DARI AKU

salam suma....


hari ni aku tak gi buat keje welfare bcoz aku keluar daerah... ada keje yg perlu di setle kan... mgu depan baru aku balik smula... hope suma sihat2 jer la erkk... to jalak makan ubat cepat sembuh.... to lumut chaiyok2 ko nak final do d bes... to pokcik beruwang selamat mencari bini muda moga cepat ketemu... to beskot yang dah menghilang kan diri kerana kekalahan MU cepat2 ler beblog kembali.... to kakjingga moga cepat sembuh dari sakit tekak... to pokcik mamai sang raja cinta pencair jiwa wanita (haha nak tegelak plak).... to miss siv rajin2 study... to rizputra7 selamat berbakti pada anak bangsa.... to anaklaut dengan puisi yg sgt syahdu meresap ke jiwa..... to caluk jangan lah ko pergi segera kembali... to ah fatt yg sengal semoga ko di pertemukan lah dgn wanita fifty sesegera yg boleh ko pun aku tgk dah sampai tahap wajib kawin doh....heheheh
***
pada suma2 ler yea... aku tak larat nak taip dah nih gi pun aku kesuntukan masa weh....
rasa macam tulis wasiat lak erkkk.... anggap jer lah nih masiat dari aku.... tetiba rasa sedih sangat... doa kan lah yang baik2 jer berlaku pada aku minggu nih and yg akan datang.... banyak menda sebenar nya yg aku nak criter pada ko suma tapi dah tak sempat gi... di lain waktu aku khabar kan pada ko suma eh.... trima lah dari aku wahai sahabat2 teman2 kawan2
............................................................................................................
sahabat teman kawan (STK)
aku cari sahabat teman kawan sana sini
lama ku mencari and tercari2
akhir nya ku temui
kalian semua yg sentiasa di hati
................................................................................
aku cari
sahabat utk nasihat menasihati
sahabat utk bersuka suki
sahabat utk teman berbicara dari hati
sahabat utk pendorong diri
sahabat utk jadi teman di sisi
sahabat utk berkongsi itu ini
sahabat utk beri kekuatan pada diri
sahabat utk pelengkap diri
kerana aku tak bisa di sisi seorang diri
===============
p/s: aku rasa sedih tika ini... mengenang kan masa hadapan yg aku sendiri tak pasti akan penghujung nya.... hati menangis di dasar tiada siapa yg tau...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

24 Response to "DARI AKU"

  1. Razman says:
    10/27/09, 11:24 AM

    hati menangis di dasar tiada siapa yg tau...
    kalau menangis meraung kopem jiran pun taw..

  2. mamai says:
    10/27/09, 11:53 AM

    aku ingin jadi sahabat kawan dan teman

  3. sI tEDI says:
    10/27/09, 11:57 AM

    aku tiada sahabat. hanya kawan2.. :)

  4. imHepPie says:
    10/27/09, 12:03 PM

    jgn pegi lama2 sgt...

  5. blueCITY says:
    10/27/09, 12:15 PM

    salam...

    luahkan lah jika itu yg kau mahu
    jika itu bisa buatmu lepas seketika
    hari ini kita rasa sayu
    hari ini kita rasa sendu
    esok mungkin kita gembira

  6. ber_uwang says:
    10/27/09, 1:22 PM

    i will miss you.. ex bini muda ku

  7. Aku Beskot™ says:
    10/27/09, 2:36 PM

    kakaka..
    komen pokcik beruwang cm bongek je..
    oit sayu..ak bkn menghilangkn dri sbb man u klh le..
    ak ade ki sket..

    slagi hayat dikandong badan,insyaAllah persahabatan kita akn berkekalan..=)

  8. Aku Beskot™ says:
    10/27/09, 2:37 PM

    *kije

    da lame ak xdpt jd 1st kt mn² blog..
    hangin lak ni ha.
    hehe..

  9. Che La says:
    10/27/09, 4:56 PM

    seminggu? lama tu

  10. beautiful_rose says:
    10/27/09, 6:41 PM

    moge di permudahkan segale urusan...amin... =)

  11. joegrimjow says:
    10/27/09, 9:51 PM

    salah satu wasiat?
    ahaaa

  12. Fatt Chin Choy says:
    10/27/09, 11:39 PM

    jangan fikir sangat
    biarkan ia jadi sendiri

    hehe

  13. kawie2020 says:
    10/27/09, 11:51 PM

    salam singgah...

    jgn layan sgt perasaan tu.. klau x layan nanti jadi x de perasaan plak...

    sabor menempuh dugaan..

  14. jalak lenteng says:
    10/28/09, 12:46 AM

    to sayu - terharu aku ko papar kan nama jalak kat blog ngko..aku makan ubat 1 kotak 1 hari..Marlboro..ok tak..hahaha

  15. lumut says:
    10/28/09, 6:17 AM

    sayu..sedihnya nota kaki kau..
    tiada siapa tahu apa yg terbuku dihati..apa didalam hati.
    sehat ke tdk..nangis ke ketawa..xde sape tau..

    sayu..jage diri..
    senyumlah even sakit.
    hmmm

  16. rizputra7 says:
    10/28/09, 3:42 PM

    sayu...aku mana ada berbakti anak bangsa..aku merosak anak bangsa hahaha...mari2 datang cc aku..main dota..

  17. seroja jingga says:
    10/30/09, 11:33 PM

    akak tetap sahabt kamu..
    akak dah elok..tekak dah ok..

    kenapa menangis dalam hati..nangis sepuas nye..
    lepaskan..ape yang buat hati kamu terguris..masa depan?..
    biar yang maha esa tentukan..

  18. miSs siv says:
    11/1/09, 5:07 AM

    yes!
    name ku ade.
    akan aku study sis.
    tapi malas la pulak.
    hahaha

  19. joegrimjow says:
    11/2/09, 7:38 AM

    klu ku tahu kamo buat contest
    ku akan masuk
    hehe

  20. ween says:
    11/2/09, 8:59 AM

    take care.
    semoga sentiasa tabah dan kuat :)

  21. sayu=pilu says:
    11/2/09, 9:21 AM

    razman: hahahaheheheh..dat y nangis didasar hati jer...

    mamai: jadi suma nyer bes kan pokcik... ALL IN 1

    sitedi: cari lah mereka... meh kita bersahabat kkk..jgn sedih2 gi

    imheppie: dah kembali nih...

    bluecity: yup hope so

    beruwang: mis u too ahakzzz

  22. sayu=pilu says:
    11/2/09, 9:31 AM

    beskot: hahahah ko nih gelak kan ex husband aku erk...hehehe
    kalo dah hangin gi la cari obat

    che la: jap jer.. i am back

    beautiful_rose: amin..harap2 mcm tuh

    jeogrimjow: hehehe

    ah fatt: aku mesti terfikir gak weh

    kawie2020: takder perasaan orang giler la weh

  23. sayu=pilu says:
    11/2/09, 9:47 AM

    jalak: hehehh sajer nak buat ko terharu weh

    lumut: huhuhu sedih.. yea aku selalu tersyum weh

    rizputra7: ahahhaha

  24. sayu=pilu says:
    11/2/09, 9:49 AM

    kakjingga: thanzzz kakjingga... alhamdulillah dah sihat

    miss siv: jgn malas2 k

    jeogrimjow: tunggu contes akan dtg

    ween: thanzzz