(V)


LOVE IS CINTA
vs
CINTA IS LOVE
orang cakap cinta itu buta...is it true???
setengah orang cakap orang yang bercinta tu sendiri yang buta...is it true???
ada orang cakap lepas nie aku tak nak bercinta....
tapi bila tengaok orang len bahagia aku pun nak try juga
last2 baru aku tahu yang love is cinta vs cinta is love
is HURTSSSSSSSSSSSSS......HUKHUKHUK..padan muka aku gatal lagi.....
p/s: sesiapa yg nak try love is cinta vs cinta is love refresh your mind against n against...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "(V)"

  1. caluk@cencaluk says:
    9/4/09, 4:48 PM

    kau pun moody gak ke he he

  2. sayu=pilu says:
    9/5/09, 7:01 AM

    yap...aku tengah benagang n sakit nie..aarrrgggg ada sesapa nk derma badan dia untuk aku ganti beg boxing...

  3. Seroja Jingga says:
    9/9/09, 4:13 PM

    hey girl..thanks fo dropping by..kenapa ni?..frust ke..relax k..life has to go on..call me kak jingga..im working now..nanti free akak singga kat sini kagi ye

  4. sayu=pilu says:
    9/9/09, 10:59 PM

    seroja jingga: yup..yup.. need time to cool huk huk..di alu2 kan kedatangan kak jingga and sesaper jea