MACAM MACAM ADA



tiba2 jea rasa kat dalam hati ni ceria sejak dua tiga hari ni tak berblog.. aku balik kampung jumpa nenda tercinta.. memang bes jadi cucu kesayangan ni... dapat layanan lain dari yang lain.. memang bes la apa2 jea mesti nenda aku kasi... paling bes dapat shoping raya.. aku beli tudung kain baju kasut suar hurm macam2 la berbekal kan money yang nenda kasi kat aku... bes nya tak terkata... waktu bebuka pula nenda masak macam menu untuk berbuka sedap nya tak terkata.. ful tank dalam perut aku ni...
rupa nya lagi hebat kasih sayang yang aku ada sekarang daripada kasih sayang yang aku kehilangan tu.... baru kini ku sedar aku masih ada lagi sesuatu yang aku tak kan pernah hilang buat selama2 nya....
masih ada lagi untuk diri ku
kasih sayang
rindu
p/s: yeayeayea balik kampung... nasib aku masih ada kampung...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "MACAM MACAM ADA"

  1. caluk@cencaluk says:
    9/14/09, 11:33 AM

    dah x blues yer he he

  2. sayu=pilu says:
    9/14/09, 12:56 PM

    napa rindu ayat blues aku eh..ahakss akan kembali..tunggu...