AKU DAN .......

salam...
hari ni dah masuk raya ke6...
2nd day aku keje...

uwaaaa mood nak raya pun lum habis gi...hukhukhuk... sedey giler kena keje dalam mood raya... petama kali ku rasai perasaan yang sebegini wei... memang tak happening betul la hampeh ada ler... wwaaaaaa.... sobsobsob... tadak kesabaran nak tunggu petang menjelma leh balik rumah esok and lusa cuti... hureeyyyyyyyyyyyyyyy.... leh la aku membuta bila2 masa jea aku suka...kihkihkih... tapi rumah aku macam tongkang pecah mesti mummy aku suh kemas rumah lu.... uwaaaa bila masa nya nak res kan badan ni.... mummy ku ooo mummy ku... terpaksa jua aku buat suma nya demi hutang ku pada mu yang menimbun2 tak dapat nak di senarai hitam kan dari stat ku berada di rahim mu and sampai la kehari ni ku berada di bawah ketiak mu pula (bes wooo tempat ni wa cakap lu)..hehehe... akan ku laksana kan nya... operasi kemas mengemas akan bermula pada malam nanti and sambungan nya pada esok hari.... itu lah aku... suka buat keje betapuk2 tapi lasly siap juga ok.... ekeleh... relek la beb... orang slalu cakap sikit2 lama2 jadi bukit aku plak bebukit2 lama2 tarah cerah ler...hehehehe.... apa motif aku criter mende alah ni suma pada korang eh... sebenar nya tadak papapun cuma nak menunai kan permintaan si rizputra7 and en.beskot kita ni yang nak kan borang on9 di sebab kan n3 ku kemarin dulu 'SENDIRI RELA'.... nak tau apa isi n3 tuh korang baca lah sendiri k... aku tadak keterlaratan nak mengulang semula... berita mutakhir tiada siaran ulangan.... soly lor.... ok berbalik pada permintaan mereka berdua aku tunai kan nya lah ok.... di bawah ni ku lampirkan borang beserta surat yang perlu mereka penuh kan....hehehe... kalau ko nak modify/alter/tambah/kurang kan apa yang patut ikut suka korang lah eh.... kalau ko nak buat borang versi ko pun aku tadak kisah pun.... "SAYANGI BAHAS KITA" itu tema nya ok... ni kira macam contes gak lah eh... sapa nak join leh tapi syarat2 kelayakan untuk lelaki jea yang da kawin yang bujang yang single yang duda yang macam2 pun leh gak join ok....sory gulz....

......................................................................................
............nama............................
............alamat kO....................
..................................................
..................................................


sayu=pilu
malaysia ............tarikh.........


cik sayu=pilu yang ayu lagi cun...............(giler babas tol) hahaha


PERMOHONAN MENGISI KEKOSONGAN(calon suami)
Merujuk perkara di atas saya ..................blablabla....(ko sambung sendiri lah eh.. aku malas nak sambung kan gi)...............................................................
2. Tujuan saya ............................................................
3. Saya berharap.................................
Sekian terima kasih.

Yang benar,

..................................

[pandai2 la ko buat ayat mngayat ok]

...................................................................................................


lampiran A

nama: ...................................................
alamat: .................................................
beday: ..................................................

pekejaan: .............................................

kewangan: ...........................................

taraf hidup: .........................................

kelebihan: ...........................................

kekurangan: .......................................

kecatatan: ...........................................

kesempurnaan: ..................................

keimanan: .......................................... (penting utk pimpin aku tu doh)
[buh la apa2 gi yang ko suka aku tadak kisak ok]

...........................................................................................

lampiran B

sijil2 apa jea yang ko ada(create ler nampak keuniqness ok)

..............................................................................................

ok ada hadiah untuk ko suma tapi aku tadak boleh kasi tau lagi la apa hadiah nya (baru nak memikir).... sesaper jer leh koin contes ni cuma bersyarat kan lelaki jea tapi kalau gulz pun nak join gak leh jea ko nyamar la jadi watak lelaki ok..... apa macam rizputra and en.beskot... ni aku dah buat contoh borang untuk ko try aply ok.... hehehehe.... gi satu ada juri yang akan mengadili permohonan ko bukan aku jea ok....

satu gi ko kena anto borang ni melalui email aku atau ko pos kat luahan jea pun dah ok... ko juga kena pos dalam blog ko sendiri ok...

p/s: aku jus suka2 jea bcoz ada orang yang nak isi borang aku so tetibe jea ada idea giler ni... tolong sikit eh aku bukan lah terdesak sesangat nak cari calon but jus suka2 jea macam aku kata... kalau ada yang nak mencuba nasib boleh ler yea.... hehehehe.... ada hadiah doh ko buat betul2 eh... ok adios...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

21 Response to "AKU DAN ......."

  1. caluk@cencaluk says:
    9/25/09, 4:03 PM

    aku skolah atap aje, tak reti nak isi borang ha ha

  2. Anonymous Says:
    9/25/09, 7:50 PM

    aku nak buat plak untuk gadis2 yang mau apply dengan aku

    boleh kan?

