baca dengan mata hati bukan mata 2biji

salam suma.......

............................................................                                         ................................................

...........................................                                                   ........................................................

.............................                                                       ..................................................................

otak ku pening2
terasa diri seperti berpusing2
banyak benar persoklan yg terpaksa ku asing2
demi menjaga sang hati yg tak suka bising2

soklan nya bebunyi begini
bila kah mau di kahwini
bila kah mau berpunya diri
bila kah nak tamat kan hidup bersendiri

itu jawapan sukar tuk ku beri
kerana diri tak tau ketentuan Ilahi
ku pasrah sambil menanti
mungkin ada jejaka yang sudi terima diri ini

aku cuma insan biasa
berkata dusta tuk sedap kan rasa di dada
sapa kata nak hidup single sepanjang masa
tak terasa nikmat nya berumah tangga
punya anak2 penyeri hidup ibu bapa

hehehheheh aku tak keruan sungguh sekarang nih....rasa mcm nak lari setempat jer....sungguh boring hidup nih kalo sorang2 diri....takder kawan nak gi outing mcm dulu2...malam2 jadi kutu rayau bergelak tampar bahu ke bahu sungguh aku terasa buntu....

p/s: kalo mati itu pilihan terbaik bagi aku dah lama aku pilih jalan itu....tapi itu jalan orang yang salah takde pegangan kan....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

14 Response to "baca dengan mata hati bukan mata 2biji"

  1. ezzati says:
    12/23/09, 10:21 AM

    smpai masanye..jmpa la tu..:)

  2. blueCITY says:
    12/23/09, 10:31 AM

    salam

    ishhhhhhhhhhhh
    semua org nak kawin dan kawin lagi?
    heks

    belum ada jodoh ya.
    sabar dan berdoa
    terus jalani hidup ini dgn happy

    heeeeeeeeee

  3. helena's says:
    12/23/09, 11:04 AM

    uikkk terus berpantun2..hehe
    dear,,hati kte kte saje yang tahu..

  4. mamai says:
    12/23/09, 12:00 PM

    lari setempat baik untuk kesihatan tu

  5. mier@merr says:
    12/23/09, 12:53 PM

    aku nak join lari setempat!!!

  6. {lumut} says:
    12/23/09, 2:31 PM

    jgn mati dulu..
    nnt aku rindu ko..
    bile lah dpt jmpe.aku nak balik da oi.hmmm

    ko jgn la sedih2...
    aku on sdih nnt, taw

  7. jalak lenteng says:
    12/23/09, 2:36 PM

    ko free tak sayu..bile leh jumpe ngko?..aku nak turun utara..bley?hehehe

  8. NuR says:
    12/23/09, 2:43 PM

    kamu tidak keseorangan
    aku juga begitu..
    hehehe

  9. rizputra7 says:
    12/23/09, 4:08 PM

    ko boring ker???

  10. sI tEDI says:
    12/23/09, 8:41 PM

    insyaAllah

  11. sayu=pilu says:
    12/23/09, 9:28 PM

    ezzati:
    moga2 cepat lah sampai...dah tak saba

    bluecity:
    wsalam...huhuhu ntah lah tak tau nak cakap apa lagi...bersaba menunggu jer arh.... kan akak kan...

    helena's:
    kena badi nih...heheheeh.... betul tuh hati kita milik kita huhuhu

    mamai:
    jom pokcik kita lari setempat bersama2

    mier@merr:
    hahahha jom weh reramai lagi bes...

    lumut:
    aku pun rindu ko gak weh...huhuhu aku tak tau bila dpt gi sana...ko turun penang arh beb nak....

    jalak:
    aku free memanjang jer weh...heheheh insya Allah weh...ko nak gi mana arau ker...

    nur:
    huhuhu ko pun seperti aku...nasib badan weh...huhuhu

    rizputra7:
    yup boring tahap gaban nih

    si tedi:
    insya Allah....

  12. Rara says:
    12/24/09, 12:16 AM

    jdoh tu psti ad..tuhan dh tntukn stiap org ad psgnnye..cme lmbt ngn cpt je..redha sje k..

  13. Fatt Chin Choy says:
    12/24/09, 4:47 PM

    huhuhu
    samalah kita

  14. sayu=pilu says:
    12/26/09, 9:50 AM

    rara:
    thanz rara....

    ah fatt:
    sobsobsob
    senasib