seram bagai...meremang segala bulu di tengkuk ku ini....

salam suma....
selamat malam...
aku baru lepas mandi nih....(bukan nak cite lucah aku  mandi berkembang or berterajang okeh)
masuk keja kul 8pg sampai rumah kul 9mlm (13jam keja)
nampak macam pekerja berdedikasi tak weh
sampai mummy cakap kat aku hang bawak je lah bantai tilam kain slimut gi tido kat tadika tuh...
aku senyum meleret2 aja lah....
hehehhehe
aku balik lambat coz menyinggah rumah makucu aku tadi amek popcorn yg dia masak sendiri....
lalallaallalala

aku ada satu story mory yg nak di khabarkan pada korang suma nih....
terasa seram pun ada gak nih udah lah mummy gi rumah mak lang kat sebelah nak buka kedai kopi bergebang sakan sampai lewat mlm kang baru sampai rumah nak tido ngantuk kata nya esok nak bangun awal pagi....huuuuuhu

tapi tak ngapa aku terus kan juga citer nih buat tatapan korang suma... sapa yg takut tuh tak yah lah baca yer kang lemah semangat lemah jantung aku dapat surat saman.....uwaaaaaaaaaaaaa
------------------------------
genre: seram (tahap nak terjojol biji mata ko)
venue: tadika aka rumah angkat aku
watak yang terlibat: cikgi hani, cikgi awa and cikgu sayu=pilu (cikgi lain tgh membuta tuli)
mangsa: najwa-5tahun (awek adli-6tahun)

citer nya sebegini.... tiap2 hari ada sesi ngaji iqrak (salah ejaan tolng betul kan wa tak pandai arh nak translate) bagi kanak2 yg Islam.... so hari nih lepas mandi around 1230 pm kanak2 nh turun lunch then bersiap sedia menunggu ustaz dtg ajar ngaji tapi malang nya ustaz mc plak katanya bini nya tak kasi datang (ayat salah sorg cikgi yg pasti bukan aku ckp)........ so around 130 pm budak2 nih di kurung dlm satu bilik untuk di kasi tido kan mrk ini.....

babak pertama pun bermula.....
do doi di dodoi dodoi di dodoi aku dodoi lagu kasih
bagai nak rak budak2 nih nak di dodoi suh tido..... dekat 15minit baru lah terpejam mata suma nya..... tapi tiba2 yg sorang tuh nangis tanak tido..... puas di pujuk di rayu supaya tido tidak jugak bleh tido...las skali aku suh  si budak najwa ni ikut aku turun bawah masuk bilik sejuk....

babak kedua.....
kami bertiga (cikgi hani, cikgi awa and cikgu sayu=pilu) tengah buat keja.... si najwa nih aku suh gi amek penyepit utk sepit rambut nya yg krinting ala2 maggi  nih.... so nampak lah kekemasan nya ayu cantik segak bagai nak rak... si najwa nih pun kuar gi dekat hall main ngan 2org kanak2 lain.....



babak ketiga.......
tiba2 si najwa nih masuk bilik sejuk dudk blah kiri aku..... sambil tengok aku buat keja dia pun bersuara memecah kesunyian.....

si najwa: ticer!!! kat kaki nih rasa mcm ada budak kecik???

aku: toink!!! apa yg si najwa nih mepek nih.... aku salah denga kot.... aku pandang hani and awa...reaksi mike sama mcm aku terkezut beb....

najwa: kat kaki nih rasa ada budak kecik.... kat kaki yg blah tangan makan nasi nih (kaki kanak maksud nya)...  tapi dia tak tengok kaki dia pun masa dia cite kat kami be3....di ulang nya skali lagi sebab aku tak bertanya apa2 kat dia....tak memberi reaksi or respon....

aku: bila???

najwa: tiada jawapan

aku: budak kecik tuh ada rambut tak???

najwa: ada... panjang rambut dia macam jia....

awa: cantik tak budak tuh??

najwa: canti ticer...

aku: budak kecik tuh buat apa???

najwa: dia main tisu ticer.....


kami suma saling berpandangan sambil tersengih..... kuar lah perkataan takut di bibir masing2..... patut lah si najwa nih tak nak tido asik nangis aja.... ru[a2 nya dia takut coz dia nampak budak kecik tadi.....

huhuuhu seram nya bulu tengkok aku nih....uwaaaaaaaaaaaaa

p/s: semalam pun wa tak dpt tido lelap...mcm di ganggu aja tido ku... kejap2 rasa terkejut tersentapzzzzzz...... huuhuuuhu jgn lah ganggu aku..... kurus semangat tau kurus badan tak per gak.... wakakaakakkka

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "seram bagai...meremang segala bulu di tengkuk ku ini...."

  1. ber_u_wang says:
    3/11/10, 12:45 AM

    dah kurus blom..?

  2. acap says:
    3/11/10, 4:13 PM

    ak baca smpai part mandi je

  3. sayu=pilu says:
    3/11/10, 7:50 PM

    beruwang:
    dah baru 4kilo...uwaaaaaaa nak cukup kan 40kilo...

    acap:
    ko memang cap...cabai kang,,,hehehe