  3. Anonymous Says:
    9/25/09, 7:51 PM

    setiap tahun aku cuti raya 3-5 hari je... dah terbiasa... huhuhu

  4. rizputra7 says:
    9/25/09, 8:31 PM

    dah send borang...sila luluskan yer...

  5. sayu=pilu says:
    9/25/09, 9:22 PM

    caluk: ko buat jea cara ko mungkin lebih hevok..hehe..

    ah fatt: jangan marah wa panggil lu ah fatt....
    leh jea kot2 cepat la ko dapat calon bini...hahaha..lu kena buat pilihan betul lor...
    tapi aku tadak kebiasaan macam tuh gi...hukhukhuk

    rizputra7: dah dapat dah baca dah reply.. ko 1st tahniah hhahaha

  6. myQza says:
    9/25/09, 11:37 PM

    ini tidak adil!! aku x leh masuk contest ni... aku nak suruh dak utih aku masuk lah.. la la la la...

  7. sayu=pilu says:
    9/26/09, 12:07 AM

    hehe.. sory eh...

  8. Anonymous Says:
    9/26/09, 12:08 AM

    weih...aku nak masuk boleh kan???
    ko kata pompuan boleh tp nyamar jadik laki kan??

    aku nak masok nak masok jugak...boleh kan???????????

    boleh ar...

  9. sayu=pilu says:
    9/26/09, 12:13 AM

    masuk jea...ayat ko jangan la nampak ko ni gul hehe...memeriah kan lagi contes ni...hehehe

  10. al-lavendari says:
    9/26/09, 7:12 AM

    harap umumkan pemenangnya beserta gambar dan biodata sekali ye. pak cik dah tak larat nak join.

  11. sayu=pilu says:
    9/26/09, 8:17 AM

    umum pemenag boleh tadak hal beb tapi gambo ni ats keizinan tuan pemenang lah eh...hehehe

  12. azimask says:
    9/26/09, 9:04 AM

    hikk hikk.. menarikk contess...

  13. anaklaut says:
    9/27/09, 4:42 PM

    salam...sayu pilu,

    nampaknya sambutan contest semakin hangat..


    tq singgah anaklaut

  14. sayu=pilu says:
    9/28/09, 8:08 AM

    mimie azimask: hahaha tetibe idea giler datang...

    al: wasalam... yea hot dari luar biasa...hehehe..

  15. Beruwang says:
    9/28/09, 9:39 AM

    had umo berapa ni.... pak cik teringin juga beristeri muda ni ... ahaaks

  16. sayu=pilu says:
    9/28/09, 10:54 AM

    tiada had umo... sila lah join.. no hal hehe

  17. sayu=pilu says:
    9/28/09, 3:04 PM

    sesiapa yang nak join leh join tiada had umo.. solo bujang senang susah duda da kawain suma boleh...

    kalau gulz nak join pun leh gak.. ko nyamar lah jadi lelaki ayat ko kasi power giler2 babas ok... ahakzz...

    ada hadiah unuk pemenang... mungkin ada 1juara.. 3pemenang.. sapa tau cuma aku jea..aakzz

  18. beskot says:
    9/28/09, 6:28 PM

    jgn tutop lg ye..
    ak pon nk try..
    mn tau ade rezki dpt calon istri.
    hehe..

  19. Seroja Jingga says:
    9/29/09, 1:30 AM

    dik zaman skang..orang submit
    on9 je..e-form..hehhhehe

  20. sayu=pilu says:
    9/29/09, 10:16 AM

    en.beskot: yea lambat gi tarikh tutup nya...aku memang tunggu ko pown beskot..hahahah

    kak jingga: hurm sayu tadak kepandaian la akak nak buat gi canggih.. buta it hukhukhuk

  21. green says:
    10/4/09, 1:31 AM

    dah bape org yang isi ni??