KAD RAYA

dah tak lama dah pun cuma beberapa hari jea lagi kita akan menyambut HARI RAYA AIDILFITRI setelah sebulan berpuasa di bulan RAMADHAN yang mulia... so persediaan pun mesti ada yang dah buat kan beli baju raya buat kuih raya beli perabot baru hanta kad raya and macam la kan... aku tak buat persiapan pun lagi... baju raya dah ada cuma kuih raya jea yang belum buat satu pun.. nak order mahal sangat better aku buat sendiri (bajet rajin la konon)... aku macam tak de mood jea nak raya... huk huk huk... mayb sebab dah besa panjang kot tu yang tak da berkeinginan sangat... tambahan aku tak sihat...


ni kad raya dari beskot
ni kad raya dari kak jingga


p/s: kad raya dari aku bakal menjelma tiba... hehehe tengah cari kad raya yang sesuai buat semua... esok lusa ada la tu......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "KAD RAYA"

  1. mamai says:
    9/16/09, 10:30 AM

    jangan lupa pakcik yer

  2. sayu=pilu says:
    9/16/09, 12:59 PM

    yea tak kan lupa punya... dalam proses...