AIR MATA

hari itu aku ada post n3 yang bertajuk RINDU...... memang aku rindu benar time tu hanya Tuhan saja yang tahu


betapa dada ku terasa sesak
dek kerana jiwa yang bergelora
dengan rindu yang membuak-buak
walau ku sedari ia nya tak kan kembali
............................................................................

lepas tu aku dapat macam2 luahan dari ko suma.. time tu aku rasa aku tak kesorangan kerana masih lagi ada korang2 la.... rupanya ini la kebaikan nya bila kita luah kan isi hati dalam blog kerana ada teman di sisi walau pun aku telah kehilangan dia tapi aku dapat ko.... then aku rasa aku blog adalah tempat untuk aku mendapat kan nasihat dari ko yang da lebih berexperience yang da terlebih makan garam dari aku macam bro mamai.....
and dalam suma komen2 tu aku paling tersentuh dengan komen ni... menitis air mata aku doh... sob sob sob.... sedey tapi rasa di sayangi bcoz nasihat nya membakar semangat aku.... thanz to
Atacha said...
mesti ade ruang lagi dihati awak walau ape2 pun dia dah buat kan...masih rase rindu walaupun tak leh terima ape yang di buat...susah tuk let go sesuatu yang pernah wat kite happy...salam perkenalan....

p/s: kadang2 kita perlu teman untuk bimbing kita... so cari la teman ke arah kebaikan ok...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "AIR MATA"

  1. mamai says:
    9/11/09, 5:57 PM

    see untungkan kita ada kawan biar tak pernah bersua tapi eratnya terasa

  2. kimisai says:
    9/11/09, 11:03 PM

    minum ali cafe...tman sejati sentiasa di hati...hiburan je...

  3. caluk@cencaluk says:
    9/12/09, 4:39 PM

    cari kawan jgn cari musuh he he

  4. sayu=pilu says:
    9/14/09, 12:59 AM

    mamai
    ya betulbetulbetul... cari ramai kawan jangan cari ramai lawan...

    kimisai
    xsuka ali cafe lebih suka kacip patimah...he he he

    caluk
    betulbetulbetul