rungkaian

petanda apakah yang membuat kan diri ku dalam kebingungan

?

persoalan apakah yang harus aku jawab

perlu kah kita menikut kata hati?
adakah kata hati itu adalah satu keputusan yang betul?

apa kah pandangan korang suma

kata hati adalah betul
or
kata hati buat diri ku mati

pepatah ada mengatakan
ikut hati mati
ikut rasa binasa

hmmmmm
mencari pada NYA
segala yang terpendam untuk di zahirkan

p/s: kadang kala titisan airmata dapat menyuci kan mata kita yang di hinggapi habuk or sebagainya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "rungkaian"

  1. ber_u_wang says:
    3/15/10, 10:24 PM

    nangis la supaya lega segala rasa sakit

  2. jalak lenteng says:
    3/15/10, 11:55 PM

    nape ni cik sayu..ikut kata pak beruang..moga2 rasa sakit tu hilang..kalu tesembam tu sapu la minyak gamat..k

  3. helena's says:
    3/16/10, 12:02 PM

    hati juga kadang2 menipu..

  4. caluk@cencaluk says:
    3/16/10, 12:03 PM

    kau cirit lagi ke he he

  5. acap says:
    3/16/10, 12:53 PM

    jgn pecaya kata hati.
    nti kau mati.

  6. sayu=pilu says:
    3/16/10, 7:29 PM

    beruwang:
    nak pinjam bahu uncle bleh.....

    jalak:
    huhuhuhuh..... ntah lah hati nih kadang2 suka buat tuan nya emo....

    helena's:
    mmmm betul tuh...segala nya tak pasti

    caluk:
    cirit jugak lah sambil hati merintih pilu

    acap:
    ye ker.... betul nih??? ko sure cap?