KEMARIN


terimbau kenangan zaman dulu2..tak semena2 rasa sayu lak hati ni..terkenang2 kisah kanak2 aku di waktu itu..hidup di belenggu dengan hati batu..aku nie berhati keras aku boleh hidup sengsorang tak bercakap dengan orang belamalama la juga..teruk sungguh perangai aku time tu..aku pun tak tau sebab apa..adik aku pun takut dengan aku..bukan nak berbangga tp rasa yang tak boleh nak di ungkap kan walaupun sepatah haram dari mulut aku ni..kami xleh dekat ada sajer yang xkena..aku tak bercakap dengan dia tapi aku sayang juga kat dia..aku tak pandai nak tunjuk kasih sayang aku kat dia...kesian dia tak merasa kasih sayang aku masa dia kecik2 dulu..aku memang macam tu time kecik2..sometimes aku pun tak faham diri aku sendiri apa yang aku cari? apa yang aku berkehendakkan? apa yang aku //////? tapi yang pasti aku nak seorang lelaki dalam hidup aku yg telah memperlihat kan aku ke dunia ini..sungguh demi Allah aku betul2 rindu kan dia datang dalam hidup ku walau untuk seketika..jadi penyeri aku jadi teman aku jadi pemimpin aku jadi kawan aku jadi tempat untuk aku bermanja jadi pelindung aku yang paling penting sekali..

.........................................
unfortunately dia pasti tak kan dapat hadir dalam hidup aku b'cos dia da pergi menghadap penciptanya lebih dahulu kerana dia lebih di sayangi....aku amat2 merindui nya..aku teringin sangat nak sebut gelaran untuk dia..da begitu lama aku tak menyebutnya hampir 18tahun...rindunya pada dia bukan kepalang...sometime aku jadi cemburu melihat orang lain punya keluarga yang lengkap punya segala nya.. aku tak kisah hidup di rumah papan beratap zink pakai baju yang sama berulangkali makan ala kadar mengisi perut asal kan dia ada di samping kami sekeluarga.. alangkah bahagianya kehidupan kami bersama2...impian yang aku ingin kan tak mungkin dapat aku miliki buat masa ini bersama dia...aku harap suatu masa kami bisa bersama2..
p/s: aku harap pasangan hidupku dapat menjadi pelindungku dan memberi ku apa yang ku tak dapat dari dia walau pun ianya tak sama tapi masih dapat ku merasai nya dari kaum adam

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "KEMARIN"