LOVE STORY

salam suma....

pepagi nih aku tak der mod nak tido... siang tadi aku dah tido dalam 1 1/2 jam jea (da lama aku tak membuta di siang hari)... ada orang datang rumah aku terkejut bangun sampai pusing aku punya kepala otak nih... aduh ini yang bikin gua hangin jea nih... memang 10sion tol la... aku pantang orang buat aku terkejut time aku tengah tido... uwaaaaa mengaco betul la orang nak membuta pun tak senang tau...huhuhu... bukan selalu dapat peluang sebegini... dalam tido tuh aku termimpi saat bahagia aku dulu... hurm mengalir lagi air mata pecah sudah empangan yang walau di lengkapi kongkrit... mungkin aku terbeli kongkrit palsu dari supplier... argggg

aku nak share kisah2 love story ngan korang.... mungkin o rasa aku ni tengah jiwa sasau tengah jiwa kacau tengah jiwa mracau tengah jiwa gusau apa2 jea la yang seangtero angkatan dengan nya....

layanzzzz...
.......................................................................
kisah 1_

gul: am i prety?
boy: no...
gul: do u want 2 live wit me?
boy: no...
gul" will u cry if i leave u?
boy: no...
dat gul stat cryg... d boy pulled her close 2 him n said
" ur not prety but pretiest, i dont want 2 live wit u but i live 4 u, if u leave me i wont cry but i die"
{kalau lah dia cakap kat aku macam nih dulu2 mesti bebunga hati and jiwa aku...}
.......................................................................................................

kisah 2_
ni la CINTA
ada seorg gadis buta... suma org benci kan dia... kecuali kekasih nya... gadis tu slalu berkata saya akn mengahwini awk klu saya bleh melihat... 1hari ada org derma kan mata kpd gadis 2... bila gadis 2 bleh melihat... dia merasa sgt terkejut apabila kekasihnya juga buta... kekasih nya berkata sudi kah awk mengahwini saya sekarang?... gadis itu menolak... kekasih nya senyum dan pergi sambil berkata TLG KAGA MATA SAYA BAIK2.....
{sedey nya begitu menyayat hati... cinta n pengorbanan yg tak di hargai}
.....................................................................................................
kisah 3_
tijah ingin break ngan bf omputih melalui surat:
hi,
my motive write dis letter 2 giv know u somethg
i WANT 2 CUT CONNECTION US
i saw u play wood 3 in front my eye
so, i break connection 2 pull my body far dis love
i have think dis very cook2
i know i clap 1 jand only
i don trus u again
u r realy crocodile land
i dont want u 2 play2 wit my liver
i have been cryg until no more eye water
i dont want banana 2 fruit 2 time
safe walk...
{mcm senag...kihkih}
.......................................................................................................

suma nya tuju kan pada wanita... nampak nya wanita ni jahat sangat lah tinggal kan rusuk2 nya tapi sedang kan rusuk2 itu yang beralih arah.... aku nak buat satu kisah yang mana sepatut nya berlaku untuk elak kan dari makan hati berulam jantung pisang....
.........................................................................................................
satu hari cinta & kawan bejalan2 dlm kg... tetibe cinta tjatuh dlm telaga... napa???
kerana cinta itu buta
lalu kawan pun ikut terjun dlm telaga... napa???
kerana kawan akan wat pe saja demi cinta
dlm telaga cinta hilang... napa???
kerana cinta itu halus mudah hilang kalo tak di jaga
sukar di cari apatah lagi dlm telaga yg gelap
sedangkan kawan masih tercari2 di mana cinta & terus menunggu... napa???
kerana kawan tu sejati
{yea ker kawan sejati..... kawan makan kawan tuh apa lak erk??}
--------------------------------------------------------------------------------------------------
aku rasa mungkin berkawan jea kot yg sesuai buat masa sekarang nih...kan2..tak der argg nak rasa sakit sgt2 pun jiwa nih kalau termakan hati terulam jantung pun.... jiwa pun tak sasau tak meracau tak kacau.... tapi mampu kah aku????
semangat ko harus datang pada ku temani aku di sisi2 jangan kau tinggal aku walau sedetik pun.....
p/s: aku tak suka tol ler bila rasa ini hadir... jiwa aku jadi kacau doh... keje aku melambak gi tak siap... aduhhh sapr2 bisa nolong ngak???? tibe2 tingin nak jadi minah endon lak....hahaha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

8 Response to "LOVE STORY"

  1. mamai says:
    10/5/09, 9:48 AM

    wah banyak citer cinta nie..pakcik pun nak citer cinta juga la

  2. imHepPie says:
    10/5/09, 2:50 PM

    nak berchenta jgk..calon xde la plak..

  3. ber_uwang says:
    10/5/09, 3:58 PM

    jom bercinta...ada bran?

  4. sayu=pilu says:
    10/5/09, 7:09 PM

    mamai: criter centa pakcik gi bes..pakcik kan raja centa

    imheppie: buat borang on9..hehe

    beruwang: jom ar..hehehe

  5. arque says:
    10/5/09, 8:50 PM

    feelings never make sense.
    those stories are sweets btw. ;P

  6. sayu=pilu says:
    10/5/09, 10:53 PM

    yup.. but it hurt..hukhukhuk

  7. Fatt Chin Choy says:
    10/5/09, 11:04 PM

    bulan oktober memang bulan jiwang

  8. sayu=pilu says:
    10/6/09, 8:47 AM

    ah fatt ini kira kisah tragedi oktober lah nih weh...hehehe