KAD RAYA 1

salam suma... selamat pagi... hari ni hati ku gumbira riang ria tak terkata bcoz hari raya bakal menjelang tiba... aku tak rasa sangat keseronok nak raya but aku rasa excited and keterujaan sangat sebab aku ada satu surprise nak kasi pada budak2 kat rumah ku nanti di pagi hari raya... tetiba jea idea giler ni datang sesampai nya 'satu benda' di tangan ku... idea tuh tak la jahat cuma nakal sikit... tumbuh gi 2 tanduk setelah kemarin tumbuh 2 so sekarang aku ada 4tanduk...kih2kih2kih2... nasib ler dapat akak spupu macam aku ni..nggeeee... kalau ada lebih leh la aku kasi pada ko suma... tapi tak janji gi k... budak2 kat rumah tuh ada la lebih kurang 17 18 orang jadi yang lebih nya cuma 2 jea... so ,,,, fham2 ler kan tak adil plak ada yang dapat ada yang tak dapat.. ker aku pun nak kena buat contes macam ZELO55 gak saper yang menang dapat la 2 'benda' tuh... jangan marah yea zelo aku terniat nak mencilok idea ko tuh.... ngeeeh sengeh manjer gitu.... ko sumer nak tau eh apa benda nya tuh.... saper nak tau angkat punggung (bediri la maksud nyer jangan ko fikir len lak)... tak sabar nak nengok reaksi budak2 tuh bila dapat benda tuh sorang satu... kahkahkah jahat nya setan yang menghasut ku ini....(aku baik tau) kehkehkeh.. suka nya suka nya suka nya...........................................................
.............................................................

ni suma kad raya dari teman2 blogger cantik sangat.... thanz yea korang.... sory la kalau ada yang terlambat amek... sebena nya malu nak amek takut orang tak kasi untuk aku... kihkihkih....


...kad dari anaklaut...

...kad dari ber_uwang...

berserta duit raya rm50...

...kad dari cik lumut...
p/s: kalau ko suma nak tau apakah benda itu sila lah tunggu n3 akan datang mungkin esok lusa tulat tungging... aku akan pos kan nanti ehh.....kehkehkeh....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "KAD RAYA 1"