tanda tanya masa depan

pernah ko rasa tak tiba2 ko punya dalam hati bagai nak bertasik tanpa ko tau apa kah sebab musabab nya?

pernah ko bayang kan tak ko akan jadi macam sekarang nih?

ko tau tak bila ko akan rasa hepy?
bila ko akan rasa sedih?
bila ko akan rasa muram?
bila ko rasa nak marah?
yg nih aku dapat jawab coz aku akan rasa nak marah bila time bendera jepun... itu memang aku dapat jangka kan..okkeh.......

pernah ko bayang kan nanti siapa akan ko jumpa bila ko keluar mana2?

pernah kau rasa kan tak bila kau akan d timpa musibah?

hurm pernah kah ko tau sapa bakal tulang rusuk ko and sapa kah rusuk ko tuh?

pernah tak ko rasa masa depan? dapat tak ko bayang kan masa depan ko?
===============================
aku betul2 nak tau semua tuh.... ntah lah tiba2 hati rasa sayu semacam nak kata hiba tak jugak nak kata sedih tak juga nak kata mcm na aku pun tak tau kena tunggu hati aku bersuara lah beb.......



p/s: sapa kat sini nujum pak belalang sila lah kasi tau apakah gerangan sakit hamba ini yer.............

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "tanda tanya masa depan"

  1. sI tEDI says:
    3/9/10, 10:50 PM

    aku x dapat nak rasa dan jangka

  2. NuR says:
    3/9/10, 11:16 PM

    tak dapat ku telah masa depan..
    huhu...

    sayu..
    emel address ye..

  3. ber_u_wang says:
    3/10/10, 12:41 AM

    jangan kata masa depan...

    lagi seminit pon belum pasti apa jadi

  4. oranglidi says:
    3/10/10, 1:15 AM

    pernah!!!


    nujum pak belalang: itu tandanya kau masih manusia..

  5. mamai says:
    3/10/10, 4:39 PM

    pakcik nujum pak temberang ajer

  6. sayu=pilu says:
    3/10/10, 9:29 PM

    si tedi:
    jadi ko bukan nujum yg aku cari lah erk...huhuhuhu

    nur:
    huhuhuu masalah tak dpt di selesai kan lah nampak nya....

    addres apa nur?

    ber_u_wang:
    betul kata uncle... nampak gaya makin parah lah masalah sayu..huhuuhu

    oranglidi:
    ko kah yg aku cri bagi menyetel kan masalah yg melanda diri ini...huhuhuuh

    mamai:
    aahhahahaah nak tergelak time baca kihkihkih....... hebat gak nujum temberang nih kalo leh kasi hati ku sedap...huuuu