut nyama kimitama berbamaikmik semesamamama blomogermer

amakumu hamarapmap kimitama sememumuwama damapatmat bemebamaikmik mamacammam dumulumu



amakumu samayangmang kamamumu sememumuwama emevenmen amakumu takmak kemenalmal kamamumu sememumuwama.......
-----------------------------------------------------



bebaik2lah antara kita kerana kita adalah insan biasa kadang2 ada bicara yg tersentuh orang lain tanpa kita sedari and kadang2 kita bercerita perihal diri kita yg kadang2 orang lain lak terasa..... kita menulis untuk meluahkan apa yang dirasa bukan nya nak mengutuk mengata.... ok aku bukan nak jadi batu api or nak jaga tepi kain orang lain tapi cuma nak cakap sesuatu jer baik buruk seseorang kita terima seadanya dirinya.... apa2 yg di taip dgn jari jemari bukan nak menuding pada sesiapa cuma nak berkongsi cerita..... kalo suka ok kalo tak suka diam2 jer jgn kata orang itu ini sampai berlaku nya sengketa.... nanti dunia blogging dah tak bes lak...... cukup lah dunia luar berperang berpecah belah sesama bangsa agama and negara tak kan dlm dunia blogging pun benda yg sama jer nak berlaku......
--------------------------------------
takder kaitan ngan yg dah mati cuma ada kaitan ngan yg hidup sahaj..... harap maaf kalo ini pun buat semua jadi kurang senang....ok tuh jer nak cakap jgn pulak lepas nih aku yg kena hentam..

p/s: aku tak dapat nak beblog dgn tenang huhuhuhuhu 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

11 Response to "apa sudah jadi nih"

  1. ::[si putihpurple]:: says:
    12/17/09, 1:39 PM

    bila rasa gumbira tepuk tangan..

    pang!!pang!!

    upss..tertampar muka ko lak..haha..

    bila rasa gumbira hentak kaki..

    tap!!tap!!

    bila rasa gumbira bgini lah cara nya..

    bila rasa gumbira cium sayu!!

    muahh!!muahh!!

    ahaks~ bertujuan mnceriakn suasana sje..jgn marah sayu kalo rmai org cium ko pasni weh..kekekeke~

  2. sI tEDI says:
    12/17/09, 1:54 PM

    sesamalah kita sayu!

  3. mier@merr says:
    12/17/09, 1:57 PM

    lamamama amakumu timidakmak camakapmap mamacamam imini...

    pemenatmat jumugakmak mamahumu amabesmes kanman bamacama.....hahahaha

    ~jom kita gather 2 org sayu...haha

  4. mamai says:
    12/17/09, 2:07 PM

    weh penat pakcik baca sib baik paham hahahaha dah lama tinggal kod rahsia nie hahahahaha

  5. rizputra7 says:
    12/17/09, 3:03 PM

    aku langsung tak paham apa ko cakap nie....apa cerita nie??/

  6. i'msosupernotcool says:
    12/17/09, 4:24 PM

    berlalu dengan nescafe panas..

  7. blueCITY says:
    12/17/09, 4:34 PM

    adehla
    tak paham sepatah harem
    ekekkekek

    wat kesalahan tuh perkara biasa kalo dah nama manusia
    tapi, cepat2 lah kembali dan perbetulkan dan jgn ulangi
    fikir +ve pada setiap perkara -ve, mampu buat kita terima apa sahaja yg mendatang

    heeeeeee

  8. caluk@cencaluk says:
    12/17/09, 7:00 PM

    selamat thn baru hijrah, buang yg keruh amik yg jernih

  9. sayu=pilu says:
    12/17/09, 11:28 PM

    putih:
    gelak dulu...kahkahkahkahkah
    tergelak aku baca komen ko weh....
    muah muah muah....hehehhehehe
    kalo ramai cium aku siyes tido malam ku terbayang2.....ahahahahha
    ilek2 ye

    si tedi:
    ye betul tuh semesama lahmah kimitama.....hehehehe

    mier@merr:
    hahahahaha ko pun tau gak ker....heheheheh tetiba nak ckp mcm tuh...sian nya ko hehehehhe
    jom weh...gather2 b2 hehehhe

    mamai:
    hahhaahha...nak gelak dulu...sian nya bepeluh2 yer... nasib pokcik tau kod nih...heheheeh

    rizputra7:
    hehehehhe ko tak faham ker...isu semasa nih weh...heheheh

    i'msosupernotcool:
    kenapa nescafe panas jd pilihan....hehehehe

    bluecity:
    heheheeh...kod rahsia tuh...
    ya betul tuh... terima baik buruk think +ve even -ve.....

    caluk:
    slamat tahun baru hijrah... baru bersih peribadi....hehehe betul kot

  10. Noorlaila Mohamed Nor says:
    12/18/09, 2:41 AM

    wahhh mesti terer cakap bahasa m tu kan?
    huhu

  11. sayu=pilu says:
    12/18/09, 9:38 AM

    noorlaila mohamed nor:
    heheheh boleh la blaja sikit2 dulu