RINDU


bila rindu itu hadir
aku pasti memikir

adakah dia akan muncul lagi di depan ku
adakah dia akan hadir lagi dalam hidup ku
adakah dia akan kembali lagi menjengah hati ku

mengapa aku masih begitu
mengapa aku tak berubah
mengapa aku masih menoleh

masih sudi kah hati ku menerima nya
masih sudi kah hati ku menyayangi nya

bodoh kah diri ku
bangang kah diri ku
buta kah mata hati ku


setelah apa yang telah dia laku kan pada ku




hati ku diri ku masih adakah lagi ruangan untuk dia di situ...

adakah aku menolak takdir yang telah Pencipta ku beri kan pada ku...



dia bukan lah yang terbaik buat diri ku untuk menemani ku hari ini dan esok tetapi dia pernah membahagia kan ku kemarin...


p/s: aku igin lepas kan kerinduan itu jauh di dasar laut biru


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "RINDU"

  1. caluk@cencaluk says:
    9/2/09, 12:03 PM

    he he layan blues yer

  2. sayu=pilu says:
    9/2/09, 1:40 PM

    yup...hidup sepi ini la obat nya...kih2 kih2

  3. miEz haNeM says:
    9/2/09, 5:12 PM

    salam:)
    rindu kat sape ni dik??
    wawawa:)

  4. anaklaut says:
    9/2/09, 7:11 PM

    salam..

    terima kasih singgah anaklaut..

    p/s: bestnya baca puisi ni..

  5. Atacha says:
    9/3/09, 8:02 AM

    mesti ade ruang lagi dihati awak walau ape2 pun dia dah buat kan...masih rase rindu walaupun tak leh terima ape yang di buat...susah tuk let go sesuatu yang pernah wat kite happy...

    salam perkenalan....

  6. sayu=pilu says:
    9/3/09, 1:56 PM

    miEz haNeM: wsalam
    rindu pd mak..hehehe

    anaklaut: wsalam..same2
    round2 bazar tjumpa la gerai nie..he he he

    Atacha: yup jerih perit utk telan but i've to eat it...hukhuk