ma....maaa

salam suma....
selamat pagi...
wan ann...
gud morning...
rini kita malas nak citer panjang leba
nak bebel byk2 pun kita malas gak
kita just nak kasi awak2 suma tengok video nih
layanzzzzzzzzz

video

lepas jer kita tgk video nih kita rasa....
ntah lah awak2 suma kita tak tau lah mcm na nak cakap kan
speechles lah plak
apa2 pun kita trasa mcm nak jadi seorang mama jer
mesti comel kan bila anak kita panggil kita
ma.....maaaaaaaaaaaa
auwwwwwhhh tergedik lah pulak kita nih rini
alah bukan selalu pun baru rini jer kan...
kan awak kan....ahahahahahahhaa

ok lah awak2 suma kita rasa nyampah lak bercakap mcm nih terasa nak muntah pun ada jugak
uwekkkkkkkkkkkkkkkk sila muntak di bahagian komen okkes....

p/s: perlu kah aku mengiklan kan diri aku dalam dunia cyber nih...wakakakka

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

12 Response to "ma....maaa"

  1. beautiful_rose says:
    3/28/10, 8:11 AM

    agagagag teringin ke weyh.....
    ape lagi,cari la calon cepat br ley dpt baby =p

  2. helena's says:
    3/28/10, 9:06 AM

    dengan lagu tu..sedih lah pulak.huhu

  3. sI tEDI says:
    3/28/10, 9:44 AM

    dah ada ciri2 keibuan.. x lama lagi lah tu!

  4. beskot Says:
    3/28/10, 10:22 AM

    ma maa..
    agagaga..

  5. Jalak lenteng says:
    3/28/10, 12:27 PM

    sejuk ati mak weh..hahaha..

  6. sayu=pilu says:
    3/28/10, 4:37 PM

    beautifulrose:
    ahaahah tringin gak nih...heheheh

    helena's:
    aah tau tak pa weh

    si tedi:
    aish malu cheq..agagag

    beskot:
    yup sedap kan...ahahahhaha

    jalak:
    sejuk hati mak??? erk ko nyah eh...kihkihkih

  7. acap says:
    3/30/10, 11:32 AM

    tak keluar video pun
    malas la nak tengok

  8. -C.Gad!s- says:
    3/30/10, 11:55 PM

    wow!


    dah ade calon lom?

    kalo ader cepat2 lah..EHEMMM...

    keh keh

  9. green says:
    4/2/10, 9:46 AM

    hehe..xleh nak muntah laa

  10. told la hejauw says:
    4/2/10, 6:42 PM

    bonda lah..hklasik cket..haha

  11. caluk@cencaluk says:
    4/5/10, 8:55 PM

    sayu mana kau hilang lama x update

  12. sayu=pilu says:
    4/5/10, 11:12 PM

    acap:
    koh nih memang pemalas tol lor...hihihi
    tgk lah pengajaran tuh...hehehhe

    c-gadis:
    blum lagi lor...huhuhu tuh lah masalah nya sekarang nih

    green:
    asal lak...ahahahh

    told la hejauw:
    ko lah guna keklasikan tuh...hehehhe

    caluk:
    susah skit nak on9....heheheheh bzy ngan hal kanak2riangria nih...huuuh